Glambox: February 2012

Thursday, February 23, 2012

Hello, beauties!
For short conclusion in English- glambox is Estonian version of glossy box or other monthly subsription box full of beauty samples and travel size products. This service costs 7.9€ a month which is roughly 10$.  Following text will be in Estonian, because you can´t get this exact box in other countries. 
FYI: this was sent me for review purposes.


Täna näitan teile, mis oli minu veebruari glamboxis. Käisin sellel järel küll juba 20.veebruaril, aga mul on tõesti koguaeg nii kiire, et ei leia aega lihtsalt blogipostituse kirjutamiseks. Kool, valikained, trennid ja miljon asja millest peaks kirjutama siia. Hetkel ootab konkreetselt 4-5-6 postitust järjekorras, pildid on tehtud ja nüüd on vaja nad veidi esinduslikumaks töödelda (värve ei muuda, ausõna). Tahaks, et päevas oleks rohkem tunde, et jõuaks siia tihedamini postitada ning näiteks vahelduseks lugeda. Hetkel on mul väike DIY projekt käsil, hakkasin endale salli kuduma, andke teada kui lõpptulemust näha tahate. Lõnga on vist nii palju, et õnnestub esimest korda elus ka müts ja kindad samast lõngast teha(nende kudumises ma nii osav vist ei ole).

Nii, aga räägin siis nüüd veidi glamboxist. Tõenäoliselt olete te juba kellegi arvustust sellel kuul lugenud, aga lisan ka enda arvamuse interneti avarustesse. Sain tavalise glamboxi, mitte valentinipäeva eri!
Karp oli sama armas nagu alati, erkroosa lipsuga. Tavalisest karbist eristas veebruari karpi heleroosa paber ja sädelevad südemed. 

 Esiteks on tuldud vastu tellijate soovile ning on lisatud karbikesse meigitooteid. Sellel kuul olid esindatud Bourjois minitooted: lauvärv(nr51), huuleläige(Rose a l´eau) ja küünelakk(tooni nime pole, aga nr 13 on värv). Bourjois tooteid hetkel ma glamboxi poest ei ledinud, aga huuleläike hinnaks on märgitud 3.3€, küünelakil 2.95€ ning lauvärvil 3.3€. 
Lauvärv(1.5g) tundub olevat keskmise kvaliteediga, pigment on veidi ebaühtlane ning tegemist ei ole ülipeene tekstuuriga "võise" lauvärviga. Toon 51 on kena metalne pruun. 

Huuleläige on pisike(1.7ml) ja põnev on see, et seda saab telefoni külge panna, mida ma ilmselt ei tee. Kasutamise muudab mugavamaks pikendatud kork ning pealekandmiseks on tootel pisike pintsel. Minu huultele andis tõesti ainult läiget ja tõesti annab värskust kiheleva tunde näol. Kes ei tea, siis seda tunnet tekitavad kõik huuli näiliselt suurendavad tooted- verevool huultesse suureneb. 
Küünelakk on tõesti mõnusalt pisike(3ml), aga käekotis ma siiski lakke ei kanna nagu on soovitatud kaasasolevas tooteid tutvustavas kirjakeses. Tegemist on keskmise katvusega virsikuroosa küünelakiga, millel on frosty lõpptulemus, mis pole mu lemmik, kuna odavamad lakid kipuvad jääma küüntel triibulised. Pudelis tundub roosam kui küünel. 
Pildil on kasutatud 2 kihti lakki.





Lisaks meigitoodetele leidsin oma karbist TIGI Bed Head Color Combat šampooni ja palsami testri- kahjuks ma oma juukseid ei värvi st pole teinud seda juba 2,5 aastat, nii et need annan tõenäoliselt emale. Kindlasti küsin tema arvamust pärast, et seda teiega jagada. Testrid on 7ml, mõeldud brünettidele ja punapeadele ning tavahind on šampoonil 15.9€ ja palsamil 17.9€ . Lubavad hoida värvi kauem säravana ning juukseid niisutatuna. 



