Thursday, March 22, 2012

Glambox: March 2012

Hello, beauties!

For short conclusion in English- glambox is Estonian version of glossy box or other monthly subsription box full of beauty samples and travel size products. This service costs 7.9€ - now it is 7.99€+postage, so alltogether around 10€ a month. Following text will be in Estonian, because you can´t get this exact box in other countries, but I sincerely believe that you have better options.

This time I purchased this by myself, and I am not so sure if I will do it the next time - I think that they don´t deliver their promise to send "personalized boxes".

Täna näitan teile oma märtsikuu Glamboxi. Sellel kuul ostsin karbi ise ja kuna tundub, et pean seda ka edaspidi tegema, siis ei ole nii kindel, et te ülevaadet iga kuu saama hakkate. Ütlen ausalt, et minu "uues asja vaimustus" hakkab üle minema ja midagi ekstra ägedat või täpselt mulle sobivat pole ma veel testreid proovides leidnud. Mõtlesin pikalt, kas see karp oli jälle nii halb, et ma peaks halama hakkama, aga vist pean...
Mind on VÄGA häirima hakanud ka teiste blogijate- ostjate kommentaar, et miks me täidame iluprofiili kui seda ei jälgita. Tundub tõesti, et kõik, kes on sama palju karpe tellinud, saavad igal korral täpselt samu asju - no väikese variatsiooniga. Täpsemad kommentaarid kirjutan toodete juurde.

Karp läks kallimaks, asju on küll rohkem, AGA... (also, mulle tundub, et mu karbis on rohkem asju kui teistel?! kuigi nagu ütlesin maksin karbi eest seekord ise, nagu iga teine tellija, 4 karbist 2 on mulle nö ülevaateks saadetud).

Himalaya Herbals- Purifying Neem Mask (Face Pack), 75ml 4.5€. Tester 15ml

100% looduslikel toimeainetel põhinev toode! "Punnikeste peletamiseks" 
Esiteks ma ei tea, mis mu tuubiga on juhtunud- tundub et ta on veidi tühjem kui peaks- võimalik et teised asjad on ta kuidagi lömmi surunud. Toodet oli ka korgi sisse "väljunud". Teiseks, miks peab üks looduslik asi nii halvasti lõhnama- selline tugev rohulõhn on sellel, väga ei kutsu endale miski seda näkku määrima. Kolmandaks, olen ka enne maininud, et mul on Himalaya Herbals sarja tootega enne probleeme olnud ja seega suhtun nendesse äärmise ettevaatusega. Eelmisel kuul saadud Neem Face Washi olen korra kasutanud, ei ütleks et ta midagi väga erilist oli, õnneks reaktsiooni ka ei tekkinud. 


Escada Rockin Rio Limited Edition EDT, 30ml 38€, tester 2ml. 

Lõbus võrgutav aroom, mis lisab su nahale suvesooja päikese hõngu.
Nagu kõrvalolevalt pildilt näete, siis minu pudelike oli pakis iseenesest veidi avatud olekus ja esimene asi, mida pakki avades märkasin oligi tugev ja ülimagus parfüüm. Mitte päris minu lemmik...





Dr. Scheller Thistle Oil&Chia seeds päevakreem, 40ml 11.99€, tester 1,5g. 

Vabastab naha pinevustundest, kaitseb nahka kuivamise ja ebasoodsate keskkonnamõjudest tingitud enneaegse vananemise eest. Kaasasolevalt toodet tutvustavalt lehelt veel(kes ei tea, siis Dr. Schelleri testritega on alati kaasas eestikeelne tootetutvustus + õpetus kuidas kasutada). 
Põhimõtteliselt on sellesse sarja kuuluvad tooted mõeldud kuivale/ülikuivale rasuvaesele nahale. Õlisalvei aitab nahal niiskust siduda ja ohakaseemne õli kaitseb nahhka, hooldab seda ning silub. Sisaldab spetsiaalset Phytosolve kompleksi st et ohakaõli toimib nahapinnalt ja õlisalvei imendub spetsiaalsete kapslikestena läbi naha ja niisutab nahka seespoolt. Niisutus peaks tagatud olema 24h. 
Kahjuks on minu nahk pigem kombineeritud/rasune, nii et jälle üks asi, mida ma kasutada ei saa. 



Decléor Harmonie Calm Soothing Milk, 50ml 50.90€, tester 5ml.

Kõrge vastupanujõuga siidine ja kreemjas päevakreem tundliku ning kuiva ja normaalse naha hoolduseks. Tulemuseks on lõõgastunud, elastne ja pehme nahk.
Pole veel proovinud, aga kahtlen jälle sobivuses, kuna on pigem mõeldud kuivale nahale.



