Haul: New Accessories for Autumn

Tuesday, October 23, 2012

Hey, beauties!

I just wanted to show you my new bag, I am quite pleased with it. I didn't bought it from here(Estonia), but ordered from a seller in Buduaar.ee. I think she orders them from England, you can find the same bag here, price for this is 11.99£, but the shipping rate is ridiculous if you want just one item (14£). 
Since I didn't have anything red in my everyday outfit, this red-black-grey caught my eye in New Yorker and they are a perfect match. The scarf is infinite-loop scarf, so it is easy to wear and looks quite fluffy around the neck. This one isn't the most high quality, but it only cost 9.95€ so I can't complain too much.
I need a new black leather jacket and red boots and then I would be ready for this season!

Thank you for reading!


Hei, kaunitarid!

Tahtsin teiega oma tänaseid oste jagada. Õigemini tellisin koti juba varem, kuid alles täna sain aega sellele järgi minna. Koti tellisin siit. Leidsin ka netilehe, mis sama kotti müüb, kuid ise tellides oleksin ma selle eest rohkem maksnud ning seega kasutasin vahendajat. Täpsustasin nüüd hinda, kui ise tellida suurem hunnik asju, saaks odavamalt, aga ühe koti pärast rabelema ei tasuks hakata. Kott maksab 11.90£ + saatmine maksab 14£. Ühes pakis saadetakse kuni 250 £ eest kotte, st et u 20 tükki saaks ühe postikuluga neid tellida. 
Kott on mõnusalt mahukas ja hoiab ilusti vormi, tegu on kvaliteetse kunstnahaga ning minu arvates näeb ta päris hea välja. 
Kuna mul ühtegi muud punast riideeset ei olnud, jäi mulle silma üks sall New Yorkeris, maksis see 9.95€. Tegu on nö ringsalliga ehk siis on seda väga kerge kaela ümber mässida ja uksest välja astuda. 
Hetkel jahin uut nahktagi, seekord sooviks musta (eelmine oli tumesinine), nii et võite mulle häid kohti soovitada. Soovitavalt Tartus, kuna hetkel ma ei tea, millal jälle Tallinnasse satun. 
I-le paneks täpi punased jalanõud, pilk on jäänud pidama Cattiva's Closetis müüdavatele peidetud platvormiga tossudele, aga kuna ma kontsakandja ei ole ja vahel on vaja ka ca 2,5km otsi jala käia, siis pole väga kindel kui praktilised need minu jaoks oleks. Mis te arvate, kas on armsad või teile selline stiil ei meeldi? 
Lisaks küsisin Facebookis teie käest, millest te rohkem siin lugeda sooviksite ning kindlasti arvestan teie küsimustega järgnevate postituste planeerimisel. Kahjuks on hetkel blogi jaoks jälle vähem aega, kuna olen ikkagi täiskohaga üliõpilane mitte just kõige kergemal erialal. 
Kindlasti võite ka selle postituse all teada anda oma soovidest. Üritan vaikselt blogi veidi mitmekesisemaks muuta, seetõttu täna ka kotipostitus.
Aitäh, et lugesite ja värvikat sügist! 

You Might Also Like

13 comments

  1. Väga ilus kott ja sall :)

    ReplyDelete
  2. amazing!i adore the bag and the scarf,so beautiful.lovely colour choices.

    ReplyDelete
  3. Super, väga šikk! Kott näeb tõesti hea välja ja tundub hea kvaliteediga. Tossud on küll väga ägedad, aga jah, kilomeetreid nendega vist küll ei käi. ;) Ei ole Tartu poodides küll ühtegi normaalset nahktagi näinud, äkki Buduaaris surfata? ;) Mis stiilis see peaks olema, kas biker, neetide, lukkudega või selline, kus

    ReplyDelete
  4. Mulle millegipärast need tossud üldse ei meeldi. Võibolla on põhjus selles, et enamasti on need kehva kvaliteediga ja kohe näha, et kuskilt Hiinast toodud + mul on alati paranoia, et see tald laguneb seal sees laiali (oma kogemusest odavate platvormidega). Minu arvates need jalga nüüd ka eriliselt ei kaunista, et ausalt öeldes ei ole vaimustuses ka nendest originaalidest. Muidugi on need populaarsed Buduaaris kui ka välismaa staaride seas ja mulle see massistiil ka väga ei istu. Investeeriksin ise pigem mingitesse saabastesse, mis nii kiirelt ehk moest välja ei lähe ja iseennast ka ära ei tüütaks. Mingi punane nahksaabas..kas madal rohmakam biker boots või siis mingid käidava kontsaga ankle bootsid. Ise lasin tuua oma mustad saapad Buduaari kaudu H&Mist ja väga rahul hinna ja kvaliteedi suhtega (isegi üllatusin kui hea see kvaliteet on) ning ei ole neid veel kellelgi teisel jalas näinud...mingi pluss asja juures, et Eestis seda poodi ei ole.

    ReplyDelete
  5. Praegu on mul pigem selline lihtsam variant, soonikutega varrukate ääres ja alaosas, ehk uus võiks samasse kategooriasse minna. Bikerid tunduvad lahedad, aga samas ka kehast lühemad, tahaks ikkagi sellist, milles kohe külm ei hakkaks. Buduaari ka piilusid, hetkel häid pakkumisi polnud.

    Tossud jätan tellimata ja otsin pigem mingi poolsaapad endale. :)

    ReplyDelete
  6. Tundub, et hetkel kaldun ka ise rohkem saabaste poole, aga neid on Eesti kaubandusest üsna raske leida. Aitäh H&M vihje eest :)

    ReplyDelete
  7. Mul on sellised peidetud platvormiga tossud ja no niiiiiiiii mugavad.. isa ja poiss käisid saksas autosid toomas, käisin kaasas ja tatsasin nendega ikka tohutuid kilomeetreid mööda metsikult suuri autoplatse. mainin ka ära, et ma pole mingi kontsakandja, käin alati tossudes, armastan ka dresse, kuid need tosskingad on mul üks paremaid oste ;) mina julgen soovitada :) ja kott ning sall on superlahedad ning need platvormtossud sobiksid väga hästi :)

    ReplyDelete
  8. draguta geanta si esarfa sa le porti cu mare drag .pop

    ReplyDelete
  9. Kas saaksid äkki selle buduaari kasutaja lingi anda, kelle kaudu koti tellisid :)?

    ReplyDelete
  10. Kahjuks ei leidnud enam seda kuulutust üles, nii et ei saa aidata.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images