Loos: Võida kutse ilumessile

Saturday, September 29, 2012

Hey, beauties!

Sorry in advance, because this post is going to be in Estonian only - I am giving away some tickets to one of our largests beauty events: Beauty fair which takes place 5.-7. october (yay, that is next weekend :) )in Tallinn. I have been waiting for it ever since last year´s fair ended. This year I have prepared myself with a bunch of bussinesscards, so I do feel really professional- haha :D

Hei, kaunitarid!

Annan ka siin teada, et loosin välja 10 kutset ilumessile, mis leiab aset juba järgmisel nädalavahetusel Tallinnas Näituste messikeskuses. Olen oodanud seda juba sellest hetkest alates kui eelmise aasta mess lõppes. Sellel aastal olen paremini ettevalmistatud ning mul on juba veebruarist olemas ka visiitkaardid - tunnen ennast nagu professionaal. haha. 
Loosimine ise on minu Facebooki fännilehel, kus kirjas ka kõik reeglid osalemiseks. Ootan kõiki osalema! Kes mind kohata tahab, siis kõige tõenäolisemalt olen ma seal laupäeval. Sellel aastal loodetavasti mitte ainult külalisena, aga kes-kus-mis näete-kuulete kohapeal kui kõik läheb nii nagu plaanitud. ;)



You Might Also Like

0 comments

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images