Monday, December 12, 2011

Jewelry from ebay

Hey!
Ebay is my disease, I try not to buy anything, but since everything is so cheap I can´t stop myself. :D
I don't like to spend tons of money on jewelry, since things go out of fashion so fast. Of course there are some items that have to be the real deal like your engagement ring or pearl necklace, but I wanted to show you what I have accumulated from ebay. The pricing is really low and sometimes, excuse me now, you will get total crap, but most of the times you will score nice items.
So first of all, here are the items from my last haul. (Sorry for the bad lighting, no light around here this time of year)
These babies came from 3 different sellers and total is around 14$ - most of them had free shipping ;)
The ring on the left is actually a fox- animal trend in jewelry is supposed to be in this season.
The earrings are eiffel towers with satin bows, only item that I had any trouble with in this patch - the bows untied themselves the minute I took them out of the package. 
haha.. copper seems to be hot on ebay... 

These errings I won from Bad Joan giveaway, they cost 28$ - very nice quality! Selection was black, navy, lilac or lime. I chose lime, because I wanted them to show up if I wear them with my hair loose. They are 11cm (4 inches long) and I would say meidum weight for earrings.
Here is the giveaway picture: 

Hope you don´t mind one non-beauty post, I just felt like sharing! :) Have you ever used ebay? What did you buy?
Let me know if you want to see other items too, haah, mainly earrings - I have a ton of them.

Thank you for reading!


8 comments:

  1. Ma olen haige ebay junky. Ma olen mingi vähemalt 2 aastat regulaarselt sealt tellinud. Kõike, kosmeetikat, ehteid, riideid, raamatuid - absoluutselt kõike! Ülim koht!!! Aga Sa oled lucky inimene - vaatan, et Sa koguaeg võidad giveawaysid! Lahe!!! :p

    ReplyDelete
  2. Koguaeg kindlasti mitte, see oli teine blogist võidetud auhind. :P Kosmeetika on mu teine lemmik- mm.. NYX :D Riideid ma tahan enamasti ikka enne proovida ka, aga paar kleiti olen tellinud sealt küll.

    ReplyDelete
  3. Mis puudutab ehteid ja nende moest välja minemist, siis ma leian hoopis, et tasuks panustada ehetesse, mis haakuvad isikliku stiiliga ja on selles osas üsna ajatud. Tegemist pole ainult kihlasõrmuse või ehtsa pärlikeega, ka niiöelda kulinad võiksid olla siiski väga hoolikalt valitud. Jah, mingitel perioodidel on osad suuremad lemmikud kui teised, aga mõne aja pärast avastad vana ehte taas.

    ReplyDelete
  4. Selles probleem ongi, otsin alles oma stiili ;)

    ReplyDelete
  5. Olen juba 4-5 aastat sealt tellinud. Alustasin pesust, sest minu numbrit 65 ümbermõõduga rinnahoidjat Eestist lihtsalt ei saa. Pesu, ujukaid, kõikvõimalikku kosmeetikat, meigipintsleid, küünelakke, raamatuid, jalatseid, riideid, käekoti, ehtekarbid ...kõige naljakam ost on ehk merekaartide joonlaud. Ehteid ei ole tellinud, pole midagi silma jäänud lihtsalt.

    Eks petta olen ka saanud, aga õnneks siiski vähe.

    ReplyDelete
  6. Ma olen ka õnneks petmisest pääsenud, korra olen pidanud ebay kaudu asju ajama, muidu olen müüjaga suheldes ikka hakkama saanud. :) Nii et üsna turvaline koht, kust saab asju soodsamalt kui muidu.

    ReplyDelete
  7. Mulle meeldib see võtmekesega kett. Ülejäänud asjad on ka muidugi kenad. Uus blogikujundus ? - Väga ilus. Jaa, palju õnne giveaway võidu puhul! Ebay kohta kahjuks kaasa rääkida ei oska. Tean vaid, et tädi sai kunagi julmalt petta ja peale seda ta netipoodidega väga tegemist enam ei tee. (Täpsemate asjaoludega pole ma kursis.)

    Päikeselisi talvepäevi ! Mammu.

    ReplyDelete
  8. Blogikujundus on selline olnud nüüd vast 2-3 nädalat, eks ma muudan seda ikka hetkel veel päris tihti (mõtlen ka uue headeri peale, kus mu nägu poleks peal). Päris palju on lehekülgi, kust saab tasuta blogi taustasid, mõtlesin et hele ja romantiline taust aitab talvemasendust võita :D

    ReplyDelete