GATINEAU Activ Eclat Flash Radiance, 30ml 38€, tester 5ml

Värske tsitruselõhnaline kreemjas nahka sulanduv seerum paneb Sinu näo särama. 
mm.. vot see lõhnab nagu apelsinid, nii hea! Olen käe peal proovinud, imendus kiiresti, tekstuurilt on vedel. Nahk jääb siidine. Mingeid säraosakesi ta ei sisalda, ehk see sära peaks siis tulema lihtsalt naha niisutatusest.

Philip Martin´s Delicate skin cream 50ml 29.98€, tester 3ml(x2)

Orgaaniline niisutav näokreem uuendab, värskendab ja tugevdab nahka 
Tõlgin pakendilt:
Mõeldud tundlikule, kergelt ärrituvale nahale- niisutab sügavuti, rahustab, vähendab punetust. Tekstuurilt pole rasvane, niisutab sügavuti, toniseerib. 
Kui lubatakse orgaanilist, siis läheb mu pilk kohe koostisosadele- vau, seekord on tõesti, nagu lubatud. Põhikoostisosad on vesi ja glütseriin, sisaldab sheavõid ja oliivõli. Lisaaineid veidi on, aga parabeene pole ühtegi :)
Üsna tugeva lõhnaga, meenutab mõnda mahedamat meestelõhna.

Järgmiseks 2 juustele mõeldud testrit:

1. John Frieda Collection Frizz-Ease shampoo & conditioner, 250ml 8.65€, Serum, 250ml 15.53€. Testrid 8ml, 8ml, 5ml.

Toidab, pehmendab, niisutab igapäevaselt su juukseid. (hmm, nad tõlgivad asju liiga vabalt.. päris nii seal tootel küll kirjas pole). Põhimõtteliselt on tegemist ikkagi toodetega, mis aitavad juukseid ideaalselt sirged hoida. Frizz tõlge peaks olema kräsu, ehk siis need tooted tagavad sirged- siledad juuksed. Mõeldud pigem kuivadele juustele. Eks ma proovin ja annan teada, kuidas nad mulle meeldisid. Üldiselt võiks kõik šampoonid-palsamid tulla pigem minipudelites, rebitavad pakid on üsna ebamugavad. 

2. JOICO K-Pak ultimate color therapy: shampoo(300ml 18.90€), conditioner(300ml,21.90€), restorative styling oil(50ml 23.90€). Testrid on kõik 7ml.

ee.. eelmise kuu pakis oli juba täpselt see juukseõli - juba siis virisesin, et see ei sobi absoluutselt mu juuksetüübiga. Pluss, ma ei ole üle 2a oma juukseid värvinud - jah ma tean, see polegi oluline. Olen tavalist JOICO K-paki šampooni ja palsamit kasutanud ja need meeldisid mulle - kasutada pigem lühiajaliselt, muidu muutuvad peadligi hoidvad juuksed liiga raskeks. 

Viimasena jõuame lõpuks dekoratiivkosmeetikani:

1. REVLON Golden Affair põsepuna. 

Täistoode! 14.90€ - andke andeks, aga miks te müüte üldse üle 2a vanu tooteid?! Minu teada on antud põsepunad pärit aastast 2009. USAs müüakse neid 1$ poodides, ebayst leaib sama toote 2.99$ eest - miks on Eestis päris mitmekordne juurdehindlus? (ok, 2x veel aga 6-7x) Kas teie arusaam, glamboxi meeskond, revloni maaletoomisest on tuua siia teiste riikide nö jääke? Minu arvates väga halb lüke, maale tuleks tuua ikka asju, mille vastu on huvi ja hind panna selline, mis ostma kutsuks. Muidu teil ei jää tõesti muud üle kui sellised tooted karpidesse sokutada, sildiga, et täistoode- mis on loomulikult tõsi, kuid hind on ülepaisutatud.


Revloni põsepunal on kuldne sädelus ainult pinnal, nahale kadub kuldne sädelus halvasti. PÄRAST pildi tegin peale swatchimist, ehk siis näete, et toode on veidi puudrine ja tõesti kaob kuldne osa imekiiresti.

Siin on siis näited mu käel - ma kardan, et igapäevaselt ma seda küll kasutama ei hakka. Pigment on tugev aga veidi valet värvi mu heleda naha jaoks. Pildil hajutatud tähendab, et ma vaevu puudutasin toodet ja seejärel ajasin ta laiali. Kahtlen sügavalt, et pintslit kasutades nii vähe õnnestuks seda peale kanda.

