Wednesday, July 4, 2012

NOTD: OPI Just spotted the lizard

Hey, beauties!

Today I am showing you OPI Just Spotted the Lizard nailpolish. This gorgeous shade should be perfect duplicate for Chanel Peridot. For information: Chanel nailpolishes cost around 25-30€ in Estonia, I will never pay that money for nailpolish no matter how gorgeous the shade is. 
Just spotted a lizard is from OPI summer 2012 The amazing Spider-man collection and I got mine from ebay, from this seller. OPI is sold in Estonia, but one bottle is 11€ and collections come out with a delay. 
So bad for my wallet, but OPI has become my favorite brand in recent months. Fuzz free application, convenient brush and stays on my nails chip free for 4-5 days. 
I also ordered Number one Nemesis, which is duplicate for Chanel Graphite, that I am going to show you later during this summer, at the moment I left it in Tartu. So 2 amazing polishes for 17.50 $ (14€) including shipping - not too bad! I also searched for FAKE Opi signs, but both of them are genuine OPI polishes. 
Pictures are taken in daylight, without flash and I am wearing 2 coats without topcoat (because have realized that china glaze fast forward topcoat dries your nailpolish in decent time, but the aftermath is chipping on second day... ). I think I might buy Seche vite again, although it does contain toluene... 
This polish is very foily, a tiny bit streaky so you have to work with sheer layers. A good topcoat will also help with the streakiness. 
These photos doesn´t catch all the prettyness so google for more photos. It is very hard to catch on photo beacuse of the duochrome. In artifical light it looks more golden, but in daylight you can really see teal, olive and blue shades too.

What do you think of this color? Would you wear it?

Thank you for reading!


Hei, kaunitarid!

Täna näitan teile ühte imekena lakki firmalt OPI, lakk kuulub nende suvisesse kollektsiooni, millel nimeks "The amazing spider-man" - kes veel ei tea, siis kohe kohe tuleb välja Ämblikmehe 3d film, sellest tõenäoliselt ka kollektsiooni idee. Kollektsioonis on kokku 6 lakki, mina tellisin ebayst 2, täna näitan teile Just spotted the lizard nimelist kaunitari. 
Mulle on alati meeldinud veidi kiiksuga lakitoonid, klassikalist roosat-punast kohtab mu küüntel harva. Just spotted the lizard ei ole erand- mõnes valguses on ta kuldne, aga teises jälle roheline, mõne nurga alt viskab lausa sinist helki. Boonusena on see ideaalne variant neile, kelle rahakotirauad Chaneli lakkide ostmiseks ei avane, sest OPI lakid on kolm korda odavamad - Just spotted the lizard on ideaalne teisik Peridotile. 
Pildid on tehtud päevavalguses ning küüntele on kantud 2 keskmise paksusega kihti lakki. Miks on paksus oluline? Kuna lakk on nii fooliumi sarnane, siis kipub ta jääma triibuline kui kannate teda küünele liiga paksude kihtidena. Hea pealislakk aitab veidi lõpptulemust siluda, aga hetkel ma keeldun China Glaze´i Fast Forward pealislakki kasutamast, kuna mul on suur kahtlus, et just see pealislakk on süüdi selles, et mu lakid tükkidena juba 2.päeval maha kooruvad. Tuleb vist oma sõnu süüa ja jälle Seche vite osta. 
Kuna ma pealislakki ei kasutanud, saan kommenteerida ka kuivamisaega, mis oli üllatavalt kiire. Ma stopperiga aega ei võtnud, aga kuskile vastu minnes ma laiali teda ka ei ajanud, nii et järelikult kuivas mõistliku aja jooksul. 
Mida te arvate sellest toonist? Kas kannaksite seda ka ise?

Aitäh, et lugesite!

6 comments:

  1. Vägagi kannaks seda tooni, kui lõpuks selle ostmiseni jõuaks :D

    ReplyDelete
  2. ohhh kui ilus! ja võrreldes Peridot'ga lisaks odavusele ka kvaliteetsem :) olen isegi sarnase tooni muretsemist plaaninud, aga ei ole seda siiski veel teinud...

    ReplyDelete
  3. Chanel'i lakid on kallid küll, aga päris 35 euri nad siiski ei maksa, pigem 23-25 euri. Mis muidugi ka pole odav, aga ma mõne olen endale siiski soetanud. Lihtsalt nii ilusad on :) Tegelikult pole vist eriti mõtet, sest varem või hiljem tuleb müügile ka mõni odavam dupe...

    Kui juba jutuks tuli, siis kõige soodsamalt olen Chaneli lakke müügil näinud Rootsi vahet sõitval laeval, hinnaga 18 eur ja Helsingi lennujaamas, kus hinnaks oli koguni 16 eur.

    Lisaks OPI lakile on Peridot teisik ka Catrice Genius In a Bottle, hinnaks ca 2.50 eur.

    ReplyDelete
  4. Siis mul jäi vist jah hind valesti meelde, ma korra piilusin Chaneli lakke ILU poes. :)
    Catrice'i kahjuks Eestist ja ebayst ei saa(vist) - st mina pole leidnud veel.

    ReplyDelete
  5. Ma läksin pärast magistritöö kaitsmist poodi ja ostsin selle Chaneli laki. :) 23 eurot oli vist. Üks Chaneli lakk on veel, selline tumelilla. Superkatvus ja püsivus. Pole välismaalt tellinud iluasju (v.a. E.L.F)... Võib-olla peaks :D
    Samas ma ükskord ostsin allahindlusega ühe Christian Diori laki. Värv on ilus, aga püsivus... suht jama. Enam ei ostaks.

    ReplyDelete
  6. mm.. püsivuse pärast vist peaks ka ikkagi nn originaali endale kunagi ostma, sest toon meeldib mulle väga!

    ReplyDelete