Tuesday, January 24, 2012

Glambox: January 2012

Hey!
For short conclusion in English- glambox is Estonian version of glossy box or other monthly subsription box full of beauty samples and travel size products. This service costs 7.9€ a month which is roughly 10$.  Following text will be in Estonian, because you can´t get this exact box in other countries. 
FYI: this was sent me for review purposes.


Nii, lõpuks on eksam ja suur kontrolltöö tehtud ning sain aega, et minna järgi oma jaanuari glamboxile. Smsi sain seekord 21.jaanuaril, et pakk ootab mind. Üldiselt lubatakse pakk tellijani toimetada 16.-20. kuupäeva vahel, aga ühepäevane hilinemine mind küll ei häirinud.
Kes ei tea, mis glambox on, siis kopeerin siia teksti oma esimesest glamboxi postitusest:
Asja idee on selles, et iga kuu saadetakse sulle vähemalt 5 toodet proovimiseks, neist vähemalt 2 on 15ml suurused. Poodides on ju väga suur valik erinevas hinnaklassis tooteid ja miks mitte kasutada võimalust neid natuke väiksemas koguses katsetada. Iga kuu saadetakse erinevaid tooteid. Kui midagi meeldib, on võimalik neidsamu tooteid ka soodushinnaga glamboxi e-poest osta. Selleks, et saada enda naha ja juustega sobivaid tooteid, tuleks täita ära iluprofiil, mida saab täita registreeritud kasutajana. Maksab see lõbu 7.9 eurot kuus ja saadetakse post24 automaatidesse- sisuliselt nagu smartpost, avatud 24h. Rohkem infot saate siit: mis see on?

Karp ise nägi välja samasugune, nagu eelmisel kuul ehk siis on ikka tegu pruuni pappkarbiga, millel kena erkroosa lipsuke peal. Asjade ümber on fuksiaroosa siidipaber ja kaasas on kirjake toodete nimede ja tutvustusega ning pöördelt leiad peaaegu personaalse kirja. Lisaks uudised: seekord näiteks, et veebruari glambox lubatakse rohkem unisex teha ehk siis valenitinpäeva puhul pistetakse karpi ka mõni toode, mida saavad kasutada nii mehed kui ka naised. Lisaks on e-poodi oodata uusi tooteid nt JOICOlt, bodyfarmilt ja colorOn´ilt. 
Nii, aitab küll nüüd sissejuhatavast jutust ja piilume koos, mis mu karbis oli. 
Kuigi kaardil on tekst toodete kohta olemas, kirjutan ma selle siiski iga toote juurde, kuna mulle isiklikult meeldib ülevaatlikkus ehk siis kõik ühest kohast. 

1. JOICO K-pak Color Therapy Restorative Styling Oil 21.5ml
Toote kirjeldus: Uus K-PAK omadustega värvisäilitav ja aminohappeid tugevdav/ taastav õli. Pikendab värvieluiga- kaitseb värvi kiire tuhmumise ja väliskeskkonna kahjulike mõjude eest. Taastab juukse elujõu ja pehmuse, lisab läike ja laseb juukseid paremini käsitleda.
Soovituslik: kõikidele juustele, mis vajavad taastamist, elujõudu, pehmust, läiget ja juustele mis tuhmuvad kiiresti. Ei soovita ülipeenekoelistele ja peadligi hoidvatele juustele. Kasutus: kanna juukseõli niisketele või kuivadele juustele ja viimistle vastavlt soovile.
Tavahind 100ml tootel on 23.9€, hetkel sooduspakkumises 19.94€ eest.
Kahjuks pean selle toote ilma proovimata kellelegi ära andma, sest minu juuksed on täpselt sellised, millele seda juukseõli ei soovitata. Siinkohal tekib küsimus, et milleks me iluprofiili täidame, kui nagunii pannakse karpi need tooted, mida parasjagu tutvustada tahetakse. Üldse mitte paha pärast, lihtsalt mainin... 


2. Bodyfarmi Mango ihupiim 9ml x2
Toode sisaldab jojobamahla ja aloe verat, lisaks lanoliin, mis aitab tõsta naha kaitsefunktsiooni. Pakub niisutust 24h. Ei sisalda mineraalõli, aga olemas on 5 parabeeni - lihtsalt infoks, kui teid on tabanud parabeenihirm. Hind 250ml 7,8€, hetkel sooduspakkumine 6.5€ - kehtib kõigile valikus olevatele lõhnadele, mitte ainult mangole.
Mu meelest ideaalne suurus, et üks kreem korralikult ära proovida- hea näiteks pärast trenni kasutada.
Proovisin ihupiima ära- oli vedel(mida võiski oodata piimalt), valge, kerge puuvilja-vanilje lõhnaga. Imendus üsna ruttu ja naha jättis siidiseks. :)


3.GATINEU Activ Eclat Radiant Glow Emulsion 15ml
Õrna ja kerge konsistentsiga vitamiiniemulsioon isepruunistava toimega. Toode on loodud hoidmaks naha sära, jumet ja toonust läbi aasta! Emulsioon sisaldab kestvalt niisutavate ja kergete isepruunistavate komponentide kompleksi. Igapäevase kasutamise tulemusena on sinu nahk hästi niisutatud, toidetud ja omandanud kauni ning säravalt loomuliku ühtlase jume.
Kasutamine: kanda ühtlaselt näole ja kaelale üksikult või päevakreemi alla. Väldi kulme ja juuksepiiri, pese käed pärast kasutamist. 
Hind 50ml 25€, hetkehind on 22.5€
Kindlasti proovin ära, ma olen ju üsna "luik", nii et veidi jumet talve kõige pimedamal ajal kulub kindlasti marjaks. Käeseljal katsetades hakkas pruunistavat efekti nägema juba 1-2h pärast. Tulemus tundub olevat loomulik jume, mitte oranž "sära". Toode on ise valget värvi ja tüüpilise kreemi lõhnaga, veidi on tunda puuvilja noote.


