Tuesday, October 25, 2011

Bellapierre mineral foundation review

Hey!

So today I am going to review Bellapierre mineral foundation in Ivory. I bought it from Beauty Trade show in Estonia a few weeks ago. Since it is so easy to apply and finsih is quite natural I have actually worn it 6-7 times, so I can tell you honestly how it acts on my skin and what are pros and cons of this product. 
You are supposed to be able to use it as a concealer, foundation, finishing powder, setting veil and sun protection. 

First to start off, here is the text from their website ( I always add company´s information, since it is easier for me to comment than to write everything from top of my head).

Conventional foundation is made with 90% fillers and 10% color pigment. Fillers such as talc, oil, preservatives, dye and fragrances are the number one cause for break outs and skin irritations. Mineral foundation avoids the use of Talc, a common product used in conventional foundation which has been shown to be a carcinogenic. Mineral Foundation is made with all natural ingredients such as Mica, Zinc Oxides, Iron Oxides, Titanium Dioxide. These are minerals all mined from the earth and they go through a process. They are coated and treated and then micronized to get the different colors. Unlike conventional cosmetics, mineral powders provide natural skincare by allowing your skin to breath, not locking in toxins and waste. 

• Contains no talc, oils, additives, fillers, FD&C dyes or synthetic preservative
 • Recommended by Dermatologists
 • Non-comedogenic and oil free, will not clog pores
 • Anti-inflammatory properties
 • Anti-oxidant properties * UVB and UVA protection (SPF15)
 • Complete coverage for all skin types (acne, rosacea and eczema)
 • Youthful appearance: diminishes the appearance of lines and wrinkles, has a natural and effective sun block, rated very water-resistant.



My opinion:
My skin type is normal to dry, so I must use moisturizer under this powder. 
I can´t say anything bad about ingredients, it has not clogged my pores or caused allergic reaction. 
Coverage is defenitely not full, you can see it in action on the picture below- it does cover redness, but it won´t hide breakouts completely. So medium coverage it is - I tried to build it up to full, but did not succeed.
Since the finish is quite luminous, it does give you a healthy glow, but at the same time this glow and shine may bring out wrinkles and lines, so I can´t agree to that claim. Also, after wearing mineral foundation for whole day it started to collect in lines around my mouth and under eye area. 
As I said before it is really easy to apply- I use my ELF studio face kabuki for this job. Defenitely it is natural finish foundation - no mask effect, I can assure you. 

For my student budget this foundation is pretty expensive, I got it for 34€ (64.99$ here), but this was trade show price. Regular price in Estonia is 38€. 
Bellapierre girls promised that it will last me a whole year, but I doubt it - 3-4 months is more probable

My tone is Ivory (Light): light skin tone that is neutral to golden undertone. This tone looks nice overall, but when I apply it thicker it turns out too yellow.
Honestly, I have not tested out the water- resistence, but it did not melt down my face when I walked through the rain. 
Package: using this product can be quite messy, mine has the old package - just regular screw on gap no twist-and-lock sifter. 
Smell: I really wanted to point this out that this foundation has metallic scent, which I sense especially well on rainy days. But it is not too strong and it fades troughout the day so nothing disturbing. 

 No photoshop, everything is just the way it was - I don´t have nice skin after all, when you look at it closely. Redness, breakouts, large pores, hyperpigmentation - I have it all!

Completed look: I used ELF mineral blush in Coral + ELF studio blush&bronzer duo(bronzer part for countouring). a little bit of mascara and ELF Lucious Liquid lipcolor in Strawberry. Sorry for the sleepy eyes :D Shiny hair thanks to The body shop Rainforest moisture shampoo and conditioner. ;)


So overall I like this product, but it is too expensive to love it completely. I quess that there are other great mineral foundations out there- yep, cheaper ones! If I have to give points then I would give 4 out of 5. I will defenitely use this jar up, but since I own a beauty blog I am supposed to try other foundations too. :) 

Have you ever heard of Bellapierre? Have you tried any of their products? 

Thank you for reading!

