Sunday, May 27, 2012

Weekend in photos

Hei, kaunitarid!

Kuna täna on mu sünnipäev, siis mõtlesin, et postitan mõned fotod, mille juba uue kaameraga teinud olen. Kuna ma sünnipäeva ei pidanud, siis peopilte siin pole. Samuti ei taha ma siia postitada oma lähedaste ja sõprade pilte - see on siiski avalik blogi ja midagi tahaks endale ka jätta. :) 
Esimesed pildid on reedest - käisime ema juures grillimas ja oli rahulik õhtupoolik. Vaate pildid on täna öösel tehtud Tigutorni tipust - imeline vaade Tartule! Tigutorn ei ole minu teada nö turismiobjekt, aga kui teil on mõni tuttav, kes seal elab, siis laske endale katuse ekskursioon teha. :) 
Since today is my birthday, here is some random photos taken with my new camera. I didn´t have a birthday party and also I don´t want to post here everyone´s photos, I would like to keep some things private.
Make up geek, MAC, Make up store eyeshadows in UNI palette.

My most used makeup brushes in a new cup.
Mu pintslid uues topsis- kellel huvi, siis Tiimatist saab topsi.
My cat - she didn´t trust camera very much as you can see from her face :D
My mother´s dog Jimmy asking for dog biscuits. 

We went for a walk and met a hedgehog. 
My mother´s garden 



And finally some views from Tartu´s highest building- Tigutorn.
Turu´s bridge

Tartu´s centrum with Kaubamaja, Tasku, bus station etc.

Thank you for reading!

2 comments:

  1. Vaated tigutornist on tõesti väga ilusad. Ja plaanin ilmselt Tiimarist läbi hüpata ja vaadata mis suuruse ja hinnaga need topisid on - vaja endal pintsleid-pliiatseid kuhugi ära mahutada :)

    ReplyDelete
  2. Tops maksab 3.5€ ja kui tassimõõtudest rääkida, siis mõtle 400ml suure tassi peale :D Saadava oli ka koobaltsinine, kuna mul tuba on helekollane, siis mõtlesin, et kollane tops sobiks paremini.

    ReplyDelete