Thursday, December 29, 2011

Glambox: December 2011 First one!

Hey!

For short conclusion in English- glambox is Estonian version of glossy box or other monthly subsription box full of beauty samples and travel size products. I did NOT get this free, but bought from cherry.ee promotion. You can read the product names, but have to search for information by yourself. 

Lõpuks ometi leidsin kiirel pühedeperioodil aega ja sain kätte oma esimese glamboxi - käisin sellel eile järel. Ma ei saanud seda tasuta, vaid ostsin cherry.ee pakkumise kaudu poole hinnaga - vahet pole mispidi ma ta ka tulevikus hangin, kirjutan alati oma ausa ülevaate. 

Asja idee on selles, et iga kuu saadetakse sulle vähemalt 5 toodet proovimiseks, neist vähemalt 2 on 15ml suurused. Poodides on ju väga suur valik erinevas hinnaklassis tooteid ja miks mitte kasutada võimalust neid natuke väiksemas koguses katsetada. Iga kuu saadetakse erinevaid tooteid. Kui midagi meeldib, on võimalik neidsamu tooteid ka soodushinnaga glamboxi e-poest osta. Selleks, et saada enda naha ja juustega sobivaid tooteid, tuleks täita ära iluprofiil, mida saab täita registreeritud kasutajana. Maksab see lõbu 7.9 eurot kuus ja saadetakse post24 automaatidesse- sisuliselt nagu smartpost, avatud 24h. Rohkem infot saate siit: mis see on?

Minu iluprofiil: 

nahatüüp: rasune/kombineeritud, tundlik (lisaksin siinkohal, et pindkuiv!)

juuksed: sirged, kuivad

olen huvitatud kõigist kosmeetikatoodetest

nahahooldustooted: tselluliidiravi, probleemsele nahale/aknele, hüpoallergeenilised tooted, loodustooted, tunldik nahk, luksustooted. 
NB! Iluprofiili saab vajadusel ka muuta, kui nt talvel on kuiv ja suvel rasune nahk. 
Tean, et Grete tegi juba video oma glamboxi kohta, kuid minu karbikeses on teistsugused tooted- seega on tõesti tegu personaliseeritud teenusega. 
Kõigepealt kutsun teid kaasa paki avamisele, tegin samal ajal pilte. Mõtlesin, et oleks põnev ju asja kogu ilus näha. 
Esiteks- tegemist on armsa kandilise pappkarbikesega, millel on käsitsi seotud roosa siidpael ümber. Kogu pakk tuli kilesse mässituna, mullikilet seekord ei olnud, aga polnud ka kergesti purunevaid tooteid. Kaardikesel lubatakse ka, et karp ei ole päris valmis- vaimusilmas kujutan ma ette musta-roosaga läikivat karbikest- loodan, et glamboxi loojatel on sarnane visioon.
Kuldne kaardike, millelt leidsin info toodete kohta ning armas personaalne kiri. 
Nii need tooted seal karbis olid, kui kaart eemaldada ja roosa siidpaberi alla piiluda. 
Kogu detsembri glamboxi sisu. 

Kõiki asju ma katsetanud ei ole, sest nagu ma ütlesin, sain selle kätte alles eile. Mis siis on minu detsembrikuises glamboxis? (tekst kuldselt kaardilt + minu arvamus) Lisasin ka lingid antud toodetele, kui huvi tekkis. :)

1. EXTRA - Laurence Dumont / Bio chocolat Epilation Bandes. 
Ehk siis šokolaadilõhnalised vaharibad jalgadele ja kehale. Tegemist on Full size tootega, pakis on kokku 16 vahariba+ 5ml karvaeemaldusjärgset hooldusõli ja maksab ta glambox.ee lehel 9.3 eurot.  Hetkel soodushind 6.98€. Tegemist on kasutusvalmis vaharibadega, mis on mõeldud tundlikule nahale. Sisaldavad aloe verat, mis on teada tuntud hea niisutaja. Lubatud on efektiivsust ka lühikeste karvade puhul- no päris 0mm mitte, aga pakendil on kirjas 2mm. Ei sisalda parabeene ja põhineb 100% naturaalsel vaigul. Ma kasutamist siia ei kirjuta, kellel huvi võib küsida või ise välja uurida. Neid ma veel proovida ei ole jõudnud, pole üldse kunagi vaharibasid proovinud, nii et saab kindlasti põnev katse olema. 

