Thursday, November 29, 2012

Haul: These boots were made for walking ...

Hey, beauties!

So I did it, I bought these red boots that I talked about in my autumn haul post. I ordered them from CC store and normally they cost 39€, but they were on sale for 19€. Shipping was 9€ and took about 6 days. They aren't the best quality that you can get, but for the price they are definitely worth taking a look at. :) I tried them on and size 37/uk 4 fits me perfectly. If you have large ankles, these might not suit you, the upper velcro strip barely closed around mine. The hidden wedge is about 6.5-7 cm, but when wearing them I can't feel it, they are just as comfortable as sneakers without a heel. They perfectly match my red bag, so ofc I am happy with them. I haven't had shoes/sneakers with velcro straps since I was 7 or 8, so it is kind of funny - oh memories :D


What do you think of wedge sneaker trend? Would you wear them? 
Looking at the weather now, I think I was a bit late with my purchase - we have had quite a lot of snow these few days and I don't think that these are winter boots. 
Thank you for reading!

Hei, kaunitarid!

Oma sügisostude postituses küsisin teie arvamust, kas oleks mõtet osta endale peidetud tallaga tossud või mitte. Kuna ma aga neid mitu kuud ihaldanud olin ja tuli ka sooduspakkumine, siis loomulikult tellisin ma need ilma pikemalt mõtlemata ära. Nimelt on nende tavahind 39€ Cattiva's closeti poes, aga soodushind oli kõigest 19€. Saatmine Eestisse maksis 9.9€, sest Kärt ise elab Itaalias. Pakk pandi posti maksmisest järgmisel päeval ning jõudis minuni 6 päeva hiljem, nii et võib öelda et kiire postitamine! :) Selle hinna eest tasub kindlasti neile pilk peale visata, äkki pakub veel mõnele huvi. 
Miks mulle nad meeldivad? No esiteks loomulikult punane värv, mis on mulle sellel sügisel kuidagi eriti südamelähedane olnud ning seega läheb ka ülejäänud asjadega hästi kokku. Teiseks, vaatamata u 7 cm peidetud kontsale on need tõesti ülimugavad ja tõenäoliselt paar km nendega käia pole mingi probleem, sellest ka postituse pealkiri, mis tõlkes tähendab, et need saapad(tossud :P) on mõeldud käimiseks. 
Pealt käivad nad kinni 4 krõpsuga, millest kõige ülemine on veidi problemaatiline - üsna peenikest hüppeliigest on vaja, et sinna mahtuda. Mul läks õnneks see krõps ikkagi ilusti kinni... Mul pole krõpsudega jalanõusid olnud juba 7.-8. eluaastast peale, veidi naljakas on kahekümne neljasena nüüd jälle need taasavastada. :) 
Jalas pildid pole kõige suurepärasemad, sest kas teate kui raske on peegelkaamerga oma jalgu pildistada? :D  
Mis te sellest peidetud tallaga tossude trendist arvate? Kas te ka ise kannaksite selliseid jalanõusid? Muidugi praegust ilma vaadates, tundub, et ma jäin oma ostuga paar päeva hiljaks - põlvini lumme nendega ei roni. No eks nad ootavad siis kapis kevadet, sest päris seisma ma neid kindlasti ei jäta!
Aitäh, et lugesite!

5 comments:

  1. Eks see hiinakas ole - 39€ tõesti ei maksaks nende eest, aga 19€ eest tundub väga hea ost :) Ise ka plaaninud, aga nüüd vist vastu talve ei tasu osta ja võimalik, et kevadel olen hiljaks jäänud :D

    ReplyDelete
  2. Ma ebayst ka piilusin neid ja ega väga palju odavamalt ei oleks saanud ja eks ma veidi ikka usaldasin ka teist eestlast rohkem kui mõnda suvalist hiinlast. Lisaks olid kaubast ka poe lehel üsna head pildid, mitte nii, et näed ühte ja saad hoopis midagi muud ;)

    ReplyDelete
  3. Mul on endal ka kiilkontsaga saapad, küll aga mustad ja mitte selle 'peidetud kontsaga', kuid põhimõte peaks jääma samaks - 8 cm ja vabalt võib pool päeva ringi kõndida.. Kuigi ilmselt aimad milline pilvelõhkuja ma nende saabastega linnas jalutades olen.
    Punaseid saapaid pole kunagi olnud, kuid neid vaadates, võiks öelda, et isegi hakkaksin kaaluma seda varianti, et endale pisut punast jalanõudesse tuua.. 19 eurot tundub päris okei nende eest. Kuidas sul muidu üldiselt jalanõud kestavad, paar aastat või ainult pool aastat?

    ReplyDelete
  4. Oleneb jalanõudest, aga üldiselt pigem kaua. Sellised asjad aasta-poolteist kindlasti, aga ma kipun nö jalanõu rutiini jääma ehk siis minu jaoks ei ole oluline, et iga outfiti jaoks uus paar kapist võtta oleks. Ühesõnaga võin ühtede ja samade jalanõudega mitu kuud käia, ilma et see mind häiriks.

    ReplyDelete
  5. Wow, they are super pretty! I'm not normally a wedge sneakers fan, but these bad boys you have look amazing!

    ReplyDelete