Wednesday, October 19, 2011

StellaStory tag

Hey!
This post is going to be in Estonian so if you really really want to read it you can use google translate, but this is just another Tag post. Tag is a bunch of questions you have to answer if someone chooses your name to do so. 

This Tag is not really beauty related, but I decided to answer these questions, because I was tagged by lovely Kätlin from http://k2tlinvaarend.weebly.com
The author of this TAG is Stella from http://stellastory.wordpress.com/. I don't know her personally. 
So let's get started.

1. Kas eelistad teatrit või kino? Miks? 
Kui peaks just valima, siis eelistaksin teatrit - tundub kuidagi erilisem ja kindlasti on kogemus isiklikum kui kinos. Iga etendus on ju natuke erinev, ükskõik kui sisseharjutatud ka osad ei oleks. Kino on aga nö massitarbekaup ja eelistan filme pigem kodus vaadata- ei ole mingit ajalist piirangut ja tuleb ka kindlasti soodsam. 

2.Kui oleks valida, kas investeerid oma raha hea artisti kontserdi külastusse või mõnele tarbeesemele, siis mida sa teeksid ? Kuna hetkel elan tagasihoidlikku tudengielu ja pole eriline pidutseja ning ei naudi tõuklevaid-higiseid inimesi, siis praegu langeb kaalukauss tarbeeseme kasuks. Hetkel tahaks väga köögikombaini - mulle meeldib väga süüa teha, eriti kooke küpsetada ja tunnen, et sooviksin oma oskustega kauss-lusikas faasist edasi liikuda. Kuigi rahulikuma ja intiimsema õhkkonnaga kontserdi vastu ei oleks mul ka tõesti midagi. :) Vahel võib ju kontserdil ka käia ;)
3.Meelejäävaim kontsert, mida oled oma silmaga näinud?
Kuna ma ei ole väga suur kontsertitel käia, siis tooksin siinkohal ära Lenny Kravitzi esinemise aastast u 2008 (vabandust, täpselt ei mäleta). Käisin seal isa ja noorema õega. Lenny oskas publiku väga hästi nö käima tõmmata ning isegi mu inglise keelt praktiliselt mitte oskav isa röökis laule täiest kõrist kaasa. Teine koht, kus alati päris head esinejad on, on Õllesummer, eriti meeldis mulle eelmine suvi st 2010a, sest ... . Tänu elu24 loosile on mul kodus praegu Scissor Sistersi autogrammidega plaat - plaadi ostsin ise, aga kokkusaamise võitsin elu24'st (kahjuks kestis see u 5-10 min ja pilte sellest ei saanud ma kunagi, sest kohal olnud eestlasest naisfotograaf eiras sujuvalt mu kirju). No igatahes oli vahva tunne oli ainuke nö tavainimene ülejäänud seltskonnastaaride seas, kes kahjuks staaritsesid seal ise rohkem ning päris artistidele tähelepanu väga ei pööranud. Eks nende jaoks ole sellised kohtumised igapäevased, kuid minu kui tavainimese jaoks jääb see hetk alatiseks meelde. :) 
4.Film või sari, mis tõstab alati su tuju?
Kõigepealt, see küsimus on nagu naelapea pihta - olen nimelt suur sarjade fänn. Nö head näited feel good sarjadest on minu jaoks: Ugly Betty,  Drop dead diva- sellised veidi ninnunännud. Väga meeldivad ka How I met your mother, Glee, That 70's show, The big bang theory jne. Kuna ma filme mitu korda ei vaata, lihtsalt ei suuda, sest mulle jäävad nad meelde ja siis on igav ju, siis ei saa siinkohal ühtegi kinoteost välja tuua. 
5.Raamat, mida praegu loed?
Viimasel ajal olen rohkem lugema hakanud, thank's to kindle. (see on e-lugeja kui keegi veel ikka ei tea misasi see on). Viimasena läbi loetud sai young adult triloogia Susan Collinsilt "The hunger games". 5 päevaga sai läbi 3 raamatut, mis originaalis on u 375 lk tükk. Kerge ja põnev lugemine, kuid kirjandusklassikaga kindlasti tegemist ei ole. Hetkel on käsil V.C Andrewsi "Flowers in the attic". Tahaksin rohkem ka eestikeelseid raamatuid lugeda, kuid praegusel hetkel piirdub see Psühhiaatriaõpikuga. 
6.Viimane film, mida sa vaatasid ?
Warrior 
7. Kui palju järgid hooaja trende?
Aus vastus oleks vist, et väga vähe, sellepärast ei leia te ka mu blogist ühtegi outfit of the day stiilis postitust. Eelistan pigem mugavat ja tagasihoidlikumat riietust - teksad, t-särk, kampsun.
8. Hobi, millega oled pikemat aega tegelenud?

Oma muutliku meele tõttu ei ole ühegi asjaga väga pikalt tegelenud. Lapsepõlvest kuni gümnaasiumi 11.klassini tegelesin laulmisega. Fotograafia on ka huvi pakkunud paar aastat. 
9. Jook mis kuulub alati ühe mõnusa õhtu juurde?
Ma ei ole ühelegi joogile eristaatust omastanud.. veini ma ei joo, kohvi ka mitte, tee on mu jaoks hommikujook. 
10.Kas naerad tihti?
Piisavalt, ma arvan. Mingi eriline lõkerdaja ma pole, aga kui on hea seltskond ja sobivad naljad, siis miks mitte. 
12.Kui saaksid valida ajastu, milles elada, siis millise sa valiksid ja miks?
70-ndad: vaba ellusuhtumine, rock'n'roll
50-ndad: väga väga meeldib selle ajastu riietumisstiil. Vaadake tänapäevaseid võimalusi nt http://freelancersfashion.blogspot.com/  - lihtsalt niiiii hea blogi, alati naudin tema kleidipilte. Usun, et minu kasvu ja figuuriga sobiks taolised kleidid hästi :) Väga naiselikud!

13. Millist telesaadet jälgid regulaarselt?
Üldiselt ei vaata telekat, nii et pole ka ühtegi saadet, mida erilise huviga jälgiksin. 
14.Kas sa eelistaksid valiksid kultuurireisi või puhkusreisi? 
Kindlasti eelistaksin kultuurireisi, kuid kui reisiks, siis tahaks pikemalt kohapeal olla kui tavaline turismifirma pakub. Siiani olen reisinud soojema kliimaga riikidesse ainult seoses noortevahetustega, nt Türki - kuna giid/vastuvõtja oli kohalik, siis kindlasti nägime nö päriselu väga lähedalt. 
15. Milline kliima oleks sinu jaoks ideaalne?
Kui Eesti talv oleks veidikene soojem ja lumevaesem, oleks siin ju päris hea elada. :)

Usun, et päris paljud on selle küsimuste jada juba ise üles leidnud, nii et kedagi ma kulliks lööma ei hakka :) Loodan, et saite veidi rohkem minu kohta teada ja aitäh Stellale selle TAGi koostamise eest. Minuni jõudsid need küsimused kauni Kätlini kaudu, vaadake tema vastuseid siit: http://k2tlinvaarend.weebly.com/


Nagu alati suur tänu tähelepanu ja lugemise eest! :) 

1 comment:

  1. modern family ja community on ka väga head sarjad, mida sulle soovitan :)
    mina paneks nad pigem big bang theoryga ühte kaussi kui teiste sinupoolt mainitutega, aga jah - vaata!
    mõlemal läheb ~2 osa sisseelamiseks, et paremini aru saada :)

    ReplyDelete