Monday, May 30, 2011

Salon plus rich klubiga liitujale tasuta šampoon! Sorry, only in Estonian!

Hei!

Tahtsin teada anda, et kui te veel ei tea, siis enne 1.juunit salon+ rich klubiga liitujatele antakse tasuta 80 ml niisutav šampoon. Sain enda oma alles täna kätte, liitusin eile. Liitumiseks klõpsake nende kodulehel Rich bännerile ja täitke ära ankeet oma andmetega. :) Kodulehe link on siin:http://www.salonplus.ee/
Teada sain sellest kampaaniast eile, ühe eestlase ilublogi kaudu- kahjuks ei mäleta kes, kui sa ennast ära tunned, siis suur aitäh sulle! Võid oma blogi lingi kommentaari lisada- oled juba seda kasutada jõudnud ja review kirjutanud. :D Jejee, panen nüüd lingi ka: Lil' M'i blogi. ;)

Netist võetud toote pilt on siin, see on küll 250ml, aga nohh idee saate kätte, mida otsida/küsida. :D

RICH on minu teada alles Eesti turule tulnud kvaliteetne juuksehooldus ja -viimistlus toodete sari. Hea võimalus seda ju tasuta proovida ;) Tean küll, et on hilja, kuid kahjuks ei teadnud ise ka varem.

Andke teada, kas soovite ka edaspidi nt sooduspakkumiste kohta infot. Võin kord kuus nt Eesti ilupoodide kohta teha mingi postituse. ;)

6 comments:

  1. šampoon polnud midagi väga erilist(kuid mitte midagi halba), aga tahan sama firma juusteotste õli küll ära proovida. Aga igasugused ilupoodide kampaaniad on küll head, ise ei jõua kõike jälgida :D

    ReplyDelete
  2. Väga lahe, et kirjutasid, ma liitusin ka selle pakkumisega ja lähen šampooni järgi homme.
    Ja edaspidi võiksid küll sellistest pakkumistest blogida, oleks väga mõnus, kui siit teada saaks. Tihti ei pane tähelegi selliseid lahedaid kampaaniaid.

    ReplyDelete
  3. Kui lugesid seda minu blogist,( sest kirjutasin sellest hiljuti ) siis pole tänuväärt.
    Minu arust on väga hea shampoon, supper rahul sellega, pealegi jagatakse ikkagi tasuta ju . :)

    ReplyDelete
  4. Ooook..., täitsin ka selle bänneri ära, aga kas asi nii lihtne ongi, et järgmine päev ilmud välja valitud salongi ja küsid oma šampooni? Kuidagi liiga lihtne tundub :)

    ReplyDelete
  5. Anonymus, mul oli küll nii. Regasin eile ära ja täna sain kätte. Kuigi kuna ma alles eile regasin, siis nad mu meili ei leidnud, vaid lasid kontaktandmed uuesti kirjutada.

    ReplyDelete
  6. hehee ma juba lootsin, et minu blogist, aga ei olnudki minu omast :P aga väga tore blogi on sul ja kindlasti jaga veel sooduspakkumisi ;)

    ReplyDelete