Friday, November 30, 2012

NOTD: OPI Danke-Shiny Red

Hey, beauties!

Sometimes a girl needs a classic red manicure and I instantly fell in love with this polish from OPI autumn collection inspired by Germany. It is called Danke-shiny red and is my new favorite red. The formula in this was excellent, this is just one coat on my nails! The color itself is super pretty cool toned red. It is very glowing, almost metallic and hard to capture on camera. 
I recommend wearing this with a base coat, because red polishes can stain your nails a bit and this one isn´t an exception in that. 
I bought it from Beauty word 2012, an Estonian beauty fair, in the beginning of October and since then I have worn it twice already and mind you, I rarely paint my nails so it is a lot! Price was 8.5€ which is pretty expensive, but since I planned to buy it anyway, I allowed myself to buy it then. 

I definitely recommend this color, if you still can get your hands on it... If you missed it, dupes are: Zoya Elisa is pretty similar, OPI An affair in red square is a bit lighter. I don´t own any of them, unfortunately Zoya polishes are out of my reach. 
Did you pick up any colors from OPI autumn collection? I loved Octoberfest too, but since I allow myself to buy only one polish from a collection, I didn´t get that. Maybe I would have if I had seen it in the fair, but I didn´t. What is your all time red nailpolish? Do you prefer dark vampy reds or classic bright reds?
Thank you for reading!
In natural daylight.
with flash, indoors

Hei, kaunitarid!

Täna näitan teile imelist punast küünelakki, mille ostsin oktoobri alguses ilumessilt, maksis 8.5€. Ma ei tea palju nad muidu Eestis maksavad, sest enamasti tellin ma küünelakke USA´st. OPI peaks müügil olema Kaubamajas. Küünelakke on mul päris palju ja ka rohelisi-siniseid-metallikuid, aga üks klassikaline punane lakk oli puudu ja OPI Danke-shiny red täitis selle tühimiku mu elus suurepäraselt. 
Tegu on Opi sügiskollekstioonist pärit lakiga, mis inspireeritud Saksamaast. Väga meeldis mulle ka sellest kollektisoonist Oktoberfest, aga kuna ma luban endal osta kollektsioonist ainult ühe laki, siis see punane jäi seekord peale. 

Nagu näete, siis tegu on külma tooni punase lakiga, mis on väga särav ning mille ilu on keeruline kaamerasse püüda. Piltide peal on küüntel ainult üks kiht ja tegu oli väga hea koostisega lakiga- täpselt parajalt paks, et hästi katta. Soovitan kasutada punaste puhul aluslakki, sest muidu võib küüntele pärast laki eemaldamist jääda punane varjund. 

OPI lakid on viimase aastaga mu lemmikuks saanud, kuna pealekandmine on väga mugav laia ja täpse pintsli tõttu ja peal püsivad nad ka päeva-kaks rohkem kui teised. Ma teisikud eestikeelses tekstis ei maini, sest kahjuks nt Zoya on täiesti kättesaamatu... 

Milline on teie lemmik punane küünelakk? Kas te eelistate pigem klassikalist punast või veidi tumedamat-gootilikku? 

Aitäh, et lugesite!

4 comments:

  1. Väga ilus punane lakk. Ilumessilt said siis sa selle väga soodsalt. I.L.U´s müüakse ka OPI´t ja hinnad on 10€ ja peale.
    Mulle meeldivad igasugused punased lakid, mis siis, et ma neid väga tihti ei kasuta :P

    ReplyDelete
  2. Õõõ.. mul oli valesti meeles, see lakk oli ikkagi 8.5€, noh kokkuhoid ikkagi...

    ReplyDelete
  3. beautiful colour
    your blog is really pretty love the nail posts so beautiful designs :)
    followed you kisses!

    ReplyDelete