Thursday, March 29, 2012

TAG: 19 questions

Hey!
So today's post is going to be not really beauty related, but Kätlin tagged me. You can watch her video here: http://k2tlinvaarend.weebly.com/2/post/2012/03/tag-19-questions1.html (NB it is in Estonian!). 

I really really tried to make a video, but I can only record around 4 minutes once, so nope, I can't do it now. 
Also, it was EXTRA strange to hear myself talking and see myself on video. I didn't know that I smiled so much :D :D 

1) Where were you born?
I was born in Tartu and I have lived here my whole life. If you don't know where Tartu is, it's alright, you probably don't even know where Estonia is(this is meant for my foreign readers). Tartu is Estonia's second largest city, population around 100,000 and mainly it is known for it's University. Tartu's University was founded in 1632 by Swedish king Gustav Adolf II. 
2) Were you named after someone?

Nope, not that I know of. 
3) When was the last time you cried?

I am pretty emotional person, so I probably cried when I watched some sad movie or smth. I tend to cry also when I argue with my boyfirend, thank god that doesn't happen too often. 
4) Do you have any kids?

No, I am only 23, so there is still time for that. 
5) If you were another person, would you be friends with you?

Probably yes, only people with really low self-esteem might say no to this question. People are sociable beings so you'll need friends. 
6) Do you have any pets?

Yes, I have a cat, I have probably showed here in this blog too.  Her name is Sabine, but we call her Sassu- you know, easier to understand for her. Here is she just playing with random thing on my window sill. 
NINJACAT (October, 2011)  

7) Do you use sarcasm?

Yes and I am proud of it. Sarcasm is big part of my sense of humor, so don't be offended. 
8) Would you bungie jump?

mm.. probably no, because I have kind of developed a fear of heights in the recent years. I would like to skydive maybe, because the heights are kind of different there. The most extreme thing that I have done: descneding from Türisalu cliff. It's about 30 meters heigh and I had proper safety gear on, helmet, harnesses etc. so nothing really extreme. 
9) What is your favorite cereal?
I don't eat cereal daily, but if I have to choose then ciniminis - I love cinnamon.

10) What is your eye color?
Well, if you haven't already noticed, I have green eyes. 
11) Scary movies or happy endings?Difficult road to happy endings- so drama genre. I liked scary movies when I was 15-17, no I am kind of outgrown them. 
12) Do you have any brothers or sisters?

Yes, I have younger sister, Triin. She has been once on my blog, when I did her makeup. 

13) Computer or TV?

I don't even have a TV in my apartment, so I must choose computer. 
14) What is the first thing you notice about a person?

I don't want to sound shallow, but I still notice the appearance first, but this isn't defenitely the most important thing. Other thing that I notice is emotions, I hate speaking to a person with bad mood. 
15) Favorite smell?

I really love the smell of  Convallarias - really common late spring flowers in Estonia. Usually they  bloom when it's  my birthday, so probably someone will give me them. 

When talking about perfumes, then I prefer fruity scents, especially citrus.
16) Furthest you've been away from home?
Last summer I went to Turkiye, Kütahya - another project, I was there only 3,5 days. I have not been to vacation in the warm countries and I haven't traveled that much. 
17) Do you have any special talents?
No, if I had any, I think I would have discovered them by now.
18) Do you have any hobbies?

You ask?! Of course my blog is my most time consuming hobby, photography is big part of it. I can sing a bit, but I don't sing in any choir, ensemble etc at the moment. I got my voice probably from my mother, so thank you! :) Sometimes I try to paint or draw, but I acutally khmm.. suck at it. 
19) Are you in love? 

Yes!

I hope you found this TAG interesting and feel free to leave your answers, comments down in the comment form. Also I TAG all of you, here are the questions:
1) Where were you born?
2) Were you named after someone?
3) When was the last time you cried?
4) Do you have any kids?
5) If you were another person, would you be friends with you?
6) Do you have any pets?
7) Do you use sarcasm?
8) Would you bungie jump?
9) What is your favorite cereal?
10) What is your eye color?
11) Scary movies or happy endings?
12) Do you have any brothers or sisters?
13) Computer or TV?
14) What is the first thing you notice about a person?
15) Favorite smell?
16) Furthest you've been away from home?
17) Do you have any special talents?
18) Do you have any hobbies?
19) Are you in love? 



Thank you for reading!


Eesti keeles ka: 
Minu vastuseid soovis kuulda armas ja andekas Kätlin, tema vastuseid saate videona kuulata siit. Kuna minu käest on juba päris mitu inimest küsinud, miks ma videosid ei tee, siis vastus on lihtne- puudub vajalik varustus. Üritasin prooviks neile küsimustele ka videona vastata, aga kuna ma saan ainult veidi alla 3 min korraga filmida, siis see oleks liiga tülikas. Konkreetselt selle TAGi küsimustele vastamiseks kuluks tõenäoliselt 7-8 minutit. Katsetasin ja filmisin - ennast ma küll sellisena ei osanud ette kujutada :D Ma olen alati arvanud, et mul on kõrgem hääl ja miks ma naeratan nii palju?!


