Friday, April 20, 2012

Haul: What have I purchased in April

Hey, beauties!

Since April is almost over I wanted to share with you the beauty products and some clothes that I bought in April. I try to buy as little beauty products as I can, to save up for my birthday present and I am going to Stockholm with my boyfriend and a group of friends in the beginning of May to visit friends there who study abroad. We will travel by airplane, we chose Ryanair, because the prices are really cheap and since we are going only for a weekend, we don't need that much stuff, so we can just take only hand baggage. I wanted to show you the hotel that we are planning to stay in: Omena hotel. This is in the centrum and not so expensive at all - comparing to other options. 
Okay, but now onto the haul. First, beauty products:

1. AVON Ideal Flawless finish foundation in Ivory- separate review coming, but when you first apply it, this leaves really natural finish, it has medium coverage, but unfortunately it has broken me out a tiny bit (small pimples and comedones on my forehead) and doesn't last amazingly long on my combination skin. 
2. AVON supershock gel eyeliner pencil in Black- just your basic black eyeliner, really pigmented and stays on the waterline for quite a few hours.
3. AVON supershock gel eyeliner pencil in Blackberry - gorgeous creamy brown shade with golden glitter. 
4. GOSH Show me volume mascara in black - I really needed a new one, because my maybelline Falsies had started to smudge a lot and fall down on my cheeks during the day. So far I am really happy with my GOSH mascara, but I have to test it out another week to give my final review. It doesn't clump, stays on well and is quite easy to remove.
5.-9. 4 new NYX Jumbo Pencils- yes I know I totally didn't need more of these, but when I bought some for other beauites in Estonia, I couldn't resist and ordered myself a backup for Milk jumbo eyepencil and wanted to try some new tones: Sparkle nude, Cobalt and Sparkle Green. 
That's it!
Also I was sent by Estonian PR company new oriflame Ecobeauty daycream, nightcream and eyecream, which I used for a week, but then these broke me out really badly and I stopped using them. Should I do giveaway for these?! (the package is hygenic, because bottles come with a pump).
As for clothing, I didn't buy much, just some items from New Yorker- yes I know, they are cheap and more meant for teenagers, but as I said, I am on a budget and wanted to bring some color in my wardrobe. So I got:
1. Fishbone cobalt blue skinny jeans- my new favourite jeans!
2. Fishbone mint-green stiped cardigan - is just love this color combo!!!
3. Fishbone plain slouchy t-shirt, again mint green
4. Amisu beige-white striped t-shirt, very sheer material, needs something underneath.
5. not in the picture, just plain white tanktop 
I am nowehere near pro, when taking pictures of clothes, so I took just a photo of them laying fat on my sofa.
I am too insecure to show them on myself, I've been skipping on workouts for last 2 weeks, bad bad Liis!!

Another great news is that I am doing another beauty swap, this time with a Canadian youtuber Tatiana- she is originallt from Russia. I told her that I wanted to try out some Annabelle products and maybe I can get my hands on a Revlon lip butter that suits me too. I really really want to try it out in Sweet tart. 

Thank you for reading!

In Estonian:
Hei, kaunitarid!
Kuna Aprill on juba peaaegu läbi ja loodetavasti ma enam midagi juurde ei osta, siis jagaksin teiega asju, mille sellel kuul endale soetanud olen. Iluasjade vallas olen üritanud ennast tagasi hoida ja seega ostsin ainult 9 asja. Ma tean, et seda tundub palju, aga tegelikult oli nii jumestuskreem(lõpuks ometi piisavalt hele toon!) kui ka ripsmetušš(vana oli ära kuivanud) vajalikud ostud. AVONi supershock silmapliiatseid olin ihaldanud juba mitu kuud ja kuna mu ämmakandidaat on avon-lady, siis lõpuks ometi taipasin tema kaudu need ka tellida. AVONi jumestuskreemi kohta teen ka eraldi ülevaate, kus näitan täpselt kuidas katab ja toon plussid miinused välja. Lühidalt ütleks niipalju, et keskmise katvusega poolmatt jumestuskreem, mis siiski kogu päeva peal ei püsi ja veidi on ka poore ummistav. Pisikesed punnikesed ja komedoonid on tekkinud otsmikule, kuigi oma näohoolduses ma midagi muud muutnud ei ole. 

