Saturday, May 12, 2012

Event: Tartu beauty fair 2012 and my FOTD

Hey, beauties!

Some chat about beauty fair in Tartu and my FOTD for Friday. I must say that the fair was even more disappointing than the last year - if we get so few companies in Tartu, maybe it is best to skip it at all and do only one big fair in Tallinn. Estonia isn´t that big and we have quite decent transportation and roads after all. 

Sellel nädalavahetusel toimus Tartus ilu mess, mis minu arvates oleks võinud olemata olla. Iga aastaga kuivab osalevate firmade arv järjest väiksemaks ning seetõttu toimus mess sellel aastal ainult ühes hallis. Kes Tartu messikeskuses käinud pole, siis tegelikult on seal 2 halli ja 1 pisem vahekoridor-hall. Teises hallis toimus samal ajal Turism 2012 ja vahehallis aiamess- mõlemas jällegi alla 10 eksponandi. Kuna Eesti on nii väike ja firmad ei vaevu Tartusse tulema, siis võiks tõesti olla üks, kuid selle eest suurejooneline ilumess Tallinnas. 
I didn´t buy any beauty products, just ILUGURU magazine and I chose to become Oriflame representative, just to know when new products come in etc. So total damage to my wallet was 2.7€ + ticket 2.5€. 

Kuna tõesti firmasid oli vähe, siis ei ostnud ma ühtegi ilutoodet. Oleksin väga tahtnud uut joici k-pak šampooni ja palsamit(Salon+, kus sa olid?!), mida ma üle tüki aja jälle kasutan- et pudelite arvu vannitoas kahandada ning mu juustele tundub intensiivsem hooldamine hetkel sobivat. Samuti ei ole ma maha matnud plaani ikkagi juuksed ära värvida, mis siis et punane kahvatub kiirelt. 
Igatahes ostsin Iluguru ajakirja, mille messihind oli 1.7€ ning kaasa sai 50ml Wella finishing spray.
Liitusin ka Oriflame´iga, mis siis, et mu ema tegeleb juba sellega - tahtsin lihtsalt vahetumat kokkupuudet, et uutest toodetest esimesena kuulda. ;) Kingiks liitumise eest sain näohoolduse- ja meigikursuse, millest viimasest tõeanäoliselt mulle enam kasu pole, aga ei kurda ka, kuna muidu maksab see 40€. Liitumine maksis messil 1€. Seega kogulöök mu rahakotile oli 2.7€ + turismimessilt ostetud 2 karpi jäätist (3€). Ahjaa.. pilet ju ka- 2.5€. 


Some photos to show you how a fair in Tartu looks like: sorry for tha bad quality, it was pretty dark there and my camera isn´t great in bad lighting conditions.
I went there around 1 p.m. on Friday, so there were not that many people.
Messil käisin reede pärastlõunal ja nagu piltidelt näha võite, siis rahvast oli ikka üsna hõredalt. Vabandust, et pildid pole hea kvaliteediga, aga mu kaamera sellistes oludes häid pilte ei tee. 
A view from the middle to the left.  Vaade halli keskelt vasakule.
A view from the middle to right. Ja paremale.

A view on one end of the hall. Vaade kohe halli sisenedes.
Moeke 2012 all over again :P Uuesti esitleti moeke 2012 kollektsioone. 
And now this was how I looked like:
Ja nüüd siis lubatud päevane look:
On my lips: Make up store lip pencil in Fairytale dream and NYX mega shine lipgloss in Beige. 
Face: Avon ideal flawless foundation, ELF pressed powder in caramel for contour, ELF mineral blush in coral on cheeks and a little bit of theBalm mary lou manizer on my cheekbones. 
 hehee.. this is my first GIF image, didn´t know that these are so easy to make :D
Minu esimene liikuv pilt, kindlasti näete neid veel, sest varem ma ei teadnud, et neid nii lihtne teha on. :D
I used Wet´n´wild Comfort zone palette to create this look. Matte highlight is from my favorite palette. Eyeliner is Art Deco high precision one in black. My lashes look quite messy in this photo, sorry about that.
Thank you for reading and coming with me to Tartu Beauty fair!
Aitäh, et käisite minuga "koos" ilumessil ja lugesite seda postitust!

1 comment:

  1. Ma sel aastal loobusin üldse Tartu Ilumessile minekust, kuna eelmine aasta olin juba pettunud ja kui kuulsin, et sel aastal samal ajal veel 2 messi toimub sealsamas, siis karta oli, et firmasid seal eriti pole ja tase on madalam kui eelmisel aastal. Kurb.

    ReplyDelete