Monday, July 2, 2012

My skincare routine

Hey, beauties!

As you might have read in my New Year's resolutions post that I promised to get my facial skincare routine in place and here is what I have done for past few months.
First I have to say that I have combination skin type prone to some breakouts. I have some blackheads on my nose, cheeks, forehead and chin. My hormonal breakouts are usually on my cheeks. I have sensitive skin that reacts to products with breakouts or dry flaky patches. With this skincare I haven't had so many breakouts, so I guess that this combination works for me nicely. 

Morning:
I wash my face with Lumene Clear it up Deep Purifying Gel wash- I love the smell of this thing, it does contain salicylic acid, but this alone didn't clear up my face. I have used this product since January and this is my second tube. Price is around 7-8€, for 150ml. This facewash is from Lumene natural code line, that means it doesn't contain any parabens, sulphates, colorants, silicones and ethyl alcohol.
Then I apply my daycream, right now I use Vitamin E Moisture Cream from the Body Shop. I got a small sample of it last year with purchase and fell in love instantly. This has light scent to it. For very dry skin, this might be not enough. It does not feel greasy on my skin and it absorbs rather quickly. A little bit of this cream goes a long way, so I guess I have to throw this cream away before I am able to finish it. 
I don't use Oriflame Ecobeauty smoothing day cream regularly, because it has strong herbal scent and I don't like it. Also I have been trying out L´oreal Youth Code Luminize serum, but I can't tell you my final opinion yet. So far it hasn't done anything special to my skin and it has quite strong artificial scent. This might have caused one breakout on my temple area, a cluster of milia and one big angry bump.

Evening & night:
If I have worn any makeup I take it off with Bioderma H2O micellar water, this is my second bottle and I love it. If I am very lazy I don't wash my face afterwards, but usually wash it with The body shop Tea Tree Skin Clearing Foamin Cleanser, price is around 10€ and this is the key for clearing up my skin. This has strong tea tree scent, but I have gotten used to it. I take just one pump of it...
Instead of regular night cream I use 100% pure jojoba oil on my face and neck. This regulates oil production, moisturises my skin and makes it so soft and full of life. Of course you can't use oil in the morning, because makeup would just slide off then.
As an eyecream I use JOIK's Light eye-cream with mangobutter and argan oil. I don't have many wrinkles yet and at the moment moisture is all I need, so this had worked nicely. You can read more about this cream here, price is 4.4€ when you buy it from JOIK.ee
Sometimes I use Oriflame Ecobeauty smoothing eyecream, but this too have strong herbal scent, that I don't quite enjoy. 
1-2 x times a week I use Lumene Nautral code Dig Deeper Skin Clearing Pore Scrub, I am not amazed by this and it feels a little rough on my skin. This does not get rid of all blackheads. 

In conclusion:
I think that I use just enough products, not too much not too little. No matter what you do, you have to do it regularly to see some effect. 

Thank you for reading!

Hei, kaunitarid!

