Sunday, April 29, 2012

Blogsale + chitchat

Hey, beauties!

Since spring is major cleaning time in every field of life, then I sorted out my makeup stash and you can see some items that really need a new home here: buduaar.ee. If you are really interested something and live abroad, send me an email: beautyfromliz@gmail.com 
These products are only swatched and need a new home! :) 

Source: beautyponder.blogspot.com
Hei kaunitarid!

Kuna kevad on suurpuhastuse aeg, siis sorteerisin oma meigikuhjast välja asjad, mis on kurvalt seisma jäänud. Olen tõesti kõiki vaid 1-2x proovinud, nii et tooted on praktiliselt uued. Ma ei müü neid sellepärast, et nad oleksid halvad, lihtsalt mõistus tuli koju- mul ei ole nii palju asju vaja :D 

Kuulutus ise on siin: http://buduaar.ee/Turg/kuulutus/1261328 Kui midagi soovite võite kirjutada buduaari või siia kommentaaridesse. Hinnad pole ka kivist! ;) 

Muul teemal ka - tõenäoliselt enne 8.maid siia väga palju postitusi ei tule, pean õppima eksamiks ning kohe pärast eksamit tuleb mõnus nädalalõpp Stockholmis. 

Katsun seal veidi pildistada ka, teile vist meeldivad reisipostitused. :) Plaanis on väike 80ndate stiilikas, kõigile dressid ja meestele vuntsid jne, pean jõudma kunagi järgmine nädal veel kaltsukatesse ka tuulama. Võite soovitada häid kaltsukaid Tartus.
Loodan väga, et eksam läheb hästi - neuroloogia on siiani minu jaoks kõige keerulisem aine ning eksam tuleb suuline. Ma ei ole just suuliste eksamite fänn, kuna suure närveerimisega kipub pea tühjaks minema. Eks näis kuidas läheb- läbi ikka ei kuku, seda pole õnneks kunagi juhtunud (ja nüüd tuleb 3x üle õla sülitada, eksole). Sellel aastal vist jääb mul Volber vahele, aga pole hullu, küll ma Stockholmis järgi pidutsen-puhkan. 
Vabadnust, kui mu jutt praegu väga ei jookse- mõtted on haigusloo juures, mille pean homme esitama. 

Kõike head,
Liis

7 comments:

  1. Edu eksamiks! Suulised eksamid on jubedad asjad.

    ReplyDelete
  2. Sõbralt Sõbrale on minu lemmik ja sealt võib hea õnne korral tõelisi pärle leida, nii riiete kui ka jalatsite koha pealt. just eile käisin seal ja ei suutnud oma silmi uskuda, kui ilusa kleidi/tuunika (tundub pigem kleit olevat, aga kleidina kandmiseks olen veidi pikk selle jaoks) 2.- euro eest endale sain. no ja seal on tõesti igasuguste ajastute riideid :D

    Maiken
    Maikeni blogi - part of me

    ReplyDelete
  3. Hei! Andsin sulle oma blogis Blogger Appreciation Award´i.
    http://eisaamitte.blogspot.com/2012/05/blogger-appreciation-award.html

    ReplyDelete
  4. Hello!!!
    I love your blog!!
    I just found it!!!

    I made a blog a month ago and i would appreciate it if you could check it out and follow if you like it!

    It is http://newfashionorder.blogspot.com/


    Oh btw i took part in a contest for a trip in Korea.The winner will be decided on the views of his video.
    So i would really appreciate it if you could check it out and tell your friends to check it out to!
    Thank you!!!

    The link is this! Korea Contest

    ReplyDelete
  5. Hei, palju edu eksamiks! Minu eredaim suulise eksami kogemus on härra Massole bioloogia vastamine (: Sel aastal väristan põlvi mikrobioloogia pärast, kuigi see on kirjalik. Palju edu meile kõigile, eksole ;P Ja minu meelest väga vahva, et jõuad õpingute kõrvalt innukalt blogida ja end ilumaailmaga kursis hoida. Tubli!

    ReplyDelete
  6. Palju palju edu sulle ja jaksu õpingutes! Mul läks eksam väga hästi - hehee ilma asjata pabistasin, professor ütles et ma mõtlen õigesti ja olen tubli (mis siis et ma B sain, haigusloos oli paar segast kohta).

    Ühesõnaga olen nüüd Rootsist tagasi ja homme katsun midagi siia ka postitada. :)

    ReplyDelete