Monday, May 14, 2012

Väike loos! [Läbi!]

Hey, beauties!

Since I haven't done any giveaways for a while, here is one: Sorry ladies, since this is so small giveaway it is going to be open in Estonia only.

Hei, kaunitarid! 

Pole ammu ühtegi asja oma blogis välja loosinud ja kuna praegu on mu sünnipäevakuu, siis siin on üks väike giveaway! Seekord midagi keerulist tegema ei pea ja osaleda saate nädala jooksul. :) Kõik tooted on uued! Vaatamata huuleläike hirmutavale nimele on tegemist imekena lillakasroosa tooniga ja virsikukarva küüned sobivad kindlasti päevitunud jumega ideaalselt!
Värve näete siit, rohelise ringiga tähistatud toonid on auhinnaks:

Teie privaatsuse huvides kasutan jälle rafflecopterit, info on ainult minule nähtav! 
a Rafflecopter giveaway Loos toimub koostöös Polhem PRiga. 


Kes arvavad, et ma teie osalemist ei kontrolli, eksivad- ma ei tea kas te teete seda teadmatusest, aga paljud inimesed pole jätnud õiget facebooki linki. Siin on väike õpetus:
Põhimõtteliselt viib ajale klikkimine teid konkreetse jagamise juurde ja võiksite kopeerida mulle selle lingi. Enamiku profiilid/seinad ei ole avalikud, nii et seda pole mõttet mulle lingina rafflecopteri vormi kirjutada/kopeerida. Ma ei saa ebakorrektseid lisahääli arvestada, kuna see oleks kõik õigesti teinud inimeste suhtes ebaaus. Hetkel ma kedagi veel eemaldama ei hakka, aga te saate alati oma vastuseid muuta ehk siis ikkagi lisahääli teenida. ;) 

Edu! 

2 comments:

  1. jagasin giveawayd oma feissbuki seinal avaliku jagamisena aga ei saanud selle Rafflecopteri süsteemiga linki (ega ka e-posti aadressit) kuidagi lisada millegipärast..

    Maiken,
    Maikeni blogi - part of me

    ReplyDelete
  2. Okei, kohe katsetan ise järgi kas saab lisada...

    ReplyDelete