Üheks uusaasta lubaduseks oli näohooldusrutiin paika saada ja siin on siis tooted, mida olen paaril viimasel kuul korralikult kasutanud. Mul on kombeeritud nahatüüp st, et näol on nii rasusemaid kui ka kuivemaid alasid - see nahatüüp ongi meie kliimavöötmes kõige levinum. Aegajalt ilmub ka punnikesi ning ninal, otsaesisel, lõual ja põskedel on nn mustpeasid ehk avatud komedoone. Otsaesisel kipub ka suletud komedoone ja miliaid olema. Selle nahahooldusega olen ma neid suutnud veidi vähendada ning aktiivset põletikku kohtan harva, nii et minu arvates see toimib üsna hästi. Õnneks pole mul kunagi olnud rasket aknet.. Päris kõiki tooteid ma kasutada ei saa, sest vahel nahk reageerib kas punnikestega või kuivade kestendavate laikudega. 
Hommik:
Alustan näopesuga, hommikuti kasutan ma Lumene Clear it up näopesugeeli, see on mul juba teine tuub ja kasutan seda toodet alates jaanuarist. Päris suure pakasega oli see veidi liiga efektiivne, kuna sain paar kuiva laiku, aga kevadel ja sügisel sobib ta mu nahale hästi. Toode sisaldab ka salitsüülhapet ehk aspiriini, seega on tal põletikuvastane toime. Ainult sellest aga mu breakout' idega võitlemiseks ei piisanud. Üldiselt on tegu hea tootega, mis pole ka ülikallis - 150ml tuub maksab 7-8€ ja ühest tuubist jätkub umbes 2,5 kuuks. 
Päevakreemina kasutan enamasti The body shopi E vitamiini sarja niisutavat kreemi, meeldib toote õrn lõhn ja minu kombineeritud nahale sobib see hästi. Ma tavaliselt ei torma kohe suurt potsikut ostma, seega olin õnnelik, kui sain enen suure purgi ostmist seda proovida 15ml purgikesena, mille sain ostuga kaasa. Ma arvan et see toode sobib kõige paremini normaalse-kombineeritud nahaga inimestele. Kuiva naha puhul võib jääda nõrgaks ja rasune nahk vajaks ehk midagi kergemat. 
Õhtu:
Kui olen sellel päeval meiki kandnud, siis teen paar vatitupsu Bioderma tundlikule nahale mõeldud mitselle sisaldava veega märjaks ja eemaldan sellega kogu meigi. Võtab maha ka veekindlad tooted. Iseenesest ei peaks pärast sellega meigi eemaldamist enam nägu pesema, sest mingit kihti ta nahale ei jäta ja nahk jääb tõesti üsna puhas. See on mu teine pudel ja kindlasti ei jää see viimaseks. 500ml pudel on tellitud ebayst, tuleb lihtsalt odavam kui Eestist ostes (sama raha eest saab Eestist 250ml pudeli).
Näo pesemiseks kasutan ma The body shopi teepuuõliga näopesu vahtu - imeline toode, mis sobib mulle hästi, kindlasti ostan selle uuesti. Tugeva teepuuõli lõhnaga, mis vajab veidi harjumist, aga enam see mind ei häiri. Jätab naha mõnusalt puhtaks, aga ripsmetušši täielikult ei eemalda - ega seda väga silmade lähedal kasutada ka ei taha, seal võib ta olla veidike liiga "kange". Mis tähendab, et sobib mulle hästi- tänu sellele näopesuvahule ei olnud mul kuu aja jooksul ühtegi punni! Hind on u 10 € ja tootest jätkub 2-3 kuuks. Minu oma saab kiiremini tühjaks, kuna mu elukaaslasele meeldib see ka. 
Öökreemi asemel olen kasutanud jojobaõli, mis sobib kombineeritud nahale hästi, kuna ta reguleerib naha rasueritust. Kasutama sattusingi seda nö kogemata, mõtlesin et proovin ära ja järgmisel hommikul ärgates olin kindel, et pean seda kindlasti iga õhtu kasutama hakkama. Nahk oli mõnusalt pehme, sile ja hästi niisutatud. 
Silmakreemina olen kasutanud JOIKi argaaniaõli ja mangovõiga kerget silmakreemi, mida soovitas mulle Kaubamaja konsultant kui käisin küsimas silmakreemi. Tegemist on tõesti ainult kerge kreemiga ja sobib noorematele kasutajatele, kuna minu meelest ta tõesti muud ei tee kui veidi niisutab. Pole halb toode, aga järgmiseks tahaks ikkagi midagi muud proovida. Äkki mõni Noveexperdi toode, sest ka nende tooted on nn ökod ja kord loodusliku toote kasutajana ei taha enam tavalise nahahoolduse juurde tagasi minna. Noveexpert on küll palju kallim. 
Alumisel pildil näete tooteid, mida kasutan ainult aegajalt, sest ma pole neist ülimalt vaimustuses. Oriflame'i ecobeauty tooted saadeti mulle juba aprillis, aga nö parimaks sõbraks ei ole ma nendega siiani saanud, kuna neil on väga tugev ravimtaime lõhn. Näete ainult silmaümbruskreemi ja päevakreemi, sest öökreem mulle ei sobinud ja andsin selle emale - minu jaoks oli ta ikkagi liiga rasvane ja põhjustas aknet. Mulle ikkagi tundub, et antud sari on mõeldud kuivema normaalse nahaga isikutele, kuigi on reklaamitakse et sobivad kõigile. 
Loreali luminize seerumit olen kasutanud ka ainult aegajalt, kuna tootel on tugev parfüümilõhn. Nädalaga ma nahas mingit supermuutust ei märganud ja pigmendilaike see minul ei eemaldanud. Ainult see seerum ei ole minu meelest piisav niisutaja, nii et soovitan seda kasutada ikkagi koos päevakreemiga. 

Ükskõik, mida te teete, on märksõnaks ikkagi regulaarsus. Praegu Tallinnas olles näen väga hästi, millest ma ilma jään kui kõiki neid samme ei tee. Praegu võrdub tegelikult siiski kogu suvega, sest suviti on Tartu üsna välja surnud ja mul poleks seal üksinda lihtsalt suurt midagi teha. 

