Haul: Beauty Word 2012/ Messiostud 2012

Saturday, October 06, 2012

Hei, kaunitarid!

Kõik, kes on kuskil kivi all elanud ja pole veel kuulnud, et sellel nädalavahetusel on ilumess - vuttvutt homme Eesti näituste messikeskusesse, flaieriga maksab pilet 2.5€. Käisin seal ise täna st laupäeval ja siin postituses näitan teile oma saaki. Meigiasju praktiliselt ei ostnudki, sest kaine mõistus käskis mul hoopis juustesse investeerida (kahjustasin neid u 2 nädalat tagasi ju blondide triipudega). Muidugi ajavad mu meigisahtlid juba ammu üle ka...

Igatahes olen selle aasta messiga rahul ja minu arvates on mess iga aastaga järjest paremaks läinud. Infoks: see oli minu jaoks 3. ilusõnum.
Kolmas peab ju millegi poolest eriline olema eks?! No eks ta oligi- ilublogijatel oli nimelt väike esinemine. Vastasime paarile küsimusele, et ennast natuke laiemale publikule tutvustada. Avaldasime arvamust messi ning Eesti naise ilu kohta. Meie tähetund kestis küll ainult 15 minutit, AGA loota ju võib, et järgmine aasta tuleb ägedam, kuna seekord tuli idee midagi teha ju alles 3 nädalat enne messi algust. Vaatamata tagasihoidlikule publikuhuvile läks üritus igati korda- 6 sarnaste huvidega naist messil, kes asjadest midagi ka teavad- super! Sai omavahel ikka päris mitme toote üle arutatud... 
Igatahes, siin on mu ostud - kokkuvõttes jäi mu rahakott päris palju kõhnemaks, aga kuna ma ammu pole ostupostitusi teinud, siis võite järeldada, et ega ma suvel väga palju asju kokku ei ostnud ka ehk siis kogusin raha selle ürituse jaoks, kuna siin on alati väga head pakkumised.
Kõigepealt juuksetooted:
JOICO; RICH,Tigi jms juukseooted olid Salon+ boksis superhinnaga. Neil oli kampaania, et esimene toode maksis 10€ ja iga järgnev toode 5€ - ehk siis ostke sõbrannadega kamba peale ja saate superhead tooted rohkem kui 50% odavamalt kui salongist ostes. Me ostsime 4 peale 9 toodet, nii et ühe hind tuli 5.56€.
Joico K-pak šampoon ja palsam 20€
RICHi Argaaniaõliga eliksiir 5.56€
RICHi juuksehooldus 5.56€
Juukseharjad pärinevad D-hallist, juuksetoodete boks, mis oli kohe lava vastas. 
Tavaline juuksehari Olivia Garden messihind: 7.16€ (täishind:8.95€) 
Soojenev hari föönitamiseks messihind: 4.2€ (täishind:5.25€)
Messil oli ka Tradehouse ja Macadamia natural oil boks, nii et juustele leiavad kõik midagi - igale hinnaklassile ja juukseprobleemile.


OPI Warm&Fozzie 6€ - eelmise aasta The muppets kollektsioonist, mida ma tõenäoliselt kuskilt mujalt saanud ei oleks
OPI Danke Shiny-Red 8.5€  - OPI Germany sügiskollektsioonist imeilus särav punane.
OPI letis oli olemas ka 3 minu suurt lemmikut: Just spotted the Lizzard(Chaneli Peridot dupe), Number one Nemesis(Chaneli Graphite dupe) ning The muppets kollektsioonist Meep-Meep-Meep. 

Peggy Sage hajutuspintsel 4.9€ (odav teisik MAC 217le ;))
Peggy Sage laineripintsel 3.0€
Peggy Sage kaldus pintsel 3.8€

Naturaalkosmeetika.ee pakkus messil superhinnaga Everyday minerals meigipõhjasid.
Minule sobitati toon Fairly light neutral- see on tõesti minu jaoks talvetoon, päris hele teine. 
Põsepunaks valisin tooni Bollywood, mis on imekena kergelt sädelev virsikukarva ruuž. 
Lisaks valisin endale ka uue pintsli mineraalpõhja pealekandmiseks: Flat top kabuki. 
Hindu unustasin vaadata, aga kodulehe andmetel maksab meigipõhi 10,95€, põsepunad 5.4€/7.5€, pintsel 15.78€. Kindlasti on messil soodushinnad, nii et tasub uurida!

