Saturday, October 13, 2012

I have an addiction

Hey, beauties!

I have an addiction, this is not normal amount of makeup one person should have. Some of them definitely should be tossed out, but at the moment I couldn´t just let go....
I don´t even dare to think how much money I have "invested" in these things, but I have collected it all in 3 years or so.
If you have any questions, leave them below, because I can´t write about every single product - this would literally take forever.
This post is not about showing off, but reminder for myself that I should not buy more...



How I store everything. 

Hei, kaunitarid!

Mul on sõltuvus.. kindlasti ei ole normaalne nii palju jumestustooteid omada. See on tõesti KÕIK, mis mul on. Mõned asjad vajaksid kindlasti ära viskamist, aga hetkel ma ei raatsinud. Kindlasti ei kasuta ma igapäevaselt ja isegi mitte iganädalaselt kogu oma kollektsiooni, aga kui tuju tuleb, siis on võimalik teha väga erinevaid looke. Ma ei tea, kui palju ma olen siia investeerinud, kuid aega on ka selleks omajagu kulunud. Kogu kollektsioon on kujunenud umbes 3 aastaga, hakkasin ilutooteid rohkem ostma veidi enne blogiga alustamist. 
Aknalaual hoian neid asju, mida rohkem kasutan. Teised asjad on veidi raskemini kättesaadavad aga hetkel ma vähemalt tean väga täpselt, kus-mis on. Väga hea on kasutada erinevaid karpe - glambox, adorebox, plastikkarbid, hoiukarbid, Rafaello karp- kõik sobivad. Pildil on isegi kingakarp, kuhu korjasin kokku kõik tooted, mis sobivad põsepuna-highlighter-kontuurimiseks kategooriasse. Järgmises suuremas karbis on koos kõik lauvärvi paletid. 3-korruselises hoiukarbis on alumisel korrusel näotooted(jumestuskreemid, puudrid jms), teisel korrusel on lauvärvid ja 3.korrus jäi hetkel pooltühjaks (osaliselt täidetud lauvärvidega). Hõbedases meigikotis on kunstripsmed. Ühes plastkarbis on kõik pliiatsid-pulgad-peitepulgad, teises huuleläiked ning väiksemas plastikkarbis on huulepulgad. 
Miks ma neid asju nii hoian- nimelt, elan ühetoalises korteris ja ühte lisa mööblitükki lihtsalt siia tuppa ei mahuks. Ideaalis ihaldan IKEAst päris valget kummutit, kuhu saaksin ka kõik naha-juukse-ihuhooldusvahendid ära mahutada. Loomulikult unistan ka sellest, et mul oleks kunagi oma garderoob-meigituba :D.
Tegin selle postituse, kuna täna tuli tuju asju korrastada ja enda hirmutamiseks otsustasin kõik asjad diivanile laiali laotada - mõjus, hetkel ei taha küll midagi osta.
Kui millegi konkreetse kohta on küsimusi: a la mis see suur must asi seal on? Siis küsige julgesti, ükshaaval päris asjadest siia kirjutama ei hakka, aga kui mul on antud toodet blogis arvustatud, siis annan teile lingi ja saate sealt uurida. :)

Blogiboonus: kõik mu küünelakid:
As a bonus, here are all my nailpolishes. :D
Aitäh, et lugesite!

22 comments:

  1. Hei! Võiksid teha postituse ka nendest asjadest, mida hetkel kasutad ja miks? (et meeldib või tahad toodet lihtsalt ära kasutada). Kollektsioon on tõesti võimas. Mul on meigiasju oluliselt vähem ja mu mees arvab juba ammu, et mul on liiga palju kosmeetikat. "Nakatusin" osaliselt Sinu blogi tõttu :)

    ReplyDelete
  2. Ilublogijate keskel oled kindlasti koige väiksema kollektsiooniga, arvestades isegi algajaid. Ma ei saa aru kust sa votad et see nii meeletu kogus oleks.. Mul vist tuleks umbes sama palju kokku, paar korda ikka olen inventuuri teinud :D aga ma olen täiesti normaalne inimene nö ja testimise huvi pärast mingeid tooteid ei osta.

