Friday, September 16, 2011

Quick face of the day

Hey!

Here is quick face of the day that just took 15 min to do (maybe even less, did not take time).


Products used:
Face: bourjois healthy mix serum in 53, ELF warm bronzer, ELF bronzing & blush duo- used just the blush part.
Eyes: Urban Decay Primer Potion, Naked eyeshadow palette: sin all over the lid part, naked+buck in the crease and hustle to set the liner. Liner is MAC Teddy ( I ordered it from ebay, so most likely it is fake, but it's just basic brown liner that works fine and I did not pay regular MAC price for it, so I don't complain.)
Lips: NYX Beige mega shine lip gloss.

Thank you for reading!

4 comments:

  1. Ma ei julge eBay'st üldse enam Mac'i tellida, olen vastikult kõrvetada saanud 3-4 korda. Samas räägitakse, et olevat ka usaldusväärseid müüjaid...

    ReplyDelete
  2. Tolmu rull- mõnda kallimat asja ma kindlasti ei julgeks tellida, aga 2 pliiatsit oli kokku vist 7,.. £ ja tasuta saatmine. Kuna nad toimivad okeilt, nagu ma ütlesin, siis ei kurda. Pole liiga kõvad ja püsivad hästi, pigment on keskmine. Eraldi postitust neist ei tee, sest tõesti, ma ei saa 100% audentsuse kindel olla.

    ReplyDelete
  3. Nojah, mul on ka üks feik Mac'i pintsel, mida kasutan ja toimib. Samas mind häirib teadmine, et see on feik :)

    ReplyDelete