Monday, April 18, 2011

What I bought from OSTURALLI, in Estonian!

Hello! Sorry this post is going to be in Estonian, because Osturalli is just discount week in Estonain mall.

Hei!
Nagu üsna paljud teavad, siis eelmisel nädalal(hahaa nüüd juba üle-eelmisel, vabandust, et nii kaua viivitasin). oli Tallinna ja Tartu Kaubamajas osturalli. Suurt hunnikut kraami ma kokku ei krahmanud- minu saagiks oli 3 iluteemalist toodet.


Esiteks GOSH huulepulk toon peach, hind oli 3€ ja ostsin, kuna sellel kevadel on moes oranžikamad huulevärvid. Väga pigmenteeritud see toode kahjuks pole ja huultel meenutab ta pigem huuleläiget kui - pulka ,seda siis nii värvilt kui ka püsivuselt.

 Hahaa.. nagu näete, siis pakend jätab soovida, nö metallkorpus ei ole piisavalt tugevalt liimitud ja käib ära- segab natuke ka avamisel.
 Teine toode, mille ostsin on GOSH musta värvi silmapliiats, samamoodi oli hinnaks 3€. Hea pigmendiga kui kanda ülalaule, kuid nö waterline'ile kandes jääb siiski pigem tumehall kui tõeliselt must. Ülalual püsib hästi, kuid vaatamata kirjale waterproof kadus ta mu waterline'ilt 1-2 tunniga. Ühesõnaga kui te oma silmade limaskesti nagunii joonida ei soovi, siis on hea toode küll selle hinna eest. Tekstuurilt on pehme, üsna kerge oli joont tõmmata.
Kolmas toode, mille seekordselt osturallilt soetasin on Loreal True Match jumestuskreem, tooniks seekord c2 ehk vanilla rose. Ostsin, sest olen varasemalt true match jumestuskreeme kasutanud ja meeldis, kuna toode on hea katvusega. Hind oli vist 9,56€.

Kõigi kolme swatchid. (välguga, päevavalguses).


Kas teie ostsite ka midagi? Kuidas üldiselt osturalli valikuga rahul olite?

Aitäh, et oma aega minu blogi lugemiseks kulutasite! :)
Liis/Liz

6 comments:

  1. Kas see peach on 006 vms? See sama, mis mul? Minu arust on see päris korralikult pigmenteeritud. Räägi mulle rohkem L´oreal True Match jumekast. Kuidas välguga piltidel jääb ja kas katvus on medium?

    ReplyDelete
  2. mina sain ainult mingi goshi lauvärvi, ei avalda eriti muljet. ega valik ei olnud väga hea ka, mulle tundus.

    ReplyDelete
  3. Grete: Minu goshi huulepulga tooni nr 005 ;) aga vb on mu huuled iseenesest lihtsalt tumedamad ja sellepärast ei paista välja. Loreal true match on pigem hea katvusega, kindlasti katab rohkem kui bourjois (aga samas mul on seerumi variant ka, mitte päris jum.kreem).

    LD: ma lauvärve korra piilusin ka, aga õnneks suutsin öelda, ei Liis, sul pole neid vaja :D kas sa vaatasid Tartusse või Tallinnasse? Mul on alati tunne, et Tlnas on parem valik.

    ReplyDelete
  4. Vaatasin ühest videost, et mul ka 005. Mu huuled on ka loomulikult pigmenteeritud, aga v-b ma topin seda huulepulka rohkem peale :D Ma olen tükk aega mõelnud True Matchi peale, aga meil pole see üldseee allahinnatud olnud :/

    ReplyDelete
  5. ma ostsin Tallinnast. Meigi poole pelat tundus seal olevat kaks lauakest kus olid enamuses mingid tundmatu firma ebakvaliteetsed huuleläiked ja lauvärvid. või ma siis ei oska ise väga hästi otsida :P

    ReplyDelete
  6. ma kasutan ka juba aastaid Loreal True Matchi ja olen super rahul.
    osturallil ei käinud ;)

    ReplyDelete