Review: NYX girls nail polishes

Sunday, March 25, 2012

Hello, beauties!

I haven´t posted anything about nailpolishes for a while, so today it seemed to be a great idea to write a review about NYX Girls nailpolishes.  I had seen these polishes before, but I wasn´t really impressed by them when I read the reviews. BUT recently it came to my knowledge that some of these polishes are great dupes for Deborah Lippmann polishes. So I decided to give them a try, because the originals are so out of my budget. 
Where to get them: Cherryculture.com for sale 1.99$ 
I got mine here: ebay, seller joy017 - 6 for 11.99$ (I´ll show you only 5, because I have a plan for 6th)
I like ebay more, because shipping is usually cheaper than from cherryculture. 

Bottle size: 10ml/ 0.35 fl oz
Ingredients and why it is important to know it! 
I didn´t actually find the ingredients list anywhere, but as far as I have read from other blogs - these are not big-3-free. 
UPDATE! ADDED PHOTO OF INGREDIENTS, SO YOU CAN CHECK YOURSELF. 
THE BIG BAD 3 ARE: Dibutyl Phthalate (DBP), Formaldehyde resin(They do contain formaldehyde!!!!), Toluene (methylbenzene, toluol, phenylmethane). I didn´t find any of these in the lists... let me know if you find any!



Why I chose these colors?
Carnival is a grerat mixture of different colored hexagonal and round glitters. Colors that seemed to be in the mixture are: silver, yellow, green, red, magneta, light blue, orange. Should be dupe for Deborah Lippmann´s Happy birthday which was limited edition.They are not total dupes, happy birthday is said to be more colorful on different angles and is not so sparse. - 
- Nude peach seemed to be the perfect nude
- Golden lavender - who doesn´t love purple/lilac nailpolishes? I know, i do, as a added bonus this one comes with amazing golden sheen. 
- Spot light: amazing holographic glitters in clear base- like diamonds on nails. Glitters come in 2 sizes: big hexagonal and small round. 
- Dorothy is ruby red medium and small hexagonal glitters in a black jelly base. This should be inexpensive dupe for Deborah Lippmann´s Ruby red slippers. I don´t think that they are dead on dupes, but really close alternative. In original polish the base seems to be a little more sheer. But Deborah Lippmann´s polish was also limited edition, so it is great to know that there are similar ones out there. 
Here are the swatches on the nail wheel, I think I did 2 coats. 
And kind of lousy swatches on my nails, but you can see the color better - how it really looks. This were also 2 coats, but when I actually did my manicure I put 3 coats of nude peach on my nails. 
Application: was not the easiest with these glitter polishes- they are quite thick and tend to clump up. Also it takes quite some time to dry and you should wait longer between  layers. So I think that the glitters are better on some base color, they are not meant to be worn on their own. 
In conclusion: these polishes were not the best that I have ever used, but for a glitter fan, NYX girls has a ton of polishes to choose from and the price is great - so it wouldn´t hurt to try :)
4 out of 5 points.

Thank you for reading!

