Thursday, November 8, 2012

My autumn favorites

Hey, beauties!

First, I have to warn you, it is quite long! I haven´t done any favorites posts for a while, because I tend to use the same products - yes, you may call it boring, but I just don´t have time to change out everything. I have played with blushes, therefore you can see some of them in this post.
These are the items that I have used most in september and october.
1. Sleek blush by 3 in Lace
I mainly use the matte shades from this palette, I have reviewed it, if you are interested. 
2. Tarte amazonian clay blush in Magic
Nice peachy blush, review will be coming shortly, it is part of Tarte holiday collection 2012 and it came in the Fantastic foursome blush set.
3. ELF mineral blush in Coral
Not overly pigmented, so it is user friendly, it is almost impossible to over-apply it. Review and swatches here. I love the color on me, so if you are pale girl, I definitely recommend it!
4. Maybelline Fit me concealer
I got it in the spring, it was a free gift if you purchased some maybelline products. It stayed in mt stash, I didn´t even notice it, until one day I saw makeupgeek´s review - she loved it. Of course I started to use mine again. It is a bit dark and yellow on me, but it does cover up dark circles even better because of this factor. It is quite lightweight, but it doesn´t disappear when you blend it in. Small problem for me is that it creases a bit. 
5. Everyday minerals flat top kabuki brush, you can buy it here.
Sometimes I use everyday minerals semi-matte foundation in fairly light neutral(link takes you to my review), but on most days I use 6. Lumiere cashmere foundation in light medium beige. It offers light to meidum coverage and it doesn´t clog pores and looks natural- what more could I ask from a foundation. I can´t even remember, when was the last time that I used liquid foundation...
7. Clinique High Impact mascara
It lengthens, adds volume and doesn´t smudge, another plus is convenient sized brush (a bit smaller than regular brushes). It doesn´t hold curl very well, so if you have problem with straight lashes, you might want to look for other mascaras. 
8. ESPRIT lipstick in Light Rosewood
To my surprise, I have quite enjoyed using it, at first, the color seemed to be really not me, but now I think it suits me if I wear it with peachy blush. I got it from my last Adorebox, as far as I know ESPRIT makeup range is actually discontinued..
9. Revlon Just bitten kissable balm stain in Sweetheart Valentine
Nicely pigmented hot pink lipcolor with amazing staying power. 
10. ELF Nail Polish in Rosy Raisin
Love the color, opacity, but takes forever to dry and chips on the second day, so please recommend me some similar colored nailpolish with better formula. Essie bahama mama is similar, but I have bad experience with their polishes...
11. RICH Argan Oil elixir
I have used it every time after washing my hair, makes them super soft and more managable, doesn´t weigh fine hair down.

So that is all, have you tried any of the products mentioned above? How did you like them? What is your autumn must-haves?

Thank you for reading!


Hei kaunitarid!