Muud juttu ka: võimalik, et olete märganud, et ma postitan praegu vähem kui tavaliselt. Nagu ikka on suvel lihtsalt rohkem teha ja üritusi kus viibida. Samuti on mul Tallinnas olles probleeme fotode tegemisega- vanas majas Nõmme mändide all ei ole lihtsalt piisavalt valgust. Siin pole ühtegi piisavalt suurt aknalauda.. Tartus kasutan ma pidlistamisel aknalauda :P Parim koht loomulikuks valguseks. 

Aitäh, et lugesite ja luban, et järgmised postitused on lühemad :D 

9 comments:

  1. Väga huvitav postitus! Mul on ka sama Lumene näopesugeel ostetud, kuid vanemas Lumene Youth Code geelis on veel paari-kolme pesu jagu sees, seega ootan põnevusega testimist. Vanemaga olin ja olen väga rahul,kahju, et see müügilt kadus. TBS-i oma kindlasti proovin järele.

    L'Oreali kreemid ja seerumid pole mulle kunagi head muljet jätnud, ka edaspidi hoian eemale. Ega silmaümbruse tooted nooremas eas vist kohe tulemust annagi, pigem on need käsitletavad kui investeering tulevikku :P Mulle endale on kõige paremini mõjunud Avoni silmaümbruskreemid, kuid muidugi pole need ülilooduslikud.

    Kui mul veel võimalus selleks oli, kasutasin Tartu elamist just suvitamiseks: nii hea rahulik oli. Praegu kahjuks enam ei saa :(

    ReplyDelete
  2. Ma väga üksi rannas vedeleja ei ole ja kuidagi on elu nii läinud, et rohkem suhtleme elukaaslase gümnaasiumi klassikaaslastega, nii et kahjuks ei oleks mul suvel tõesti midagi Tartus teha. Siin saab ennast vahel isegi kasulikuna tunda - ämmakandidaadi maja ehitades (see ei saagi kunagi valmis vist :D). Muru niitma ja seinu värvima ma kõlban küll :D

    ReplyDelete
  3. Väga huvitav postitus ning pani mõtlema, et peaksin endale lõpuks silmaümbruskreemi muretsema. Siiani seda veel mu käsutuses ei ole. Peaks proovima seda TBS teebuõli näopesuvahtu, mu Sebamedi oma sai just otsa.
    Naljakas on ka see, et minu jaoks on Tartu liiga lärmakas koht suve veetmiseks ning põgenesin suveks vanemate juurde Pärnumaale ja mitte mere äärde, sest siin on see rahu, mida Tartus ei ole ja Tallinnas ma käin üldse haruharva, sest Tallinn pole minu jaoks Eesti. Minu jaoks on Tallinn koht, kuhu ma minna ei taha.

    ReplyDelete
  4. Ma ausõna põgeneks ka suvilasse kui see mõne lähisugulasel oleks.. õnneks mõne sõbra juurde ikka nädalavahetusel saab ;)

    ReplyDelete
  5. Kui võib küsida, siis kelle käest Sa ebayst biodermat tellid? Mul endal läheb ka juba kolmas pudel ja senini olen seda Eesti apteekidest ostnud (kus ka hinnad ikka VÄGA tugevalt varieeruvad).

    ReplyDelete
  6. Viimati ostsin siit, aga ta on vist veidi hinda tõstnud: http://www.ebay.com/itm/Bioderma-Crealine-TS-H2O-Cleanser-500ml-Sensibio-/200760587400?pt=UK_Health_Beauty_Skincare_PP&hash=item2ebe437488#ht_1710wt_657

    Esimese pudeli (250ml) ostsin Eestist, ei tahtnud riskida sellega, et 500ml toodet lihtsalt ära visata tuleb.

    ReplyDelete
  7. thanks for sharing! I always love to read the skincare routine post :)

    ReplyDelete
  8. I use some of these products as well! ESPECIALLY the Bioderma cleaser. soooo nice and not irritating to my sensitive skin.

    Following u now via Goggle +. Follow me back if you like! ♥

    Say meow to me on:
    Miss Kwong: From Catwalk to Classroom

    ReplyDelete
  9. Ma pole ka rannas vedeleja tüüpi :P Meil oli vahepeal selline elu, et suvi Tartus tähendas aias muru niitmist ja grillimist ja ammuste sõprade küllatulekut, suvi Tallinnas vaid päikesest kuumaks köetud korteris istumist. Aga küllap ma endale aiakese veel kunagi saan!

    Seinte värvimine on minu meelest väga vahva töö :)

    ReplyDelete