Pliiatseid mul otseselt juurde polnud vaja, aga kuna korraldasin jälle NYX silmapliiatsite ühistellimuse, siis ikka ei suutnud jätta tellimata endale 4 uut: 1 Milk tagavaraks, Cobalt, Sparkle Green ja Sparkle Nude olid aga uued toonid jumbo silmapliiatsite valikus. 

Kuu alguses saadeti mulle prooviks ka uued Ecobeauty kreemid, aitäh Polhelm PR. Nendest kirjutan ka eraldi ülevaate - lühidalt, mulle need kahjuks ei sobinud, kuna mu nahk reageeris uutele toodetele väga tormiliselt (paar "toredat" punast sõpra piirkondades, mis muidu pigem punnivabad). Mis te arvate, kas ma võiksin need kreemid oma Eesti lugejate vahel välja loosida? Pakendid ise on hügieenilised, kuna kreemidel on pumbad, kasutanud olen neid kõiki max 5x. Samuti sain Giordian Gold huuleläike(lilla) ja küünelaki(virsikukarva- jah, just NIIPIDI), aga kuna hetkel juba vähemalt 2 sama loosi käimas on, siis mõtlesin enda omaga veidi oodata. 

Natuke igavam on ehk mu New Yorkerist ostetud riidehunnik, aga tahtsin kevadel veidi värvi oma garderoobi tuua. Nagu aimata võite, siis olen teksapüks-kampsun inimene, kõige mugavam riietus kitli all (valge kittel katab mind 4h päevas :P ). Kitsalõikelised teksased on Fishbone'i valikust ja päriselus on  nad veel erksamad kui pildil. Rohelise-mündiroh. triibuline kampsun hakkas lihtsalt värvide poolest silma, kuigi kahjuks lõige mulle väga ei sobi. Mündiroheline t-särk oli aha lihtsalt implussost, mida ma õnneks ei kahetse. Beeži-valgetriibuline pluus tundus mõnusalt neutraalne valik tasakaalustamaks kogu värvide ülekullastust (pildil ei ole selle pluusi alla ostetud valget maikat).
Andke andeks, et riided kõige paremini presenteeritud pole, aga OOTD postitusi tee siin nägema ei hakka, ma olen liiga ebakindel, et siia neid postitada. Ebakindlus tuleneb jälle laiskusest, pole juba 2 nädalat trenni teinud - enesetundes annab see ka juba tunda... ja süütundes ka (üks uusaasta lubadus oli ju korralikult trennis käia ja kaalu langetada). 

Riiete osas ostsin enda arust palju asju, sest tavaliselt käin ma lihtsalt poodides asju vaatamas, aga tollel korral nö sai küllalt ja otsustasin endale midagi lubada ka. Õnneks valisin üsna odava poe selleks. Mind asjade halb kvaliteet ei häiri, nagunii on need tooted ju ainult max aastaks. Pole veel nii rikas et endale kvaliteetseid rõivaid lubada.
Lisaks, lähen mai alguses (juba 2 näd pärast) Stockholmi, sõpradele külla, kes seal aasta Erasmuse projekti kaudu õppida saavad. Seekord ei ole eestlastele tavapärane laevakruiis, vaid läheme hoopis Ryanairiga (piletid on megaodavad!!!) ja saame laevasõidule kuluva aja võrra rohkem Stockholmis kohapeal olla. Ööbime mõnusas Omena hotellis, mida jagaks ka teiega, kuna väga kihvt sisekujundus tundub seal olevat (klõpsake lingile, siis näete ;)). Tundub, et tegemist on ka kõige odavama hotelli/hosteliga Stockholmi kesklinna piirkonnas. 

Andke teada, kas sooviksite ka edaspidi mu ostude kohta postitusi näha. Võib-olla annab see kellelegi ideid, mille suhtes poes silmad lahti hoida. ;) Kui asjade hindu tahate teada, siis võite kommentaarides küsida, aga ma ei saa lubada, et ma kõike täpselt mäletan.

Kõike head,
Liis

No comments:

Post a Comment