2. RICH - Pure Luxury Intense Moisture Shampoo 80ml
Ülimalt rikkalik ja tõeliselt ekstravagantne, intensiivselt niisutav igapäevaseks kasutamiseks sobiv šampoon.

Maksab ta glamboxi e-poes 9.90 eurot 250ml - nii et ei ole ülikallis. Hetkehind on 7.92 €

Minu arvamus: 
Seda ma olen varem ka proovinud, juusked muudab tõesti pehmeks ja niisutatuks, kuid kuna ta on nii intensiivselt luksuslik, siis mu juuksed lähevad kiiremini mustaks- see ei pruugi kõigil nii olla, aga mul on veidi rasune peanahk, nii et ma pean seda siis tõesti iga päev kasutama, aga eelistan ülepäeviti pead pesta. Trikk: kui sul on rasused juuksed, ära kasuta selle šampooniga koos palsamit. ;) Sellest väikesest tuubist jätkub minul küll kauaks- usun et ka igapäevase peapesuga saab kindlasti 2-nädalat hakkama.



3. Wild & Mild - Full Nail Sticker
Kokku on neid saada 12 erinevas värvitoonis - kokkusattumusena sain komplekti, mille ma kunagi ise juba selveri laadapäevadelt ostsin (laadapäevade pakkumine oli 1€). Pole veel proovida jõudnud. Kaardikesel hind 2.6€, hetkehind on 1.49€.

Minu arvamus: Küünetoodete proovimisega on keeruline, sest igapäevaselt ma oma õpitava eriala tõttu oma küüsi ei kaunista. 











4. Jeanne Piaubert - Gentle Hypoallergenic Moisturising Body Cream 7ml
Kreem niisutab ja kaitseb tundliku ja ärritunud naha loomulikku tasakaalu. Nahk on pehme ja jumalikult niisutatud. Sisaldab orhideeekstrakti, aloe verat ja shea võid. Proovida veel ei ole jõudnud. Need, kellele ei meeldi tugevalt lõhnata- see on parfüümivaba! 
Kaardil hind 41.40€ 200ml eest, hetkehind on 29€.


Minu arvamus: Imendus väga kiirelt, oli tõesti lõhnatu ja mõnus. Kui nii kallis ei oleks, siis isegi võib olla ostaksin. Väiksest tuubist saan paar korda sääri kreemitada. Jättis naha pehmeks ja siidiseks. 






5. GATINEAU- Serenite Gentle Cleansing Lotion 50ml (pigem travel size kui sample).

Õrn ja värskendav puhastusvesi tundlikule ja õrnale nahale. Puhastav, värskendav, alkoholivaba. Lõhn on üsna tugev ja tüüpiline kosmeetikalõhn (byphasse kummeliga silmameigi eemaldi lõhnab sarnaselt). Proovida ma veel ei ole jõudnud. Kaardil on hind 250ml 16€, hetkehind on 14.4€

Minu arvamus: kuna ma toonikuid väga kasutanud ei ole, siis ei oma ka erilist arvamust antud toote kohta. Mingit nahareaktsiooni see õnneks ei põhjustanud, nii et sobib küll tundliku nahaga inimesele. 





6. Bond no.9 - Scent of Peace Eau de Parfum 1.7ml
See parfüüm on saanud alguse meist ümbritsevast: sädelevalt värske lõhn meie tegelikest unistustest! Sarnane nii naiste kui meeste lõhnadele, segu vürtsikast tsitrusest, mis tasakaalustatud puiduse-muskaadi nootidega. Kaardil hind 50ml 143€, hetkehind on 118.45€


Minu arvamus: Tegemist on tõesti värske, magusama poolse ja kerge lõhnaga, armas pakend, kuid liiga kallis hind mu taskule. Oleks eelistanud spreipudelit testrina, seda on ebamugav kasutada. Peal väga kaua ei püsi ja on pigem tagasihoidlik minu nina jaoks.

