Haul: New beauty products in May

Hey, beauties!

Here are beauty, skin care and hair products that I purchased or got as a gift in May. I know I promised not to buy so many things, but ohwell, I really needed new face wash, shampoo and conditioner. 
Hei, kaunitarid! Kiire ülevaade toodetest, mille endale mais ostsin. Mõnda asja oli  väga vaja nt šampoon, palsam ja näopesuvaht, teised sain sünnipäevaks ja noh, mis seal salata,  mõned on ikka nn impulss-ostud ka. (siinkohal mõtlen seda tähenduses impulsiivne)
1. Make up geek eyeshadows: I purchased starter kit, which comes with 8 eyeshadows. I love the neutral ones, not so sure about purple tones- they are matte and not overly pigmented. Review is coming soon. Normal pricce is 45$, I purchased them when they had their 20% off sale and eyeshadows were 32.99$ + shipping 8.99$ + customs 11.87€. So in total they  were pretty expensive... I had the UNI palette and some neutral shadows before, I just made my own neutral palette. 
Make up geeki lauvärve olen juba nende müügile tulekust saadik proovida tahtnud, 20% allahindluse ajal tellisingi endale starter kit'i ära. Selles komplektis on 8 aluvärvi, valisin ilma karbita variandi ja paigutasin nad juba tükk aega tagasi tellitud UNI paletti koos teiste üksikute lauvrävidega. Nende kohta tuleb eraldi postitus. Tavahind on 45$, mina sain komplekti 32.99$ + postikulu 8.99$ + tollimaksud 11.87€ (kui Tallinnas ei ela,tuleb kahjuks kasutada varianti, et Eesti post vormistab deklaratsiooni sinu eest, mis teeb asja kallimaks loomulikult). 

2. Clinique High Impact mascara in black, I got this as a brithday present so I don´t know the price. I haven't opened this one yet, because I about 2 months ago I just bought new mascara. 
3. Oriflame Hyper Stretch mascara- this is supposed to make your lashes longer and thicker, because it contains some mysterious complex (yes, estonian oriflame page doesn´t have a list of ingredients). Price is 4.79€ and some here: I haven't opened nor tried it yet. 
Ripsmetušše ei ole veel proovinud, sest nagu teada säilivad nad max 6 kuud, 3 kuuga kipuvad igapäevase kasutamise juures juba ära kuivama. Kindlasti tuleb neist mõlemast ka arvustus. 
Oriflame'i tušš maksab 4.79€ - minu meelest üsna soodne. 

4. Oriflame Lip Spa Therapy lipbalm: not overly impressed with that, quite expensive for what you get. 2.59€ was the price when it was sale and including 23% off, because I am oriflame consultant. Normal price is 5.79€!!!
Oriflame lip sdpa therapy pole minu arvates midagi ülie erilist ja kallis on ta ka, ostke ainult sooduspakkumiste ajal. 

5. YSL Touché Eclat highlighter pen in light (no1) - birthday gift again, but it is pricey (in Kaubamaja it was around 35€). So far I have loved it, better coverage and thicker texture than Loreal Lumi Magique, but full review coming up soon. Tone no1 has pink undertones, so it is perfect if you are fair and have dark circles. Pink counteracts blue tones. (or so I was told in Lana Vallo makeup school).
Sain sünnipäevaks ka YSLi valgustpeegeldava pliiatsi, valisin tooni nr 1, millel on roosa alatoon st sobib suurepäraselt siniste silmaaluste peitmiseks. Võrdlus Loreali Lumi magique särapliiatsiga on tulekul. 

6.  Avene Thermal Spring water spray: Since I have gotten my skincare routine in place, my skin has become defenitely less oily so it needs some hydration during the day, especially when I use mineral powder instead of regular liquid foundation. Also great for summer! Feels really refreshing on the skin. As a gift with purchase I got small bag filled with Avene creams. Price was 15.40€ if I remember correctly.
Grete on korduvalt kiitnud Avene mineraalvee spreid näole, ostsin selle nüüd endale ka, sest viimasel ajal pole näonahk enam väga rasune olnud ja vahel on tunne, et tahaks ka keset päeva niisutust. Seda spreid võib lasta vabalt ka meigi peale, mida ma kavatsengi teha, kuna viimasel ajal olen rohkem kasutanud mineraalmeigi põhja tavalise jumestuskreemi asemel. Ostuga sain kaasa testrite komplekti, millest mulle väga meeldis kerge niisutav päevakreem SPF20ga. Mu näonahk ei ole ülikuiv, aga üsna tundlik-ärritunud on ta küll ja see kreem rahustas nahka hästi.

