Thursday, September 29, 2011

China Glaze Little drummer boy swatches and surprise

Hey!

So here are my swatches of China glaze little drummer boy and one swatch comparing it to OPI Russian Navy. Little drummer boy was part of China Glaze's last year holiday collection called 'Tis the season to be naught and nice. Probably it was limited edition. Bottle is 15ml as usual, and the price in USA should be a couple of dollars, depending where you buy it.
In the sunshine. :) Just one coat!!!
In the shade, with flash. This "bare" line is reflection from the flash.
VERY quick comparison to OPI Russian Navy. 
CG Little drummer boy is on thumb and OPI on pointer. 
I literally just put them on to take this picture, that's why I was not particulary careful with application. 
They are NOT DUPES, but really similar in my eyes, SO - please continue reading. :D 
Both have just one coat, OPI defenitely needs at least one more coat. 

I did not name the post giveaway, because I wanted to surprise you :)
Since they are so similar, I am giving away little drummer boy :) I prefer OPI because of small purple glitters in it.
Sorry, this time giveaway is open to Estonian residents only. 


Since this is so small giveaway and I don't want to over-complicate things:
1. You have to be my follower using google friend connect - hit follow button on the right sidebar
2. You have to leave a comment down below with your email address
Giveaway is open until 7th October 2011 23.59 Estonian time. CLOSED NOW!

Thank you for reading!

In Estonian:
Ülevalpool näete tulevasest auhinnast näiteid küüntel ja võrdlust OPI Russian Navy lakiga. Vabandust, et nii lohakalt need lakid küüntele kandsin- tegingi seda vaid nende paari pildi jaoks ja seejärel eemaldasin laki. 

Teen ühe imeväikse loosimise vahepeal. Nimelt, küünelakkide sahtlis seisab kasutult üks kaunis tumesinine China Glaze'i lakk nimega "Little drummer boy". Olen teda korra kasutanud, nii et ta päris uus ei ole, aga samas on ta väga hästi hoitud(laki säilivusaeg on 36 kuud ja ma avasin ta november 2010). Ehk on kellelgi nüüd vastu talve just tumedamat lakki vaja ja tore oleks see ju endale võita. Tegemist on eelmise aasta jõulukollektsiooni kuuluva lakiga ('Tis the Season To Be Naughty and Nice)


Mida sa pead tegema, et selle võitmisele sammuke lähemale astuda:
1. olema mu blogi AVALIK jälgija ehk follower (avalik, sest ma ei saa ju muudmoodi kontrollida, kas sa ka tegelikult mind ikka ustavalt loed). Kirjutage see palun ka kommentaari (kuigi see on ka nimena näha). Follow nupu leiate paremalt küljeribalt. 
2. Selle postituse alla jätma kommentaari, et soovid osaleda ning hea oleks ka meiliaadress, et saaksin võidu korral sinuga ühendust võtta. (võid veidi kirjutamisviisi muuta nt . asemel dot või punkt vms. Ma olen isiklikult nii teinud ja spämmirobotitel on keerulisem nii su meiliaadressit kurjalt kasutada). :) Google doc'si ma enam ei usalda, peale eelmist giveawayd, kus ta otsustas lihtsalt tulpasid mulle mitte näidata ja paremat varianti ma hetkel välja mõelnud pole. 
Annan teile aega 10 päeva st loosi nimekiri läheb lukku 8.oktoobril kell 23.59. 
Seekordne loos on avatud ainult Eesti elanikele! 
Mingeid lisahääli seekord kuidagi hankima ei pea ega saa, aga loomulikult ei keela ma teil seda postitust enda blogis jagamast. Vastupidi, oleksin väga tänulik kui te seda teeksite. :) 
LOOSINIMEKIRI ON NÜÜD LUKUS JA VÕTJA VÄLJA KUULUTATUD!


Ja võitja on: Mariel! Palju õnne!




Head loosiõnne ja loodan, et leiate ka edaspidi mu blogist huvitavat lugemist!

19 comments:

  1. GFC: Miss L
    email: beautybymissl (at) gmail.com

    ReplyDelete
  2. Sooviksin osaleda giveaways. Kena küünelakk on. Olen follower ka.

    mariel_salumaa ät hotmail punkt com

    ReplyDelete
  3. Sooviksin samuti osaleda :)
    GFC: L
    laura010(at)hot(dot)ee

    ReplyDelete
  4. Soovin osaleda. Olen follower.. ;)
    piiksolen(at)hotmail.com

    Palju edu soovides, Lil' M.

    ReplyDelete
  5. Mina tahaks kaa osaleda!
    glitterandcatwalk@hotmail.com

    ReplyDelete
  6. Jaa, osalen :)
    maria.toomsalu[at]hot.ee

    ReplyDelete
  7. mina loodan ka loosiõnnele!
    normalnjuss[at]gmail.com
    ja ilmselgelt olen follower ka :)

    ReplyDelete
  8. Soovin osaleda!

    tolmurullike (at) gmail (dot) com

    ReplyDelete
  9. Tahaks ka loosimisest osa võtta.
    riivjuust@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Soovin osaleda loosimises! Kena värv on. :)
    innalevina(at)hot.ee

    ReplyDelete
  11. Sooviksin osaleda giveaways. Ilus küünelakk! Olen ka follower!
    silviatall ät hot punkt ee

    ReplyDelete
  12. Sooviks osaleda, olen follower! :)
    helenmaazik@gmail.com

    ReplyDelete
  13. Ka mina osaleks. gerttu punkt blank ät gmail.com

    ReplyDelete
  14. Olen follower ja osaleksin ka!

    maripeaske(ät)gmail.com

    Mari

    ReplyDelete
  15. Followisin küll alles hetk tagasi kuid blogi on huvitav, it's a keeper! Osaleksin siis samuti - merkake112(at)hotmail.com

    ReplyDelete
  16. Võitja on Mariel Salumaa, palju õnne, võtan sinuga kohe ühendust! :)
    Kasutasin random.orgi abi.

    ReplyDelete