In Estonian:
Kiire ülevaade Bellapierre mineraalsest jumestuspuudrist. Ostsin selle mõned nädalad tagasi messilt Ilusõnum. Maksis ta 34€, tavahind peaks veel 4€ kallim olema. Kuna teda on ülimugav ja lihtne peale kanda ning tulemus jääb loomulik, olen seda juba nii mõnedki korrad kasutanud. Sellist looki nagu näete nö completed look´il olen kandnud ka paaril päeval koolis - kiire, kuid samas muudab näo värskes ja säravaks. 
Mida lubatakse ametlikul kodulehel: http://www.bellapierre.com/shop/mineral-foundation.html
Tegemist on keskmise katvusega mineraalmeigiga, kuigi lubatakse täielikku katvust. Täiesti võimalik ka, et mu pealekandmise tehnika vajab lihtsalt veel harjutamist. Kandes antud puudrit punnikestele väiksema pintsliga jääb ta aga liiga kollane - kuna eelistan ühtlast nahatooni, siis jätan punnid pigem läbikumama kui olen kollaselaiguline.
Lõpptulemuselt on pigem läikiv ja pika päeva peale kipub suuümbruses ja silmaalustes voldikestesse kogunema. 
Minu tooniks on Ivory, mis on heleduselt 2.toon - mõeldud on ta heledanahalistele neutraalse või kuldse alatooniga naistele (või miks mitte ka meestele, meil on ju sooline võrdõiguslikkus ;) ). Mida lubati veel- aastaringselt võib kasutada sama tooni, kuna pidi nahaga nii hästi kokku sulama - julgen kahelda, et ka südatalvel antud toon mu jaoks liiga kollane pole. 
Ilusa jutu järgi kodulehelt on tegemist viis ühes tootega: peitja, jumetuse alus(foundationit ei tahaks siinkohal ju jumestuskreemiks tõlkida, ei leidnud paremat sõna), puuder lõppviimistluseks, jumestuse kinnitaja ning päikesekaitse. 
Usun, et viimasena ta toimib hästi - koostises on nimelt titaaniumdioksiid, mis on naturaalne päikesekaitse: füüsiline tõke tänu suurele peegeldusvõimele. (uhh, nii põnev oleks mõnes postituses kõik koostisosad üksikult läbi käia :D) Päikesekaitsena toimib ka tsinkoksiid.
Lubatud on, et toodet paks jätkuma kuni aastaks, kuid isegi mu 3-4x nädalas kasutamise korral vast jätkub teda pigem 3-4 kuuks. 
Üks punkt, mille pean oluliseks veel välja tuua, on lõhn. Nimelt lõhnab see puuder metalselt, no umbes nagu rooste - eks see tuleneb metallioksiidide sisaldusest. Lõhna on rohkem tunda õues, vihmasel päeval ning päeva jooksul ta kindlasti nõrgeneb ja ei ole midagi ülihäirivat. 
Pakend on veidi räpakas - ikka kipub natuke puudrit pealekandmisel maha või lauale minema ning seetõttu ootan väga, et ka Eestisse jõuaks müügile Twist-and-lock sifter´iga pakendid.
Pealekandmiseks kasutan ma ELF Studio Face Kabuki pintslit. Enne pealekandmist pesen ja niisutan näo. Niisutamine on oluline, kuna sügistalvisel perioodil on mu näonahk pigem kuiv. Kuidagi loogiline samm tundub olevat nahale niiskuse tagamine, et puuder paremini peale jääks. 
Kokkuvõttes on iseenesest tegemist ju hea mineraalmeigiga, kindlasti hea kvaliteet jne, aga uuesti mu käsi seda, MINU jaoks kalli hinna tõttu, aga ostma ei kipu. Kindlasti küsin järgmise toote ostmisel nõu Liis K´lt- tema on juba päris mitu aastat tegelenud mineraalmeigi katsetamisega iseenda peal. :) 
Olete te ise bellapierreiga kokku puutunud? Mida üldiselt arvate mineraalmeigist? 
Seekord sai pikem ja põhjalikum postitus, kuid loodan, et saite siit natuke uut infot ja polnud väga igav lugemine. 

Kõike head ja kena sügise jätku - kuigi ilmad on juba porised, on siiski ka päikset näha - võtke sellest väljas jalutamisega viimast!