Nii mõnedki teist on palunud mul kirjutada postitus oma lemmikutest, enamasti olen vastanud, et lemmikuid näete ka FOTD peal. Kuna praegu tundus, et neid lemmikuid on siiski paras ports kogunenud, tegin siiski ka eraldi postituse. Kuna kokku suutsin leida 11 toodet, mis on viimasel ajal asendamatud, hakkan neid ka kohe üles loetlema. Päris iga kuu ma selliseid postitusi tegema vist ei hakka, aga iga 3 kuu tagant oleks juba jälle midagi näidata. Nummerdasin ka tooted pildil, et oleks lihtsam aru saada, millest juttu. :) Panen eestikeelse osa juurde sama pildi, siis te ei pea nii palju kerima üles-alla.
Esiteks on mu igapäevane meik ülilihtne(põhi, põsepuna, peitekreem, ripsmetušš, huulepalsam), nii et lauvärve-lainereid te siin ei näe. Üks asi, millega olen veidi mänginud, on põsepuna - värviperekond on ikka enamvähem samaks jäänud: virsikukarva ja korallitoonid on lemmikud. Näideteks olen siinkohal toonud toote nr 1 - tegemist on Sleeki põsepunapaletiga toonis Lace(ülevaade siin) ja kasutan rohkem matte toone. Toode nr 2 on Tarte Amazonase saviga põsepuna toonis Magic, tellisin Tarte põsepunade komplekti USAst ja tegu on nende jõulueriga, komplektis oli 4 põsepuna(koos saatmisega maksis see 50$). Teisi ma nii palju veel kasutanud ei ole. Ülevaade varsti tulekul. 
nr 3 tähistab mu pikaaegset lemmikut, ELFi mineraalset põsepuna toonis Coral - mulle meeldib selle toon, matt lõpptulemus ning see, et ta pole ülipigmenteeritud st hommikul unise peaga pole üledoseerimise ohtu. ;)
Nr 4 alla on peitnud ennast Maybelline Fit Me peitekreem, tooni täpselt ei tea, aga usun, et võis light olla. Tegu on kreemja koostisega, keskmise katvusega peitekreemiga, millel on kollakas alatoon st et minu tumedaid silmaaluseid varjab ta hindele 5. Veidi koguneb silmaalustesse kortsukestesse, aga mitte häirivalt palju. Pole Eestis müügil näinud kahjuks, ise sain selle kevadel kaasa Fit me jumestuskreemi ostuga Ideaalkosmeetikast. Tükk aega seisis see nukralt nurgas, kasutama hakkasin seda augusti keskel kui jälle Tartus olin ja nüüd ma olen väga kurb, kuna see hakkab igapäevase kasutamise tõttu otsa lõppema.
Nr 5 on suurepärane pintsel mineraalse põhja pealkandmiseks, tegu on Everyday mineralsi lameda kabukiga, osta saab siit ja maksab 15.78€. Praegu ei saa ma aru, miks ma varem arvasin, et ELFi studio sarja kabuki on hea, sest see on kordades parem. Uus pintsel on mugavam ja puuderile annab see parema katvuse.
Nr 6 on mineraalne põhi Lumiere´ilt, mida kasutan kõige sagedamini, minu toon on light medium beige.  Vaheldumisi sellega olen kasutanud Everyday mineralsi Fairly light neutral põhja. Nad on oma olemuselt üsna sarnased ja mõlemad sobivad mulle hästi, Lumiere´i puudril on veidi suurem katvus.
Nr 7´ga on tähistatud Clinique High Impact ripsmetušš, kasutan seda igapäevaselt mai lõpust alates ja nüüd hakkab ta vaikselt vananemise märke ilmutama. Alguses oli tegu täiesti pudenemis ja määrimisvaba tuššiga- ei, tegu pole veekindla variandiga. Üldiselt jäin sellega rahule, aga laiema kogemuse saamise huvides ma seda kohe uuesti ostma ei hakka. Meeldis ka see, et pintsel oli pisem kui tavalistel tuššidel st et pääses ligi ka alumistele ripsmetele.
Nr 8 on ESPRITi huulepulk toonis light rosewood, mille sain eelmise kuu Adoreboxist. Endalegi üllatuseks olen seda tooni päris palju viimase kuu jooksul kandnud. Nuriseda küll pole millegi üle, asjalik toode! Kahjuks seda osta kuskilt ei saa, kuna ESPRIT enam kosmeetikat ei tooda - mainisin seda ka Adoreboxi meeskonnale ja tundub, et mu nõu võeti kuulda. Selle kuu Adoreboxi ülevaadet näed siit.
Nr 9 Revlon Just Bitten Kissable Balm Stain toonis Sweetheart Valentine. 
Tegu on kauapüsiva huulevärviga, mis on Revloni variant Clinique Chubby stickist. Toon ongi umbes selline nagu pakendi värv - tumedam fuksiaroosa. Kasutasin seda eelmisel neljapäeval, kui juhtus olema pikk ja pidulik õhtu (7h)- selle aja jooksul värskendasin värvi 2 korda, kuna värvi läige ikka paari tunniga kadus- roosa värv kui selline oli vist peal veel järgmisel hommikulgi, nii et soovitan kindlasti õli baasil oleva meigieemaldajaga see maha võtta, kuna lihtsalt näo pesemisest ei piisanud. Konkreetne toon on USAst tellitud, ebay kaudu.
Nr 10 ELFi küünelakk toonis Rosy Raisin.
Laki värv on imeilus, aga laki kvaliteet on kohutav - hakkas tükkidena maha tulema 2.päeva hommikul. Võite soovitada sarnaseid toone, mis püsiksid paremini. Tavataks minu küüntel on 3 päeva... (võtan laki kohe maha kui kuskilt tükk väljas vms).
Nr 11 RICHI argaaniaõliga juukseeliksiir
Kõige rohkem kasutus leidnud toode ilumessilt(juuksehari ei loe!) ja sain selle ju veel superhinnaga ka - 5.56€(kambaost!). Kasutan seda iga kord pärast pea pesemist ning kannan selle nö hobusesaba pikkuses poolniisketesse juustesse, rohkem toodet töötlen otstesse. Teeb juuksed pehmeks, siledaks ning kergelt käsitletavaks ja ta ei muuda mu peenikese karvaga juukseid raskeks - kahjuks Macadamia imeõli seda tegi. Ma arvan, et mu blondeeritud salgud on mulle selle õli eest tänulikud ja kindlasti ostaks seda uuesti!
RICHI tooteid saab osta Salon+ salongidest üle Eesti.

Olete te mõnda mu lemmikut kasutanud ka? Kuidas see teile sobis? Millised tooted on sellel sügisel olnud teie jaoks asendamatud?

Aitäh, et lugesite!

1 comment:

  1. Minul ei ole ka nende e.l.f lakkidega vedanud, kuivavad üliaeglaselt, väga pikalt ka peal ei püsi. See Rich juukseõli on väga hea,kasutan seda vahel isegi.

    http://iluelu.blogspot.com/

    ReplyDelete