4. ColorOn professional eye envy. 

Mina sain tooni Grace, mis kuulub "Rhapsody in Grey" komplekti. Lubatakse tagasihoidlikku suvist suitsusilma. Minu tooni kirjeldatakse kui troopika taevast varahommikul. No eks näis. Kaasa sain viimistlemiseks fikseeriva puudri #2, kuigi aplikaatori tagaküljel on kirjas, et peaks kasutama puudrit #1. Ma ei tea, mis nende vahe on - äkki sädeluses? Puuder #2 on kergelt pärlmutter külma valget tooni puuder (pilt allpool).

Igatahes kindlasti katsetan selle toote ära, kuigi ka tavaline silmameik mulle enam raskuseid ei valmista. Kokku on seda toodet üle 30 erineva tooni-disaini. Tegemist on hüpoallergiliste toodetega, mis baseeruvad mineraalidel. ColorOn tooted leiate siit ja maksab 5 paari sisaldav komplekt 29€(hetkel 19.99€) - see polegi ju nii kallis kui arvestada, et neid saab korduvalt kasutada. 

Kasutamine
PAIGALDA - Pane silm kinni ja aseta laule, vajutades õrnalt aplikaatorile. (kui tahad õrnemat tulemust, vajuta õrnemini)
SILU - Silu kergelt aplikaatorit alustades silmanurgast kuni lau lõpu kulmupiirkonnani. Mida tugevam vajutus seda sügavam ning erksam on värvitoon.
EEMALDA - Eemalda õrnalt aplikaator ning soovi korral jäta see korduvkasutamiseks.
HAJUTA - Kasuta näpuotsi mineraalpuudri hajutamiseks.
VIIMISTLE - Fikseeri GetSet™ puudri ning pintsli abil saavutatud tulemus. (pintsli harjad on üsna harali, keskmise pehmusega- millekski muuks ma seda ei kasutaks).
Komplekt, mis selles glamboxis oli. (pintsel ja puuder olid väikses mustas kotikeses)

5.Wild&Mild Küünelakk toonis Polar Bear 14ml ehk täissuuruses.
Hetkel ma antud toodet glamboxi e-poes ei näinud, aga hinnaks on kaardikesel märgitud 2.9€. Lakk ise on tavaline valge lakk- täielikult katab 2 kihiga, aga hari on väga ebamugav ja laki pind ei jää seega ühtlane ja ilus. Ma küüntele teda ei jätnud, katsetasin ainult korraks, et näeksite, mida ma mõtlen. Kes endale tahab võib kisada: "Mina!", sest mul on valge lakk olemas OPI Alpine Snow näol. 
Palun vabandust koledate "cuticle" (küünenahkade?) pärast- külm ja ajapuudus on teinud oma töö. Pilt on tehtud päevavalduses, välguta. Üritasin nähtavale tuua seda, miks see lakk mulle ei meeldi - ebaühtlane katvus. 

Lisaks: oli pakis jälle GEISHA šokolaad - sellest küll ära ei ütle. :) Mu meelest armas boonus ilu armastavale naisele.
Üldiselt jäin glamboxiga rahule ja tellin seda ka edaspidi. :) Kui midagi ei sobi saab ju selle alati ära anda, pole probleemi ;)
Kõike head,
Liis

9 comments:

  1. Mind nii huvitavad need lauvärvid ja ootan, et keegi nende kasutamisest ka tutvustuse teeks:))
    Jään ootama :))

    ReplyDelete
  2. Kindlasti kui proovin, tuleb selle kohta blogipostitus :)

    ReplyDelete
  3. Peab ikka ise ka selle glamboxi tellima, nii huvitav on teiste postitusi selle kohta lugeda :)

    ReplyDelete
  4. Loomulikult prrovi, ülipõnev on ju pakki saada nii, et sa täpselt sisu ei tea. :) Iga kord tahaks kohe poe juures lindi pealt rebida ja sisse piiluda, aga mõtlen, et võiks ju korralik inimene olla. :D

    ReplyDelete
  5. Mina olen see, kes karjub "mina" valge laki peale, kui keegi teine minust veel ette jõudnud pole :D Just hiljuti avastasin, et olin unustanud enda oma korralikult kinni keerata ...ja nagu arvata võib tuli mul ta ära visata. Anna teada, mismoodi sind kätte saada võiks ja kas see veel alles on, olen küll põhiliselt Tartus, aga see nädal reisin mööda Eestimaad ringi :)

    ReplyDelete
  6. Palun kirjuta mulle beautyfromliz@gmail.com :) seal lepime detailides kokku, oled esimene.

    ReplyDelete
  7. Mul on tunne, et sulle on vahvam karp kokku pandud kui teenuse eest maksjatele. :) Minu karp erines totaalselt sinu omast.

    ReplyDelete
  8. Ma ei usu, et see sellepärast erineb, ma tellisin lihtsalt teist korda juba - esimese eest maksin täitsa ise ;) Karpide sisu varieerubki nii kuude kaupa kui ka inimeseti.

    ReplyDelete
  9. Sul on nätsa teine tootevalik, ilmselt tuleb iluprofiili erinevusest.
    Ma olen ikka suht pettunud, kuna ootan iga kord rohkem luksuslikke tooteid. Loodan, et need hakkavad rohkem tulema. Nõuab kannatust)

    Minu boxike: http://nailpolishtalks.blogspot.com/2012/01/glambox-review-december-and-january.html#more

    ReplyDelete