2. GloMinerals huuleläikest, toon on brown sugar

Pole ülipigmenteeritud, aga siiski pruunikas toon, mida ma endale isiklikult ei valiks. Kogu näo pildil tundub kindlasti pruunim kui siin. Tekstuurilt polnud väga kleepuv ega liiga vedel.
Väga imelik, antud tooni ei leia ma ka gloprofessional kodulehelt... glambox müüb ainult glominerals pressitud meigipõhja ja jumestuskreemi.


Kokkuvõttes:

Seekord oli mu karbis väga palju tooteid- tervelt 10, eelneva 6-7-8 asemel. Tundub kahjuks, et iluprofiile täidame enda lõbuks, nii et päris mitu neist on minu jaoks kasutud. Tunnistan ausalt, et tõenäoliselt järgmise kuu glamboxi arvutust minult ei tule- see võtab tohutult aega ja ma ei ole saadud toodetest vaimustuses. 2 kuu raha eest saab endale juba päris kalli ja korraliku toote osta ... Kahju, et glambox on ikkagi tüüpiline eestlaste üritus (vt revloni jutt).
Tõesti palun vabandust, kui mu jutt kellelegi julma ja ülekohtusena tundub, aga olen ju lubanud no matter what oma arvamustes ausaks jääda. Andsin glamboxile võimaluse, aga tundub, et pigem saabki iga kuu hunniku testreid, mida ei saa vb kasutadagi enda peal.

Ootan teie arvamusi ja kommentaare! 

11 comments:

  1. "Sellel kuul ostsin karbi ise ja kuna tundub, et pean seda ka edaspidi tegema, siis ei ole nii kindel, et te ülevaadet iga kuu saama hakkate."
    Kas sa teed seda blogi tasuta asjade saamiseks? Sest väga tugev mulje jääb küll.

    ReplyDelete
  2. Pigem on asi selles, et pärast 4 kuud ootamist, et asi paremaks läheks, pole seda muutust toimunud. Nagu ma alati öelnud olen, siis ükskõik kuidas ma asja saan, ütlen oma ausa arvamuse. Kui mulle tundub asi mõttetu, siis ma ei taha ju selle peale kulutada, või mis?
    Kui asjade saamisest rääkida, siis mis sa arvad, mitu % oma asjadest olen ma kuskilt "saanud"? Pigem on tegu ikkagi TEIE silmaringi laiendamisega. Olen siin avaldanud arvustusi väga erinevate toodete kohta, nii kiitvaid kui ka laitvaid. See, kui keegi kuskilt midagi annab on boonus, mitte blogimise eesmärk.

    ReplyDelete
  3. Muide, selle koha pealt, et sulle tundub, et su karbis rohkem asju on, ma isegi ei imestaks. Olen kuulnud mitmeid inimesi nurisemas ühe välismaal väljaantava ilukarbi teenuse kohta, et nad pidavat blogijatele suuremaid, parema tootevalikuga karpe välja saatma, ilmselt lootuses, et see paneb nende lugejaskonda nende teenust ostma. Võimalik, et siingi on taoline "ärimudel" kasutuses. Ma ei taha väita, et see nii kindlasti on, kuna otsest kogemust mul nendega pole, kuid paneb siiski mõtlema..

    Karbi sisu koha pealt nii palju, et ma olen pettunud - olen mitu kuud arvustusi lugenud, et otsustada, kas see teenus tasuks ära, kuid tootevalik tundub minu jaoks veidi kesine olevat.

    ReplyDelete
  4. Tundub, et kui soovitakse jäljendada väljamaa karbiteenust, siis tuleks ju seda ka samamoodi turustada. Aga samas mulle tundub ka, et eestlastele peaks lähenema kuidagi teise nurga alt, vb personaalsemalt. Kuidas täpselt, ei tea, sellepärast vist turundust ülikoolis õpitaksegi?! :D
    Turundusest ja reklaamist rääkides- olen viimasel ajal sellist saadet nagu hooaeg vaadanud - no et asjadega kursis olla. Mees iga kord küsib, et mis reklaame sa 30 minutit järjest vaatad. Selgitan talle siis, et ei ole reklaam, naistesaade on - kahjuks tegelikkuses on tõesti tegemist liiga tuima asjade müümisega. Pigem võiks ju saadetes stiili ja meikimist jms õpetada ja kindlasti rõhutada, et meie kasutame neid tooteid, aga on alternatiive. Tooted võiks hinna järgi klassifitseerida. Mind veidi häirib see ühe brändi orjus ja müüjate kitsas silmaring - st teavad ainult enda firma tooteid.

