Tuesday, August 28, 2012

Üllatusloos: Võida The Body Shopi uus BB kreem!

Hei, kaunitarid!

Täna kostitan teid ühe kiire loosiga, nimelt tuli paar nädalat tagasi The Body Shop turule uue All-in-one sarjaga, mille staartoode minu silmis on nende uudse tehnoloogiaga BB kreem. Tegemist on  tootega, mis niisutab ja hooldab nahka ning samas peidab kergemad iluvead, ühtlustab jumet ning jääb nahal väga loomulik. Kreem tuleb tuubist välja valgena ning näppude soojuse ning surve alla pigmendikerakesed purunevad ning BB kreem ühtustub su nahatooniga. 

Kellel tekkis toote vastu suurem huvi, siis hoidke silmad lahti, sest luban lähiajal teha ka tootearvustuse. Hetkel olen seda veel liiga vähe kasutanud, et lõplikku arvamust öelda, kuid esmamulje on positiivne. :) Isiklikuks otstarbeks on mul nende valikust kõige heledam toon, kuid ärajagamisele läheb toon nr 2, mis on vast kõige universaalsem st et sobib hästi keskmise nahatooniga neiudele.
Loomulikult on toode uus ja avamata! 

Loosis osalemiseks:
1. Peab olema The Body Shop Eesti fänn Facebookis.
2. Peab olema Beauty from Liz fänn Facebookis
3. Peab jälgima minu blogi kas GFC(ehk follow nupp paremal küljeribal) või Bloglovin´i kaudu (nupuke jälle paremal)
Kaua kestab: Loos kestab täpselt nädala, lõpeb 5.septembril.
Kes võivad osaleda: Kõik Eesti elanikud. Paki saadan Eesti piires teieni mina ise. 

Et asja lihtsamaks teha, nii teie kui ka minu jaoks, saate kõik need asjad kirja panna siia:

Aitäh, et lugesite ja head loosiõnne! 

This giveaway is for my Estonian readers, so I won´t translate it in English. I am giving away The Body shop all-in- one bb cream in 02. For personal usage I got tone nr 01, so expect a full review soon. :) 

15 comments:

  1. lemmik BB kreem praegu puudub, kuna pole ühtegi katsetanud, aga usun, et TBS omaga alustaksin proovimist üsna meelsasti :)

    Maiken,
    Maikeni blogi - part of me

    ReplyDelete
  2. Kuna olen ainult ühte BB kreemi kasutanud ja olen sellega rahul siis ongi lemmik hetkel Maybelline oma. :)

    ReplyDelete
  3. Lemmikut pole, olen proovinud nii Garnieri kui ka Maybelline'i oma, kumbki neist mulle ei meeldinud. Äkki The Body Shopi oma meeldiks...

    ReplyDelete
  4. Olen kasutanud ainult Maybelline BB-kreemi. See mulle meeldis, va. see, et ta jättis naha veidi õliseks. The Body Shopi oma kohta olen palju head kuulnud ja tahaks nüüd ise ka ära proovida selle :)

    ReplyDelete
  5. Hetkel veel maybelline bb kreem, aga proovin ka bodyshopi oma.

    ReplyDelete
  6. Polegi veel ühtegi proovinud, olekski aeg :)

    ReplyDelete
  7. Oh bloody hell, ma nii hajameelne... giveaway on toonile 02 - palun võta mind maha, ma kardan, et see ei sobiks mulle. :)

    ReplyDelete
  8. Kõik vajalik tehtud!
    Ei ole ühtegi BB kreemi saanud proovida kuid soov oleks :)

    ReplyDelete
  9. kõik vajalik tehtud
    hetkel kasutan oma esimest - garnieri bb kreemi

    ReplyDelete
  10. Minul hetkel Manhattani jumestuskreem.Pole BB jumestuskreemi proovinud!

    ReplyDelete
  11. Monika Mölder.
    Loodan, et kõik vajalik sai tehtud...Minul on Garnier BB kreem praegu.

    ReplyDelete
  12. Kõik vajalik tehtud.
    Sooviksin väga seda proovida

    ReplyDelete
  13. hetkel kasutan garnieri oma, nii hea lõhnaga ja olen ka rahul, kuigi BS-i oma tundub ahvatlevam ;)

    ReplyDelete
  14. Olen proovinud ainult ühte BB kreemi, mis on täitsa hästi meeldinud: Maybelline

    ReplyDelete
  15. Tegin ka kõik vajaliku ära omastarust.
    Mul endal hetkel üsna otsakorral Maybelline'i dream fresh BB kreem. On küll hea, aga siiski mitte päris see õige minu jaoks.
    Jään loosiõnnele lootma. :)

    ReplyDelete