Ülihea toode tundub olevat ka Eminence Organic Skin Care Sweet Red Rose Whip Moisturizer u 5ml, mis on üsna kallis toode, 60ml maksab 72.40€(hetkel soodushind 57.95€). Lugedes tootekirjeldust võiks arvata, et seekord on küll näokreemiga täppi pandud. Mul on probleeme näo punetuse ja tundlikkusega ning alati võiks ju poorid väiksemad olla. 


Karbis oli ka Himalaya Herbals Purifying Neem Face Wash gel 15ml, neemipuu ekstraktiga näopesu geel, mis on seebivaba ja eemaldab õrnalt näolt mustuse ja ennetab punnikesi. Himalaya on oma haaret laiendanud ja nüüd saab nende tooteid osta kõigist suurematest poodidest. Selle toote leiate ka glamboxi poest ja hetkel maksab 150ml suurune tuub  4.19€. Konkreetse brändiga on mul kahjuks aga ebameeldiv kogemus, nende Mandli-kurgi kilemask ei sobinud mulle üldse (nimel klikates satute tootearvustusele).

Veel sisaldas mu karp 175grammist kotikest naturaalse vannisoolaga, mis on käsitsi valmistatud looduslik vannisool, hinnaks märgitud 4€. Kahjuks ei lõhna ta kuidagi. Kuna ma eriline vanniskäija ei ole, siis kasutan vast selle jalavannides ära, siis peaks sellest u 4 korraks jätkuma. 
Sõbrapäeva puhul oli karbis ka one kondoom, seda ma siin kirjeldama ei hakka. Karbis on ka traditsiooniline Geisha šokolaad, mis juba oma lõpu leidis. Šokolaad ei seisa mu kodus väga kaua puutumatuna. ;)
Mõningate toodete näited mu käel: 

Ülilahe uudis on see, et alates märtsist saab glambox.ee netipoest osta ka Revloni tooteid. Ma loodan väga, et tuuakse maale ka uuemaid tooteid s.h. Lip Buttereid. Mul nüüd üks on olemas, aga kahjuks on see valet tooni.  Kindlasti tellin kohe poe tühjaks("väike" liialdus), nii palju revloni tooteid on, mida tahaks proovida.
Kahjuks otsustas glamboxi meeskond teenuse hinda tõsta- karp maksab nüüd endise 7.95€ asemel 9.95€.  Põhjuseks toodi postiteenuse kallinemist ning soovi pakkuda meile paremaid tooteid. Tellisin endale oma raha eest juba märtsikuu karbi ära, veebruari omast oleks juba peaaegu ilma jäänud. Eks järgmine kuu näete, kas hinnatõus on ennast ka õigustanud. Siiamaani olen karpidega rahul olnud, sest lubatud 4-5 toote asemel on alati olnud asju rohkem. 
NB! Kui soovite märtsi glamboxi, siis peate selle tellima enne 10.

Andke teada, mida te veebruari karbist arvate. Olete te ise ka juba glamboxi tellinud? Kuidas rahul jäite?

Kõike head,
Liis

You Might Also Like

3 comments

  1. mis vahe on tavalisel ja valentini-eri glamboxil? :O

    ReplyDelete
  2. Valentini päeva glamboxe näed nt siit: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/418806_373969262629694_221415511218404_1510438_536111766_n.jpg (pildilink mu facebooki offers in Estonia albumist)
    Kodulehel neid enam pole, aga põhimõtteliselt sisaldas erikarbike: BYS meigitooteid, vannisoola, massaažiõli jms. No ühesõnaga tooteid mida saaks kahekesi nautida. Hind oli ka soolasem.

    ReplyDelete
  3. proovisin ka siis täna seda küünelakki (täpselt sama toon, mis Sinul), ja üllatusin positiivselt. kartsin, et jääb triibuline, aga jäi hoopis ideaalne (seda siis varbaküüntel, ka kaks kihti)
    olen väga rahul, aga jah, käekotis ei kannaks küünelakke ka mina. ei tundu vajalik olevat :P

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images