Tuesday, January 25, 2011

Some of my first makeup looks

I used 120 palette eyeshadows and art deco eyeprimer as a base. I did not own any eyeliner at that time so thats why my eyes aren't lined. And I usually do not put any eyeshadowsunder my lower lashline, because I feel that my eyes are tiny enough and the color there just "closes" them more.







Update 2013, january: wow, I was clueless, but that means only one thing - my makeup skills have become better and I do belive that I can be better- so learning to do makeup is never ending process :)

Thank you for reading!

2 comments:

  1. Loodan, et kommenteerida võib eesti keeles :P

    Mulle hirmsasti meeldivad sellised värvide sulatamised, nagu Sul esimesel pildil on, aga endal pole ei oskust ega viitsimist värve soetada.

    ReplyDelete
  2. Ikka võib ;) Ma väga ei oska veel sulatada ilmselgelt, aga kui valida üks meigiosa, mida mulle meeldib väga teha, siis ongi silmad :D

    värvide soetamisest: trüki ebaysse 120 palette sisse ja saad samasuguseid ja hullemaidki looke teha vähem kui 300.- eest ;) Ma vist maksin u 250.-

    88 värvilised palettid on ka head, sest no olgem ausad, ma ühte värvikihti pm ei kasutagi.

    ReplyDelete