8 comments:

  1. Mina olen kindlasti armunud sellesse tootesse. Käsil juba 3mas topsik :) Kindlasti peab seda veel harjutama ja ma ei tea mis värk sellega on ja kui tõsi see on, kuid need bellaka neiud räägivad, et kindlasti peab kasutama just bella pintslit, kuna see on disainitud spets selle puudri jaoks. Minule endale meeldib igapäevaselt kasutada mingit muud pintslit. Kuid pean tõdema, et kui panen selle kiirelt viuhti peale siis tõesti ei kata nii hästi. Mul on igatahes nii, et I really have to take time, kui tahan kena, kestvat ja loomulikku tulemust saada ja pean buildima vaikselt kiht kihi haaval seda meiki üles. Aga eks kõigi jaoks see muidugi sobida ei saa, kuid jah minu jaoks on parim ever mida olen proovinud :)

    ReplyDelete
  2. R- kas see on ainus mineraalmeik, mida sa proovinud oled või on su kogemustepagas suurem? Ma olen ELFi mineraalpuudrit ka proovinud ja bellapierre oli sellest küll üle :)

    ReplyDelete
  3. Ma oskan seda soovitada( ma ei tea, kuidas sa kandsid, vb nii tegidki ) aga mitte edasitagasi pintseldades vaid pigem otse tupsutades, et pooride sisse ka läheks. Pidi neid lausa puhastama.
    Mina ostsin aga seekord liiga heleda tooni. Poes tundus ok. Kui kusagilt soodsalt jälle pakutakse, anna teada. Ma sügiseks ja suveks tahaks ikka "Ivoryt" juurde endale praegu. :)
    Eelmine kord mulle segati kokku see Soomes eraldi minu nahatooni jaoks.
    Mina olen küll rahul. Kui on tumedamad silmaalused või punnid, alustan sealt katmisega natuke paksema kihiga ja viimase kihi laotan kõikjale ühtlase.

    ReplyDelete
  4. Oi milline kõrbe hind mineraalpuudi kohta. Ise kasutan mineraalpuudreid ja siiani on minu lemmikuks Everyday Minerals, see ikka kordades odavam kui Bellapierre. Siiani pole minu nina metalset lõhna mineraalpuudritel õnneks tundud. :)

    ReplyDelete
  5. Esimene mõte oli minulgi, et...NII KALLIS!!! :O
    Kahjuks pean tõdema, et esimene mineraalpuuder, mis minul kasutust leidis, oli sama firma toode. Maksin selle eest, kui õigesti mäletan, 450 krooni. Kalleim kosmeetikatoode, mida kasutanud olen : D
    Hea puuder oli, ei saa midagi halba öelda..peale hinna, muidugi.
    Kui see otsa sai, hakkasingi otsima alternatiivne ning peagi leidsin, et soome firma Dermosil pakub ka mineraalpuudreid, hinnaga 8.9€ tops. Mina olengi nüüd nende puudri juurde jäänud, kõige sobivam minu jaoks. Ostsin suvel ka Elfi mineraalpuudri, kuid selles sisalduv vismut tekitas mul allergiat.
    Aga enam ei kujuta ma mineraalpuudrita enda meigikohvrit ettegi :)

    ReplyDelete
  6. Mulle jõudis just kohale, et ajasin Bellapierre'i ja Micabella omavahel segamini.
    Arvamust see muidugi eriti ei muuda.

    ReplyDelete
  7. Lana juures kasutasime me päris palju Jane Iredale'i ja ega sellegi hinnad odavaks jää. Nüüd mõtlengi et juhul kui mõni tundlikuma nahaga klient mulle satub, oleks hea küll, kui ka mineraalmeigipõhi olemas oleks. Tuleb ilmselt pisitasa hakata uurima ja katsetama. Aga mida ma tegelikult kõige rohkem tahtsin öelda, on see, et lõplik pilt näeb super hea välja! Ei paista üldse, et oleks mingi meigikiht näol vaid tundub hästi loomulik ja ilus.

    ReplyDelete
  8. Greetel- ma olengi nii üritanud teha, aga vb tõesti on mul vale pintsel, kuigi see, mida kasutati ilumessil oli muidu sama va bellapierri kiri. St et ma üritasin pintsli tunde ja pealekandmistehnika meelde jätta. :D
    Sissukas- on tõesti kallis ja mul ongi ülitundlik nina. Kõike rõvedat või vaadata, aga lõhna peale võib paha hakata. :D (lahkamisel nt ei hinganud nina kaudu igaks juhuks :D)
    Kerli- vahet pole kas micabella või bellapierre, hind on samasse auku ju ;)
    Liina- vaatamata sellele, et tegemist on mineraalmeigiga, ei saa kunagi öelda, et ta mitte kellelegi allergiat ei põhjusta. Aitäh komplimendi eest! :)

    ReplyDelete