7. Matrix biolage Full-Lift volume shampoo:  Since my scalp is sensitive I try to buy more eco friendly products. Unfortunately I didn't know that this contains SLS (sulphates), it is paraben free. Lathers up nicely,  keeps my hair cleaner for longer, but unfortunately doesn't add any special volume. Price is 9.5€
8. Matrix biolage Age rejuvenating Conditioner: I wanted more moisture to my hair, because they are long and ends tend to be try. So far it has worked for me pretty well, my hair are really smooth and silky. Price is 11.5€ 
Lasin tradehouse'is endale šampoone-palsameid soovitada ning valisin välja lõpuks need 2, mõlemad on parabeeni vabad, aga KAHJUKS teisi kahjulikke aineid nad siiski sisaldavad. Šampooni puhul hakkas kohe silma nt sulfaat. Infoks niipalju, et mul on tundlik peanahk ja sobimatu toode tekitab tavaliselt kõõma, seega üritan valida vähem lisaaineid sisaldavaid tooteid. Šampoonis olen veidi pettunud, kuna lubatud kohevust ta mu juustele siiski ei andnud. Küll aga saan selle šampooniga pead harvem pesta, sest juuksed püsivad vähemalt päeva kauem puhtad. Palsam teeb juuksed mõnusalt pehmeks ja siidiseks, ei hirmutanud mind nimes olev vananemisvastane ka. Mõlemal tootel on õrn lõhn, mis on juustes veel päev pärast pesemist. Palsam maksis 11.5€ ja šampoon 9.5€. Samad tooted on müügil ka nt Kaubamajas. 

9. The body shop Almond Hand&Nail cream:I purchased it when TBS in Estonia had Mother's day special for their handcreams. I love the product itself, but the package is so inconvenient - I hate the cap, it really takes some time and effort to close the tube. Cream has mild almond scent to it and it absorbs quickly, leaving hands soft and silky. Regular price is around 11€, I got it for 9.8€
Kasutasin ära TBSi emadepäeva pakkumist,kus kõik kätekreemid maksid 9.8€ ja ostsin endale paljukiidetud mandliõliga käte ja küünenahkade kreemi. Toode ise on super, mõnusa maheda mandlilõhnaga ja imendub kiiresti. nö letdown on asja juures aga pakend- nii ebamugavat korki pole ammu  kohanud. Kui muidu on kätekreemide puhul klõps kinni ja klõps lahti, siis selle korgi puhul läheb mul ikka veidi aega, et kork täpselt õigesti peale saada, sest muidu ei ole võimalik seda tuubi kinni keerata. Tuubist on ilmselgelt näha, et see mind tootest eemal hoida pole suutnud :D 
Kallimapoolne on ta küll, aga seda väärt!

10. The body shop Tea tree skin clearing Foaming cleanser:  It is my holy grail product, defneitely rebuy! I love it, I haven't had any breakouts when using this, my skin has realy cleared up. Of course it hasn't removed redness, but that is here to stay... Price is around 10€ (I can't remember if it was 9.63 or 10.63€). Defenitely not cheap, but so worth the price. Please don't run to stores now, because I soon need another one, because my boyfriend uses this too and only half is still left. Joking! Ofc go and buy it if you have oily to combination skin, then it is perfect. Getting used to tea tree oil scent takes some time, but now I don't even notice it anymore. 
Oo.. ma nii armastan seda näopesuvahtu, sisaldab põletikuvastast ja antibakteriaalset teepuuõli, mille lõhnaga harjumine võtab aega, aga samas pole mul olnud ühtegi ägedat põletikulist löövet selle kasutamise ajal. Hind on 10€ ringis, võis olla 10.63€ ka - ma täpselt ei mäleta kahjuks. Üldiselt piisab ühest pumbavajutusest, et paras ports vahutavat näopesuvahendit kätte saada. Sobib suurepäraselt ka meestele, mu elukaaslane kasutab ka seda, sellepärast on minu pudel juba pooltäis. (hehee.. optimist lõi välja). Talvel võib ta veidi liiga kuivatav olla... aga praegu on suvi, nii et ideaale aeg proovimiseks! Kindlasti soovitan seda kõigile rasuste/kombineeritud nahatüüpide omanikele! Ühesõnaga  ärge palun nüüd poode tühjast sellest ostke, ma tahaks ühte varsti veel. :D 