    ReplyDelete
  3. I was looking at amount of your make up stuff and thinking I have more and definitely will buy more :D
    I have an addiction too.. :)

    ReplyDelete
  4. hehe, üsna magus kollektsioon :)
    mul samamoodi ühetoaline korter ja aknalaud uputab meigitoodetest ja kohe üldse ei raatsi millestki loobuda ka :)

    ReplyDelete
  5. küsimus ka, kust sa NYXi tooteid peamiselt ostad?

    ReplyDelete
  6. Minu meigikollektsioon ei ole pooltki nii suur kui Sinu oma, kuid mul on tõsiselt probleeme oma meigiasjade hoiustamisega. Kuna elan koos koolikaaslasega kahekesi kahetoalises korteris ja minu päralt on tuba kuhu peale voodimadratsi ja stange, kuhu riided riputada, eriti muud ei mahu, siis mul lihtsalt vedelevad kõik meigi asjad, keha- ja juuksehooldustooted mööda tuba laiali. See karpide süsteem on päris mõistlik, ehk ma leian endale ka mõned karbid, kuhu asjad süstemaatiliselt ära paigutada, sest praeguse süsteemitu süsteemiga on mul kohutavaid probleeme.

    ReplyDelete
  7. Kust sa OPI Nail Envy ostsid?

    ReplyDelete
  8. woow that is a haul

    ReplyDelete
  9. that is a haul huuuge

    ReplyDelete
  10. Mu elukaaslane kogu aeg ütleb, et mul on liiga palju küünelakke (ma arvan, et mul on neid maksimaalselt 20-25 tk). Ja ma pidevalt viskan neid ära ka kui tunnen, et nad ei ole enam nii vedelad kui peaksid. Pean talle sinu kogu näitama:D

    http://everythingbyeve.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. okou :D Mul on paksuksminemise vastu rohtu- ORLY nail polish thinner. :D

    ReplyDelete
  12. This isn´t a haul, it is my whole makeuo and nailpolish collection. ;)

    ReplyDelete
  13. Konkreetselt see isend on ebayst. Varem sai OPI lakke ka transdesignist tellida, aga praegu nad enam OPIt ei müü.

    ReplyDelete
  14. Soovitan kindlasti oma süsteemi, vähemalt sa leiad siis asjad ilma pool tundi otsimata üles ;)

    ReplyDelete
  15. Tegelikult olen siiani neid ainult eayst ostnud ja ei ole ühte kindlat müüjat, keda ma eelistan - panen nad lihtsalt hinna järgi ritta ja võtan esimese hea feedbackiga müüja ;)

    ReplyDelete
  16. Nii hea lugeda, et ma üksi selline "hulluke" pole :D

    ReplyDelete
  17. Oh, ma olen meelitatud nüüd - iluviirus :D Reaalselt toodete kasutamisega olen üsna rutiinis, nii et põhimõtteliselt näed sa neid asju, mida ma rohkem kasutan ka mõne natural/everyday makeup postitusest. Võin muidugi teha ka postituse, aga seal poleks väga palju erinevat.

    ReplyDelete
  18. hehee.. nice to read that I am not the only one and yes, as a beauty blogger I probably can´t keep my promise and I am going to buy more makeup.

    ReplyDelete
  19. Gaelle-The Make up FairySunday, October 14, 2012

    I think my collection would look similar if I laid it down like that.

    ReplyDelete
  20. Ohoo, mul oleks ka seda vaja mul on tunne...:))

    ReplyDelete
  21. Päris palju asju...
    kuid meigitoodetel on ju ka mingi säilivusaeg, kas need sul halvaks ei lähe?

    ReplyDelete
  22. Tõesti on ka meigiasjadel säilivustähtaeg, kuid see erineb. Kõige kiiremini vananevad kreemjad tooted nt huuleläiked ja jumestuskreemid jne. Pressitud puudertooted säilivad kõige kauem. Nagu ma ka kirjutasin, siis mõned asjad ehk ajaliselt juba vajaksid äraviskamist, aga lähtun veidi ka oma ninast-silmadest, seega kui asi ei ole oma koostiselt muutunud ja ei lõhna imelikult, siis olen veidi järeleandmisi teinud. Kasutan neid siiski ju ainult enda peal...

    ReplyDelete