7. Geisha šokolaad- pole küll ilutoode, aga aitäh armsa maiustuse eest jõulude ajal. :D 

Oleks oodanud ka kosmeetikatooteid, kuid muidu olen rahul ja tõesti saab tooteid piisavas koguses. Kindlasti ostan ka edaspidi glamboxi - blogijana ei jõuaks ju elu sees muidu nii palju tooteid osta ja proovida. Aitäh Lidia, Sirli ja glamboxi meeskond!
Mis on teie esmamuljed glamboxist? Olete te sellest juba kuulnud? 



Tänan tähelepanu eest!

9 comments:

  1. Minu karbis olid ka mõned need tooted, sampoon näiteks, mis mulle väga meeldis, teise pildiga küünekleepsud (koledamad :D ) ja siis need vaharibad, kogemus nendega oli väga mitte hea! Selle paberi sain nahalt lahti tõmmata küll aga seda toodet ei olnud küll võimalik eemaldada, mis naha külge kinni jäi, kui siis ainult rohkelt seda õli mis kaasas on!

    ReplyDelete
  2. Selge, katsun olla siis ettevaatlik nende vaharibadega.

    ReplyDelete
  3. Aitäh huvitava arvustuse eest! Ühest küljest sisaldab Glambox veidi enam kui lubaduses kirjas (st. suuremaid tooteid kui 2x 15 ml), teisalt nagu midagi väga ihaldusväärset ei sisalda ka. Rich shampooni 80 ml tavahind on SalonPlusis 5 eur, seega voucheri hinna puhul oled kindlalt plussis :) Samas välismaised misiganes-box'e vaadates jääb ikkagi kahvatuks. No elame-näeme.

    Vaharibade puhul soovitaks minagi ettevaatust. Mul õnnestus nendega suisa veri lahti saada: tõmbasin vist veidi vale nurga all ja ühte kohta 2 x järjest poleks tohtinud teha ka. Jalgade ja kaenlaaluste puhul on epilaator kindlasti palju tõhusam, vähem valus ja soodsam valik.

    ReplyDelete
  4. praegu seda postitust vaadates on mul kahju, et ma glamboxi ei tellinud. Tükk aega mõtlesin ja kaalusin tookord aga jätsin ikka tellimata, aga tundub et peaks vist ka tellima selle.

    ReplyDelete
  5. selline küsimus , et kui ma tahan tellida glamboxi 2kuud järjest, et kas ma siis panen glamboxide koguseks 2?

    ReplyDelete
  6. Ma soovitaks küll proovida, põnev ju ja tegelikult üldse mitte nii kallis.

    ReplyDelete
  7. Vabandust, et aega vastamisega läks, olin arvutist eemal. Kui mitu kuud tahad, siis tellid lihtsalt iga kuu. Kui lahtrisse 2 paned, saad ühel kuul 2 sama karbikest.

    ReplyDelete
  8. Ma kuulsin sellest esmakordselt Grete blogi lugedes ja see tundub igati proovimist väärt olevat:) Ja teie tooted olid natsa erinevad ka, niiet võib arvata, et tuleb personaalne.

    ReplyDelete
  9. mina samuti esimesel korral jätsin tellimata, kuigi kaalusin pikalt ja laialt. samas ei ole tõesti tegemist nii suure summaga, et ei võiks lihtsalt huvi pärast proovida, ning pärast selle postituse uurimist tegingi tellimuse ära järgmise (ja minu jaoks esimese) Glambox'i saamiseks. usun, et teen siis review ka, kui kunagi kätte saan :)

    Maiken/
    http://maikeniblogi.blogspot.com/

    ReplyDelete