11. Oriflame Feet up foot scrub:  I didn't have any footscrubs so I bought this one, because your feet should be in perfect condition in summer! :) I have used it twice and it isn't miracle worker, but it does feel nice on my feet. 
Mul ei olnud ühtegi jalakoorijat, nii et ma mõtlesin prooviks osta Oriflame'i toote, sest suvel peavad ju jalad korras olema, kui neid näidata tahad. Olen seda 2x kasutanud, mõnusalt jahutav tunne ja täpselt parasjagu koorivaid osakesi. Mingit megaefekti ma märganud pole, aga samas pole mul ka jalgade nahaga probleeme kunagi olnud. 


12.Reflectocil natural brown permanent brow tint & 3% hydrogen: convenient way to do your brows if you don't want to fill them in daily. I used it once, before& after pictures coming.
Inspireerituna Gretest, hakkasin ka kodus ise endal kulme värvima. Mul on toon nimega natur braun, peal hoidsin seda vast 3-4min. Seda kaua püsib ei oska veel öelda. Jällegi hoidke silmad valla enne ja pärast piltidele, mis kindlasti varsti tulekul. Vesinik ja värv maksavad kokku u 9€. 

Aitäh, et lugesite!
Thank you for reading! 

10 comments:

  1. Oi kui palju oste :D Nendest toodetest olen kasutanud vaid Oriflame´i Lip Spa huulevõiet ja uuesti ma seda ei ostaks - kallis ja ei jätnud erilist muljet ka.

    ReplyDelete
  2. Sai jah natuke palju :$ Aga eks sellised postitused, kuhu kõik asjad pean üles lugema, aitavad edaspidi sellist hullust vältida :D Kuigi jah, juuksehooldusvahendeid ju iga kuu ei osta ja kulmuvärvist jätkub ka paarikümneks korraks. :D

    ReplyDelete
  3. Ma vaatan, et näopesuvahud on moodi läinud :) Sinu arvustus tekitas mul TBS-i oma vastu huvi, peaks ka proovima. Teepuuõli lõhn meeldib mulle väga.

    ReplyDelete
  4. kust sa ostsid selle avene näovee tartust ?

    ReplyDelete
  5. Clinique High Impact ripsmekas on minu suur lemmik. Kunangi sain Glamour ajakirjaga selle testeri ja meeldis nii palju, et hetkel on üks kasutusel ja üks ootab pakendis oma kasutuskorda. Üks väheseid ripsmetušše, mis mul pandasilmi ei tekita.

    ReplyDelete
  6. Loodan, et mul läheb sellega sama hästi :)

    ReplyDelete
  7. See oli esimene näopesuvaht, mida ma proovisin, varem olen geeljaid pesuvahendeid kasutanud. Meigieemaldamiseks ma seda ei kasuta, selle teeb ära bioderma. Lähiajal on plaanis mu näohooldusrutiin ka teieni tuua, siis sealt saab täpselt lugeda mida ja millal kasutan. ;)

    ReplyDelete
  8. Minu näovesi on ostetud ILU poest Lõunakeskusest, aga usun, et seda müüakse ka suuremates Apteekides. Võimalik, et nt ülikooli apteegis ja Taskus olevas apteegis ka.

    ReplyDelete
  9. impulsiivsed ostud*, impulss: liikumishulk, on füüsikaline suurus, mis võrdub keha massi ja kiiruse korrutisega, p = mv. just so you know :)

    ReplyDelete
  10. No tore muidugi, et sa füüsikas nii tugev oled, aga tundub, et humanitaarne pool on sul küll nõrgaks jäänud. Tähendus ÕSist: impul.siivne <11:-.siivse> esimese ärrituse, impulsi mõjul toimiv v toimuv ▪. Impulsiivne inimene, liigutus. Impulsiivsus

    Mina olen siinkohal mõelnud seda, et ost on tehtud hetke ajendil, mitte otsesest vajadusest ;)

    ReplyDelete

LinkWithin

 

Twitter Updates

Minust

25+ aastane, päriselus olen arst- mõtete mujale saamiseks pean ka seda blogi. Kirjutada ja pildistada on mulle alati meeldinud nii et see oli hea võimalus neid mõlemaid rakendada. Alustasin sellega 2011a jaanuaris alles Tartu Ülikoolis õppides.