1. Kus sa sündisid? 
Tartu linnas, olen siin kogu oma elu elanud. Teksti Tartu kohta ma ümber tõlkima ei hakka, usun, et pole mõtet. 


2.Kelle järgi sulle nimi pandi? 
Enda teada ei ole mu nime taga erilist lugu. 


3.Millal oli viimane kord kui sa nutsid?
 Ma olen üsna emotsionaalne inimene, nii et aegajalt poetan ikka pisara. Kõige tõenäolisemalt siis mõnda filmi vaadates. Kipun nutma ka tülitsedes, aga õnneks olen õppinud aastatega konflikte vältima, nii et seda juhtub harva. 


4. Kas sul on lapsi?
Ei ole veel, usun, et aega on selle kiire asjaga.


5) Kui sa oleksid keegi teine, kas sa oleks endaga sõber?
No imelik oleks ju siin ei vastata, inimene on sotsiaalne elukas, nii et sõpru-tuttavaid pole kunagi liiga palju. Lähedaseks sõbraks on kindlasti minuga keerulisem saada... 


6) Kas sul on lemmikloomi?
Jah, mul on kass Sabine, täiesti tavaline kodukass. Lisasin pildi ka üles, ingliskeelse teksti juurde. Antud pilt on tehtud eelmise aasta oktoobris. Ta oli enda arust NINJAkass, ajas mingit nöörijuppi taga. 


7) Kas sa kasutad sarkasmi?
Kindlasti ja üsna tihti, kahju on kui mõned inimesed seda liiga isiklikult võtavad. 


8) Kas sa teeksid benji hüppe?
Ausaltöeldes, vist ei julgeks. Kõige ekstreemsem asi, mida ma teinud olen, on köiega laskumine türisalu pangalt, aga see oli ju max 25-35m. Langevarjuhüppe vb prooviks isegi ära, seal on kõrgus kuidagi erilisem ja hirmu ei saa tekkida. 


9) Millised on su lemmik hommikusöögihelbed?
Kui aus olla, siis ma ei söö hommikusöögihelbeid. Vahel harva on ciniminid head- ma armastan kaneeli! :)


10) Mis värvi on su silmad?
Ma usun, et olete märganud, et mu silmad on rohelised. 


11) Õudukad või õnnelik lõpuga filmid?
Õnneliku lõpuga filmid aga tee õnneni võiks olla keeruline ja mitte etteaimatav. 


12) Kas sul on õdesid-vendi?
Jah, 2a noorem õde, Triin.


13) Arvuti või TV?
Mul ei ole kodus eraldi telekat, nii et vastan siinkohal kindlasti arvuti.


14) Esimene asi, mida sa inimesega suheldes märkad?
Ei tahaks küll pealiskaudne olla, aga kõigekõige esimene asi on ju ikkagi välimus, sellest ei saa üle ega ümber. 


15) Lemmik lõhn.
Lillelõhnadest piibeleht, minu sünnipäeva lill. 
Kui ilutoodetest ja parfüümidest rääkida, siis puuviljased lõhnad, eriti tsitruselised nt apelsin. 


16) Kõige kaugem koht, kus sa oled viibinud?
Eelmisel suvel Türgis, Kütahyas, ühe projekti raames. Nö palmi all puhkamas pole ma kunagi käinud.


17) Kas sul on erilisi andeid?
Tõenäoliselt ei ole, muidu ma oleks mõne juba avastanud. Oskan paljusid asju, kuid kahjuks ainult keskmisel tasemel: laulan, pildistan, blogin, teen süüa.


18) Kas sul on hobisid?
Jah, mu kõige aeganõudvam hobi ongi ilublogi pidamine, kindlasti on suur osa siin ka fotograafial. Olen laulmisega tegelenud, nii koori tasemel kui ka laulustuudios nooremana käinud- oma hea hääle eest pean tänama enda ema, tema tegeleb siiamaani aktiivselt laulmisega, käib hobi korras kooris laulmas. 


19)Kas sa oled armunud?
Jah, kuidas siis muidu saaks olla koos sama inimesega üle 4 aasta. Pikas suhtes kipub ikka nii olema, et armud uuesti ja uuesti. ;)
Kõik olete oodatud neile küsimustele ka vastama, kui blogi ei ole, siis võite ka kommentaari selleks kasutada ;) 
Tänan tähelepanu eest!

1 comment:

  1. Väga lahe tag ja tore oli sinu kohta rohkem teada saada :P Kui aega saan siis vastan ka.

    ReplyDelete