FOTD inspired by Kat von D

Monday, October 01, 2012

Hey, beauties!

Last post was my boyfriends look for rock themed party and some of my Estonian followers wanted to see my look too. I wasn´t planning on posting these pictures, because I look so sad on them, but what can I do. :D
I wanted to do a look inspired by Kat von D, she has awesome style and she is amazing tattoo artist. Basically I did brown smokey eye with exaggerated eyeliner and strong brows, well sculpted face and neutral pink lip. Yes, I know that she usually wears red lipstick, but I have also seen photos, where she wears neutral tones on her lips. To make myself look more like her, I wanted to do her signature stars on my temple - I switches the side, because I wore my bangs on left side. 
What I used:
Face: 

Lumiere mineral foundation in light medium beige
Maybelline Fit me concealer in light
Sleek Face contour kit in light
ELF mineral blush in Coral
Eyes:
Make up store tinted eyerpimer
Naked palette from UD: virgin, sin, sidecar, buck, toasted, hustle, creep and a bit of gunmetal. Yes I went color mad for this look :D
Art deco high precision eyeliner in black (I did the stars with it too, because the tip is very precise and it stays on well).
Clinique High Impact mascara
Brows:
Dark brown eyepencil from NYX
Lips:
Make up store fairytale dream lip pencil
Rimmel Airy Fairy lipstick
 These close up photos were taken at 3 a.m.when I arrived home, I did my makeup at 6 p.m. so it stayed on really well. Stars above my brow were smudged, so I took them off.

Thank you for reading!

Hei, kaunitarid!

Eilses postituses näitasin teile, milline nägi mu elukaaslane välja rokiteemalisel sünnipäevapeol ja mõned teist soovisid näha ka minu meiki. Alguses ei kavatsenud ma seda teile näidata, sest ülemisel pildil olen üsna moss-moss, kuna peole minnes oli väga kiire ja üritasin kähku paar pilti teha. 

Põhimõtteliselt üritasin jäljendada Kat von D meiki, kuna mulle väga meeldib ta stiil ning minu arvates on ta üliandekas tattoo-kunstnik. Oleks ülisuur au olla tema lõuend :D

Tegu on siis pruunides toonides suitsusilmaga, millel on üsna jõuline lainerijoon - Kat tõmbab selle tavaliselt üsna pikalt, nii et see vahel lausa kulmudest kaugemale ulatub. Ma päris nii kaugele ei läinud...
Loomulikult käivad selle meigi juurde tugevad kulmud ning mis oleks üks Kat von D´st inspireeritud meik, ilma temale omaste tähekesteta. Tegin ainult väikse muudatuse ning vahetasin pooli, kuna mu juuksed katavad suure osa vasakult laubast ära. 

Huuled jätsin üsna neutraalseks, kuigi Kat on rohkem tuntud oma punase huule poolest, olen teda näinud ka neutraalseid toone kandmas. Neutraalse tooniga on lihtsalt niivõrd palju vähem muret- mahakulumine pole nii märgatav.
Alumised pildid on tehtud siis, kui ma öösel peolt koju jõudsin - see on 9 tundi hiljem ning nagu näete, pole lauvärvidega midagi juhtunud. Seega kvaliteetsed lauvärvid koos hea baasiga püsivad tõesti kogu päeva ja rohkemgi veel.
Toodete nimekirja näed ülevalt, seda tõlkima ei hakka.


Aitäh, et lugesite!

You Might Also Like

5 comments

  1. Väga ilus meik, eriti ilusad on lauvärvid.

    ReplyDelete
  2. Aitäh! Naked palett on lihtsalt must-have, kõik lauvärvid on seal superkenad! :) Alati saan hunniku komplimente kui neid kasutan ;)

    ReplyDelete
  3. Väga ilus ja lahe, mina oleks küll äru saanud, et Kat van D :)!

    ReplyDelete
  4. Marine Rose DecenaFriday, October 05, 2012

    wow love the smoky eyes :D

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images