In Estonian:
Ma pole päris ammu jälle ühtegi küünelaki postitust teinud, aga täna näitaksin teile NYX gilrs´i küünelakke. Bränd on silma jäänud ammu, just oma tohutu värvivaliku(244 tooni!!!) ja odava hinna pärast(u 1.5€) - kuid just hind tegi mind varasemalt ettevaatlikuks. Odav asi ei saa ju hea olla?! Või saab? ;)
Kust ma need ostsin? Nagu kõigega- online poed. Minu lakid on pärit ebayst ja valisin variandi 6 korraga - nii tuleb ühe hind odavam. Lakid ise läksid kokku 9.5€ , aga kuna lakid on nö raskemad asjad, siis postikulu tuli ka samasse kanti- täpset summat ma ei tea, sest ostsin samal müüjalt ka teisi asju ning ta saatis need koos, nii et kogu postisumma oli väiksem veidi. 
Pudelid on veidi väiksemad kui tavaliselt: 10ml vs 15ml. 
Valisin välja 6 tooni, aga näitan teile ainult 5 - 6. lakiga on mul jälle pisike salaplaan. 
-Golden Lavendar: mõnus helelilla lakk kuldse läikega.
- Spot light: mm.. nagu teemantisära küüntel - sisaldav ümaraid ja kuusnurkseid holograafilisi glitterosakesi. 
-Nude peach: nagu nimi ütleb on tegemist visikukarva nude tooniga- siiani mu lemmik, juba 2x küüntel olnud :) 
- Dorothy: pisikesed ja keskmise suurusega punased kuusnurgad mustas lakis. Peaks olema Deborah Lippmann´i Ruby Red Slippers väga sarnane variant, RRS on aga limiteeritud lakk st et teda tõenäoliselt ei saa enam kuskilt. 
- Carnival: ongi nagu karneval küüntel. Sisaldab nii ümaraid kui ka kuusnurkseid oranže, hõbedasi, lillasid, punaseid, kollaseid, rohelisi sädelusi. Peaks olema jällegi Deborah Lippmanni Happy birthday laki teisik. 
Koostisosad: kahjuks ma nimekirja kuskilt ei leidnud, aga olen mujalt blogidest lugenud, et nad pole big-3-free, ehk siis sisaldavad ikkagi organismile väga kahjulikke aineid. Õnneks ma kasutan alati aluslakki ja lakin küüsi harva, nii et tõenäoliselt ma enda tervisele väga liiga ei tee. Aga koostisosad on olulised ka teisest seisukohast- kuna aluslakk ja pealislakk on 3-big-free, siis kipuvad NYX girls lakid mu küüntelt üsna kiiresti spontaanselt eemalduma ehk kooruvad maha. 
hmmhmm.. tundub et nad ikkagi on nende 3 suure paha aine vabad: formaldehüüd, tolueen ja dibutüülftalaat. st et lisasin nüüd pildid pudelitel olevatest koostisosadest ja mina neid halbu sealt ei leidnud. Andke teada kui teie mõne leiate, vb osavad tootjad varjavad samad koostisosad muu nime taha. ;)
Peale kandmine: Glitterlakid pole kindlasti eraldi kandmiseks mõeldud, kuna vaja oleks päris mitmeid kihtisid, aga kuivamisaeg on üsna pikk. Olin sellega arvestanud ning see mind eriti ei häiri. Kindlasti on vaja ka pealislakki, kuna glitriosakesed on ikkagi küüne pinnalt füüsiliselt tunda - küüne pind jääb konarlik. 
2 nö tavalist lakki vajavad 2-3 kihti, et jääda hea katvusega - mis on minu kogemuse järgi harju keskmine. Võimalik, et mu probleemid koorumisega tulenevad ka ebapiisavast kuivamisajast lakikihtide vahel, aga kuna ma saangi lakkida ainult nädalavahetusteks, siis mind väga ei häiri et lakk ainult 2-3 päeva ilus püsib. Ma ei süüdista neid lakke, ka paremate firmade lakid ei püsi väga palju kauem. 
Kokkuvõttes:  olen nende lakkidega rahul - pole üldse nii hullud kui arvasin. Ka väljavalitud toonid vastasid mu ootustele ja peach nude on kindlasti neist mu suur lemmik. 
Annaksin 4p 5st (-1p koostise eest).

Milline neist on teie lemmiktoon? Olete te NYX girlsi lakkidest varem kuulnud? 

You Might Also Like

8 comments

  1. NYX´i lakke olen netis vaadanud küll aga tellimiseni pole seni jõudnud. Kõik 5 näevad väga kenad välja. Kuna nad selle nn big-3 vabad pole siis ise neid praegu kasutada ei julge - ka mitte aluslakiga :(

    ReplyDelete
  2. these are soo adorable!

    ReplyDelete
  3. Ma pole koostises kindel, nagu ütlesin, siis mõni on poole sõnaga maininud. hakkasin kohe hooga seda font 2-3 kirja lugema ja ümber trükkima, kui tulin ideele, et teeks hoopis pilti. :D Kahju ju kui ma nö kuulujuttude põhjal nad maha teen ja nüüd sa proovida ei julge.

    ReplyDelete
  4. ah i had no idea NYX had nail polishes!!! awesome!!

    ReplyDelete
  5. They have several lines: matte is the only one that is visible on their homepage, but as far as I know there are regular NYX polishes and salon line also. :)
    Thank you for comment!

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Yes, now I see it too, I will change the info in this post, thanks for noticeing! :)

      Delete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images