Frustrated at google docs

Thursday, June 02, 2011

Hey!

I planned to announce the winner of my 50 followers giveaway today, but I can´t do it, because google docs has hidden some columns from me- I can´t see the answers to:
1. GFC name
2. Are you follower on twitter

There is also a problem with how you answered some questions, but I just don´t count the wrong ones in - should have been more careful with filling out the forms! Example of wrong answer is: I don´t have GFC - that means that I can´t count your entry, because being a follower through GFC was requiered.
Overall there was 64 entries.

In Estonian too:
Plaanisin täna loosimise võitja teatavaks teha, aga kahjuks ei ole see hetkel võimalik, tänu google docs´i jamale. Ta lihtsalt ei näita kahte lahtrit- st et ma ei näe teie vastuseid. Üks neist oli nö followeri nimi ja teine, kas jälgid mind twitteris. Probleeme oli ka küsimustest arusaamisega, olen seekord julm ja lihtsalt jätan vastuse arvestamata, kui pole nime/linki vms, kui olen seda palunud. Kahjuks ei saa arvestada ka suletud blogis giveaway jagamist, sest mina ju seda ei näe.

Loodan, et mõtlen siiski lähipäevadel midagi välja... Asjad on ilusti olemas, ootavad karbis võitjat.

Lahendasin asja nii, et USALDAN teid GFC koha pealt ja twitteri tulpa lihtsalt ei arvesta, loodan, et sobib. FB leidsin need üles, kelle meiliaadressis nende nimi on. Lihtsalt JAH kahjuks ei lähe arvesse- ma ei saa kontrollida.  

You Might Also Like

0 comments

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images