    ReplyDelete
  5. Mari liis LaanveeFriday, March 23, 2012

    ma olen ka pettunud glamboxist. pluss see et mulle on jäänud mulje, et need kes peavad blogi/kirjutavad blogis saavad alati rohkem asju ja paremaid kuidagi. et teha oma blogis reklaami glamboxile ja siis kõik teised tellivad seda, et nii palju lahedaid asju. no mitte kõik muidugi. kuid nii mõnedki asjad on sellised, et vaatan, et teised said sellle, aga miks mul ei olnud seda toodet lisaks. selle asemel eksisteeris mul geisha või mõni muu mõttetu pisikeses kilepakendis toode või mõni hullult odavast hinnaklassist, kui "sellel" teisel oli kreem, mis muidu maksab palju rohkem ja suuremas pudelis.
    pluss sain see kuu omale jumeka, mis on totaalselt neegrile mõeldud.

    ReplyDelete
  6. Personaalne lähenemine tulekski arvatavasti välja sellest, et iluprofiili täitmisele järgnevalt saadetakse sulle tooteid vastavalt sinu vajadustele ja eelistustele - ei mõista, mida peaks rasuse nahaga inimene tegema "raske" niisutajaga. Mõistagi on uutel äridel esimestel kuudel raske, ning võimalik, et ka firmad, millega koostööd tehakse, ei soostu alati suurtes kogustes sämpleid laiali saatma..
    Kuid klientidena (ka tulevaste klientidena) ei puutu me selle aspektiga pea üldse kokku - pigem olgu vähem, kuid kvaliteetsemad ja hästivalitud tooted (kirjutades seda mõtlesin just selle Revloni põsepuna peale.. pigem ootaksin neilt huuleläikeid ja -pulki, mida on nii tavakliendid kui ka industry-insiderid kiitnud, kuid see võib olla ka puhtakt isiklik eelistus, ehk on mõni teine inimene üliõnnelik sellise tootevaliku üle).

    Hooaja koha pealt nõustun samuti - aeg-ajalt reklaamib seal mingi firma tooteid niivõrd tihti, et mul kaob igasugune tahtmine neid proovida.

    ReplyDelete
  7. mina sain küll tunduvalt vähem asju oma karbis, kahjuks arvan, et tuleb vist ka vähemalt järgmine kuu vahele jätta

    ReplyDelete
  8. Jah, inimesena mulle meeldib palju asju proovida, aga samas ma hindan ka ausat turunduspoliitikat, nii et järgmine kuu tõenäoliselt ei telli, nagu ka enne ütlesin.

    ReplyDelete
  9. Ausõna, ma ei saaks vist rohkem sinu postitusega nõustuda. Tellisin ka endale selle karbi, alguses oli küll rõõm suur ja vahva uudistada, aga kui nüüd ma järele mõtlema hakkasin, siis tegelikult oli karp täis selliseid asju, mida ma absoluutselt ei vaja (vannisool, kole roheline olematu pigmendiga bourjois lauvärv jne). Mitte ühtegi nendest asjadest ma tegelikult igapäeva elus ei kasuta, kõik tooted lendasid lihtsalt sahtlisse. Edaspidi kulutan selle raha toodetele, mis on juba kaua aega olnud minu to-buy-listis ning mille reviewsid olen hoolikalt lugenud ja tean, et need on oma hinda väärt. Ahjaa, kui võrdlesin enda karbi sisu näiteks Grete Talu omaga, siis sai tema päris mitu asja rohkem :) Hea, et ma seekord ei tellinud, see Revloni põsepuna oleks küll kohe prügikasti lennanud. Kahju, et glamboxi tiim kriitikat ei salli!

    ReplyDelete
  10. Ohh, ülihea on seda lugeda- sest ausõna, ma ei jaksa iga kuu järjest tesitreid proovida. Pealegi nahahooldustoodete puhul kipub nii olema, et efekti ja sobivust näeb alles paari nädalaga- nii pisikesest testrist jätkub heal juhul nädalaks.

    ReplyDelete
  11. No nii. Mul on hea meel, et keegi lõpuks ausalt kirjutas Glamboxist! Suur aitäh sulle! Just seda ausust hindan sinu blogis. Muidu ma väga imestasin, et Glamboxi kodukal blogiarvustustes sinu blogi ei olnud, nüüd on siis põhjus teada... :D Natuke hale neist.

    ReplyDelete