FOTD: Graduation/Prom makeup look no1

Sunday, June 03, 2012

Hey, beauties!

Here is a look I created that in my opinion is suitable for graduation or prom, especially for green eyes :) 
Instead of just listing the products in the post I took photos of every single product and brush I used. 
So enjoy! I hope you find this post helpful and thank you for reading! 
Kiire lõpetamiseks sobilik meik, eriti rohelistele silmadele. Mängisin mineraalmeigi toodetega ja järgisin põhimõtteid, mida soovitasin oma Lõpumeigi alustalade postituses. (klik-klik, kui veel lugenud pole :) ). Lihtsalt toodete nimekirja asemel tegin kõigest pilti ning kirjutasin juurde millega peale kandsin. Üks tsitaat mu emalt pintslite kohta: "Oo.. nagu päris kunstnik, nii palju pintsleid ja kõigil on raudselt oma otstarve!" hehee.. maalida ma ei oska, aga tõsi ta on, et meikimine on omamoodi kunstiliik minu jaoks. 
Nagu näete siis pildil pole põsepuna peaaegu nähagi, aga rohkem ka ei soovita panna, sest päriselus ju klounipõski ka ei taha. 
  

In real life the colors are brighter! Temperance is so pretty, because it is duochrome: pink-lilac. 

Lauvärvid on päriselus erksamad ja Temperance lauvärv on nn duochrome ehk mingis valguses roosam ja teises jälle lillakam.
Eyepigments are from Lumiere skin&beauty bar/ Lauvärvid on Lumiere´ilt - mineraalmeik, jee!
Mineraalne jumestuspuuder annab kergema ja loomulikuma katvuse, tõenäoliselt ei libise ka kuskile.  Pildile unustasin lisada toote, mida kasutasin tumedate silmaaluste varjamiseks- YSL Touche eclat´i särapliiats toonis nr1
Kõik muud tooted ilma milleta ei saa :D 

Seda siis tehaksegi õppimise st silmahaiguste referaadi asemel, aga aega veel on :D Loodan, et keegi siit sai inspiratsiooni või mõtteid kuidas endale lõpumeik teha. Pole vaja hirmkalleid tooteid, on vaja teada lihtsalt mõnda nippi.
Aitäh, et lugesite!

You Might Also Like

3 comments

  1. it is so simple yet pretty look

    ReplyDelete
  2. Väga kena. :)
    Väike küsimus lauvärvi aluskreemi kohta. Hetkel on mul UD Primer Potion, olen mõelnud järgmiseks proovida Too Faced toodet... ehk midagi mida ma saaks siit kohapealt muretseda. Mida arvad aga Make up store'i omast (mida selle meigi puhul kasutanud oled) või mida sina soovitaks/ ei soovitaks? Vb oled sa taolisel teemal juba ühe postituse teinud, sinu nii öelda top, silmameigi aluskreemidest?

    ReplyDelete
  3. Too facedi aluskreemi ma pole veel proovinud. Proovinud olen: make up store, ELF mineral, ELF tavaline, NYX HD primer ja mini UD primer potion. Kõik on siiani oma tööd teinud, vahe on ainult toote enda tekstuuris. UD oma tundub kõige kleepuvam katsudes. Nii et valimisel on peamine ikkagi su enda rahakoti seis... minu meelest pole ükski teisest peajagu üle olnud. ;)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images