Saturday, March 17, 2012

FOTD: Fresh & minty spring look

Hey!
Today I am home alone, my boyfriend has a sports competition in Tallinn and so I was bored and decided to look around in the internet. I looked at the spring collections and there seems to be 2 trends: nude/neutral look or pastel eyeshadows:  pinks, lilac, light green etc. I really love the pink-lilac look, but since I do it almost every single time I do my makeup, I decided to try out the light green look.

Edit: I just realized that this could double as St.Patrick´s day makeup! :) 


 The product list may give you some ides WHY i don´t do any tutorials- I am just all over the place when I am doing makeup on myself. I pick the products as I go and may use different palettes and create my own colors. :D
Lips: NYX extreme lip wear  Nude peach fuzz + NYX mega shine lip gloss in beige + random light pink eyeshadow to make the color lighter. (Shade 9 from MUA Immaculate palette).

Face: Rimmel lasting finish foundation in 100 Ivory + ELF Translucent Metifying Powder + countouring with ELF Studio pressed powder in caramel
Blush: ELF studio blush in Pink Passion
Under-eye highlighter/concealer: Loreal Lumi Magique highlighting pen in light 
Eyes: NYX HD Eyeshadow primer
Inner corner: Too faced eyeshadow in soulmates 
All over the lid: 2 greens from ELF Pro Mini Eyeshadow palette in Cool.
In the Crease: olive + brown from ELF beauty purse palette
Eyebrow highlight: Too faced eyeshadow in Bouquet toss
Eyeliner: Art deco High precision eyeliner in black
Mascara: Maybelline the falsies volume express in black 
Eyebrows: NYX eyebrow cake powder in blonde, ELF wet gloss and brow mascara
My main inspiration, because I love the light pink lips and cheeks more than strong lips. Lancome spring 2012
And for eyeshadow, maybe this:  Make up forever spring 2012

Let me know how you like the look. I personally find it very bold and I don´t think that I would wear it out. Estonian people are really afraid of color and I would probably get really akward comments :D 

Thank you for reading!
In Estonian
Tegemist on "olin üksinda kodus ja mul oli igav" rubriiki kuuluva meigiga. Hommikul ärgates tekkis tahtmine ennast kurssi viia tuntud meigibrändide kevadkollektsioonidega ning valisin välja paar lemmikut, mida kasutasin inspiratsiooniks. Nagu ikka on kevadmoes nii täiesti naturaalseid looke kui ka veidi julgemaid. Lauvärvides domineerivad rohelised, lillad, roosad toonid. Kuna roosasid ja lillasid ma nagunii kasutan üsna tihti, siis otsustasin rohelisi lauvärve proovida- need peaksid eriti hästi rohelist silmavärvi rõhutama, nii et ideaalne, eks? 
Toodete nimekirja saate vaadata ülevalt, see annab ka vihje, miks ma ei tee meigiõpetusi. Ma ei ole väga punkt punkti haaval asju tegev inimene ja mu look´id pigem sünnivad tegemise käigus. Seega juhtus seekord nii, et kasutasin huultel 2 huultele mõeldud toodet ja lauvärvi, et roosat heledamaks muuta. Samuti ei suutnud ma leida sobivaid toone laugudele ainult ühest paletist, kuigi usun, et ELFi pro mini paletiga külmades toonides saaks peaaegu hakkama. 
Tumedate silmaaluste varjamiseks, mis on mu üks põhiprobleem, kasutasin Loreal Lumi magique särapliiatsit - minu jaoks täiesti uus toode. Ta ei anna täit katvust, kuid kui su silmaalused pole ülitumedad, siis sellest isegi piisab. Sama toodet võib kasutada ka ninajuurel ning põsesarnadel- annab veidi tagasihoidlikku sära. Luban selle kohta lähiajal teha ka ülevaate, kuid kellel juba praegu näpus sügelevad, siis märtsis on antud toode ideaalkosmeetikas saadaval soodushinnaga, hind oli 10€ ringis.
Ülejäänud tooteid ma väga siin kommenteerima ei hakka, sest nendega ma midagi erilist ei teinud. 
Ma ei ole kindel, kas ma sellise meigiga avalikkuse ette läheks, sest olen ju päriselus üsna tagasihoidlik ja eelistan loomulikumat meiki. Kui sulle meeldib aga värvidega eksperimenteerida, siis proovi järgi :)
Loodan, et see postitus lisas natuke vaheldust mu arvustustele ja swatchidele, mida viimasel ajal üsna tihti postitan- pole olnud lihtsalt vaba hetke, et midagi põnevamat teha.  Jätkuvalt on koolis ikkagi vaja õppida, ettekanded, arvestused, KTd ning olen üritanud ka korralikult trennis käia. Enda vormi ajamine oli ju üks uusaasta lubadustest ;). Kaal pole väga muutnud, küll aga enesetunne ja mu uus suur lemmik on Zumba. 
Päikest!
Liis

7 comments:

  1. I love this look =)

    ReplyDelete
  2. Väga kena ja kevadine :)

    ReplyDelete
  3. Väga ilus! Loodetavasti siiski mõtled ümber ja kannad sellist meiki ka avalikkuse ees - sulle sobib see:)

    ReplyDelete
  4. Aitäh, ma koolis (st haiglas) seda kindlasti ei kannaks. :) Mõtle mis nägu patsient teeks kui arstitudeng "liiga ilusana" ta ette tuleks. Kuskile välja minnes vb isegi kannaks seda.

    ReplyDelete
  5. Mulle väga meeldib see meik! =) Aitäh ideede eest mida teha..

    ReplyDelete
  6. oo.. aitäh kiitva kommentaari eest! Proovin ka edaspidi veidi põnevamaid meike siia postitada, endal ka huvitav ju neid teha :)

    ReplyDelete