Aitäh, et lugesite ja luban, et messi kohta tuleb kindlasti veel üks postitus!

Hey, beauties!

This weekend was special, because 5-7th October took place Estonian largest beauty fair. I wanted to show you all the things that I bought so you may have an idea what is coming on this blog soon. Total damage was pretty bad, but I had been saving for it the whole summer, hence the lack of haul posts since May. Since I got highlights in my hair 3 weeks ago, my main objective was to buy hair products that would repair and moisturize. 
I bought Joico K-pak duo for 20€, RICH hair treatment and Argan Oil elixir both for 5.6€, Olivia Garden Hairbrush for 7.2€, Thermal hairbrush for blowdrying 4.2€.
For my nails I bought 2 OPI nailpolishes: Danke Shiny Red(8.5€) and Warm&Fozzie(6€).

I needed some brushes, so I decided to try out Peggy Sage: liner brush, blending brush, angled brush for brows. Total was 11.7€
Then I got some Everyday minerals products: semi-matte foundation in Fairly light neutral and Bollywood blush, also for applying mineral base, the flat top kabuki seemed perfect. 
Thank you for reading and there is going to be another poston the beauty fair topic, where I will actually show you some photos I took today.
Have a nice weekend!

You Might Also Like

8 comments

  1. Sa oskad ikka nii hästi kirjutada ! :)
    Minu tagasihoidlik blogi postitus ilumessist on siin

    ReplyDelete
  2. Praegu kahetsen, et seda Peggy Sage Mac 217 dupe ei ostnud... Aga see Richi Hair Treatment on minu arvates ülihea toode. Enne fännasin nende palsamit, aga kui treatmentit proovisin, siis sain aru, et palsam on selle kõrval köki-möki.

    ReplyDelete
  3. Peggy Sage tooteid saab muul ajal ka osta- Hairmailist ;) Mulle jäi ka paar pintslit veel kripeldama, paar tükki õele ka.
    Richi šampoon mulle kahjuks ei sobinud(skalp on liiga tundlik), aga kuna mask käib siiski juustesse, mitte peanahale, siis mõtlesin, et prooviks ära.

    ReplyDelete
  4. Aiäth ja lugesin juba sinu postitust ka, nii põnev on ju kiigata teiste leide! :)

    ReplyDelete
  5. Nii ruttu postitus üleval? Vau!

    Kohtumine oli super -- teeme veel!

    Head ostud on sul ka. Ma vaatasin neid OPI lakke, aga lõpuks ikkagi ei raatsinud osta. Eks mõni lakk ole juba kodus varuks ka :P

    ReplyDelete
  6. Postitasin ruttu, et need, kes veel kahtleksid, saaksid ehk mu ostude põhjal otsustada, et nad ikkagi soovivad mitte messist ilma jääda ;)

    Minu meelest ka on teiega alati nii mõnus suhelda, nagu vanad tuttavad, kuigi see oli tegelikult ju alles teine kohtumine. :D

    Tunnistan ausalt, et mul polnud neid otseselt vaja, aga ostmata ka ei saanud jätta. Punase plaanisin nagunii ebayst tellida, nii et sain nüüd lihtsalt kiiremini. Selle asemel, et hunnikut kokku osta, olen valinud viimasel ajal 1-2 lakki OPIlt - mulle on nimelt nende pintsel väga meeldima hakanud- ülimugav on sellega lakki peale kanda.

    ReplyDelete
  7. Alati kui ma koju jõuan, on päike juba loojunud... ja alati kui tööle lähen, ei ole hommikul aega piltide tegemiseks :D. Mul võtab vist hea mitu päeva, enne kui õnnestub ostudest piisavalt kenad pildid välja võluda, et Ilumessi-teemalist postitust teha.

    ReplyDelete
  8. hehee.. need pildid on tehtud söögilaual ja lambivalguses, aga pole hullu, sest mul oli nö püha eesmärk - kiirelt kiirelt messile meelitada :P

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images