Tuesday, April 12, 2011

Final opinion: Oriflame lash booster + Eesti keeles ka!

Hello!
So quite long time has passed and for a while I stopped using Oriflame lash booster, but then I noticed that my lashes became shorter and less curled so I started using it again. In conclusion I can say that it had some effect on my lashes, but it improves them only to some degree- you won't get extra full and long lashes.
For the price I defenitely recommend this product! Oriflame has discount now and it costs about 3€ which is really cheap. :) Sorry, no new pictures...

In Estonian:
Miks ma praegu üldse oma lõpliku arvamuse kirja panen? Vahepeal unustasin lash boosterit kasutada ja kohe nägin, et ripsmed on muutunud lühemaks ja vähem nö koolutatuks. Hakkasin uuesti kasutama ja praeguseks on ripsmed jälle kenamad. Seega on oma hinna kohta tegemist hea tootega, mis annab veidi pikkust ja paksust ripsmetele juurde, kuid nö kunstripsmete efekti sellega ei saavuta. Kindlasti olen oma ripsmetele heateo teinud, kuna see sisaldab biotiini ning B5-vitamiini liposoome. Mulle meeldib seda kasutada puhastel ripsmetel kas õhtul või hommikul ripsmetušši alla, kahjuks küll ei meenu see mulle igapäevaselt.
Uusi pilte ei lisa kahjuks, sest mingit ülisuurt erinevust varasemaga ei ole, pigem on selline efekt, mida ise märkan. :)

Thank you for reading!
Liz

10 comments:

  1. Kas Sa kasutad paljusid Oriflame'i tooteid? V6iksid neist postituse teha :) Oleks v2ga huvitav lugeda. Sain just teada, et meil siin ka Oriflame on, aga vot toodetest v2ga palju ei tea kahjuks.

    xo

    ReplyDelete
  2. Hei! Väga paljusid ei kasuta, st on paar näopesugeeli, üks kehakoorija ja üks lainer (selline markeri kujuline stylo vms). Lainerit on kavas võrrelda loreal lineur intense'iga ning paari pliiatsiga.

    ReplyDelete
  3. Mul ka see buuster olemas, aga väga aktiivselt pole kasutanud. Hea, et promod - püüan ka seda tihemini meeles pidada! :)

    ReplyDelete
  4. Mis Sa n2opesugeelidest arvad?

    See kombineeritud nahale m6eldud (roheline) sari tundub huvitav.. Aint et ei tea, kas osta v6 mitte (pole yhtegi review'd n2inud)

    xo

    ReplyDelete
  5. Mul kahjuks selle sarja tooteid ei ole. Mul on aloega näopesugeel ja teine on teepuuõliga. Aloega sobis mulle rohkem, teepuuõli on minu naha jaoks liiga kuivatav, soovitaksin seda rasusema nahaga inimestele.

    ReplyDelete
  6. Siis sobib mulle - mul rasune nahk :)

    Ait2h :)

    xo

    ReplyDelete
  7. Kust sa ostsid Lash Boosteri? Olen kaua otsinud seda, kuid ei ole leidnud seda kusagilt..

    ReplyDelete
  8. Ema kinkis, aga usun, et oriflame'i kataloogist saab täitsa praegugi tellida. Otsi mõni tuttav kes sellega tegeleb :D

    ReplyDelete
  9. Where can I buy it? It's no longer in the catalog (Indonesia) thanks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have not got any glue how oriflame works in Indonesia, but from time to time it will come back on offer in Estonia. :)

      Delete