Sunday, April 10, 2011

Big ELF Haul: Face products


Hello!

You can find introduction and first part of this haul here: part I. If you want to read it in Estonian, then scroll down! (Vaata postituse lõppu kui soovid eesti keeles lugeda! ;) )

First products that I am going to review are tinted moisturizers. I ordered one from regular line and one from studio line. They are both really small and they don't give a lot of covarage (which is expectable). The studio one is actually too dark for me, so I am going to sell it (I have just used it for swatching). 





Next I ordered some pressed powders from studio line. I chose Porcelain- I hoped it would be similar to my skin tone, but actually it is much more yellow. The other one is caramel which I plan to use for contouring.
Here are two blushes that I wanted to try. First one is from regular line and it is called Shy. Thank you grish from g-reveales- she really loved this blush so I wanted to try this out. ELF Natural Radiance blusher in Shy. Really pretty and natural color, not extremely pigmented.

Here they are together just to let you see their sizes. 
ELF Studio Pink passion blush on it's own.
 ELF studio blush compared to ELF blushed & bronzed compact- almost half size.

 And last item I got which can be categorized under face products is ELF Mineral infused face primer. I have not really tried out if it works or not, but first impression was not the best, because I expected some kind of creme, but it is more serum or liquid. At first glance it seems really oily, but I was able to blend it out nicely and it left my skin so smooth. I don't really like the smell of this thing- weird and strong smell (it is not fruity or sweet defenitely, more like medicine or smth).
(You can click on the pictures to see bigger image as always ;) )

I am going to post third part of this haul tomorrow- eyeproducts + nail polish- finally got my mango madness. :D





In Estonian:
Esimestel pitlidel on toonivad niisutajad- mulle nad väga head muljet ei jätnud, vb ootasin lihtsalt veidi katvust ka. Suurus on ka väga mini. Studio(ehk see mustas tuubis) niisutaja on minu jaoks liiga tumedat tooni, kasutanud olen seda ainult siia näidete tegemiseks, nii et kui on huvi, kirjutage kommentaaridesse oma mailiaadress nt ;) (hind oleks 3€ ehk veidi odavamalt kui ma ta ise ostsin).
Järgmistel piltidel on tegemist kompaktpuudritega, tellisin 2 tooni: porcelain - kõige heledam toon valikust, kuid minu jaoks liiga tugeva kollase varjundiga. Teine toon on caramel ja minu õigest toonist 2-3 tooni tumedamana on ta ideaalne matt kontuurija- st saan enda ümarale näole tekitada illusiooni põsesarnadest. :D
Seejärel 2 põsepuna: tellisin ühe nl tava seeriast- selle toon on Shy- väga armas ja tagasihoidlik roosa toon, mis annab mõnusa õhetava jume. Väga pisike jälle. Studio seeriast tellisin tooni Pink Passion, sest olen jaheda nahatooniga ja siiani mul ei olnud ühtegi külma tooni põsepuna. Väga hea pigmendisisaldusega, kuid jälle- pisike mu silmis. Ta võib ju muu maailma mõistes odav olla, kuid Eestist saab 80 eegu (hahaa no u 6€ eest) ju natuke suurema põsepuna.
Viimasena mainisin ära mineraalide sisaldusega meigi aluskreemi(seerumi?). Esmapilgul tundus õline mitte midagi ütlev ollus, kuid nahale ilusasti laiali aetuna jättis väga sileda nö aluse. Ei ole veel proovinud, kas meik tänu selle kasutamisele kauem ka peal püsiks, aga eks ma annan oma lõpliku otsuse ülevaate näol kunagi teada. :D
Homme tuleb postitus ELFi tavaseeria lauvärvide kohta, tellisin neid 3 tk ning sain lõpuks oma kauaoodatud mango madness küünelaki (eelmine oli postis ju katki läinud).


Thank you for reading!
Liz

6 comments:

  1. Mulle väga meeldivad su arvustused!! :)

    ReplyDelete
  2. Blushid - Shy ja Pink Passion - on v2ga ilusad. Mul v2ga valge nahatoon ja sobivad superh2sti.
    Tinted moisturiser Studio linei'ist ei meeldinud mullegi. Oli liig tume (ja ma ostsin Porcelaini!) ja ei katnud yldse.

    ReplyDelete
  3. mulle on küll see primer meeldima hakanud. nahk jääb mõnus sile ja matt ja tõesti minul püsib sellega meik üsna korralikult 9-10 tundi peal :)

    ReplyDelete
  4. Grete- mulle meeldib, et sulle meeldib ;) Tegelikult üritan tooteid igast küljest nii hästi esitleda kui oskan. Noh et nt swatchi pildid tuleks enamvähem sellist tooni nagu nad päriselt on jne. Ma vihkan blogisid, kus pildid on nagu udukogud- kellel neist kasu on :D

    Miss A- hea, et ma siis ainuke ei ole, kellele studio line'i tinted moisturizer ei meeldi. :D No sorri, ei saa aru selle mõttest.

    LD- eks ma proovin siis seda veel, kuigi hetkel nagu ei tulegi ühtegi hetke meelde, kus mul nii pikaajalist püsimist vaja otseselt oleks. Igapäevaselt ju ma meiki praktiliselt ei kanna.

    Suur aitäh teile kõigile kommentaaride eest!

    ReplyDelete
  5. Olen ise ka ELF-st tellinud ja toodetega rahule jäänud, järgmine kord tean mida osta, kui keegi arvustusi teeb :)

    ReplyDelete
  6. Ma ei osta enam ühtegi toodet ilma eelneva googeldamiseta, seetõttu ongi mul üsna lihtne osta asju ka internetist ning pettuma pean õnneks harva.

    ReplyDelete