My MUA Haul + Bargain from Seppälä

Thursday, August 23, 2012

Hey, beauties!

I just went to post office to collect my package from MUA. I ordered these when they had 25% off and free shipping promotion - MUA is already cheap, but I could not pass an offer like this. There will be more offers if they reach higher number of fans on their facebook page.
Käisin just postkontoris, et kätte saada oma pakk MUA toodetega. Tellisin need asjad, kui neil oli kogu kaup 25% allahinnatud ning lisaks veel tasuta saatmine. Infoks, MUA on muidu ka üks odavamatest meigibrändidest, mida ma tean, nii et väga raske oli seda pakkumist mööda lasta. Lähiajal on neid veel tulemas, vaadake nende FB fännilehte, et saada rohkem infot. ;)
So here is what I got:
Total for these is £ 13.125/ Kõik need kokku maksid £ 13.125.
Then I went to Kaubahall, because Seppälä had clearance sale. I grabbed these lashes, because I could not belive the price. All of these cost me 5.32€, extreme bargain, because normal price in Estonia would have been 35.8€.
I am going away for a few days, so next post will pop up in your google reader on Monday. :)
Thank you for reading!

Teine kiire käik oli Kaubahalli Seppälässe, sest pood kolib ja hetkel on käimas neil tühjendusmüük. Riietest mulle midagi silma ei hakanud, aga panin käpa peale ripsmetele. Nimelt ostsin 2 paari Katy Perry ripsmeid ning ripsmetutikud firmalt eyelure, kokku maksid nad mulle 5.32€ - what a bargain, arvestades, et muidu on ühe paki hind juba 8.95€. Ehk lihtsalt öeldes, oleks täishinnaga need maksnud kokku 35.8€! 

Kogu allahinnatud kaup oli veel hinnasildil olevast hinnast 50% odavam. Seppälä on avatud 25.08ni (k.a.), seejärel kolib kauplus Tasku keskusesse, et seal uksed avada 30.08. :)
Olen nüüd paar päeva arvutist eemal, nii et järgmine postitus tuleb tõenäoliselt esmaspäeval.

Aitäh, et lugesite! 


You Might Also Like

5 comments

  1. Isver, ma olen vist ainus tüdruk Eestis, kes MUA sooduka ajal midagi ei tellinud :) Aga pole viga, kui 50 % maha soodukas tuleb, siis ehk tellin :P

    ReplyDelete
  2. vau, ripsmed said küll superhinnaga! kahju et ma tallinnas olen :P

    ReplyDelete
  3. Hea ost tõesti, aga kas nüüd oled pro paigaldaja ka?! ;)

    ReplyDelete
  4. Tere, tahan ise MUAst ühe tellimuse teha ja huvitaks kui kiiresti ja kuidas paki kätte said? :)

    ReplyDelete
  5. MUA pakk saadetakse inglismaalt, täpset aega ma sulle öelda ei oska, sest viimane kord ei olnud ma ise Tartus kui pakk kohale jõudis, aga kindluse mõttes võid arvestada 14 päevaga, kuigi võib kiiremini minna. Pakile tuleb ikka postkontorisse järgi minna või mismõttes kuidas?!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images