Review: Garnier Miracle Skin Perfector BB Cream for Sensitive Skin

Monday, November 19, 2012

Hey, beauties!

Today I am going to review Garnier BB cream for Sensitive skin. They just started to sell it in Estonia, so it is relatively new product to me. I didn't try the regular BB cream by Garnier, because I saw in some reviews that even the lightest tone would be too yellow for my pale skin. After I saw that they are coming out with a BB cream for sensitive skin I really wanted to try it out. I do have sensitive skin, but my skin type is actually combination to oily. 


What they say about the new BB cream for sensitive skin?
* Hypolallergenic and fragrance free formula
* Allantoin and mineral pigments unifies complexion and reduces redness
* Natural, sheer coverage
* Light- weight texture that melts into the skin
* 24-hours hydration
* SPF 25
Price is around 7-9€ for 50ml tube.


My opinion:
Well, you can see the coverage on the photo below - it is light coverage, so if you have problematic skin, this might be not enough for you. I think that I have pretty normal skin with a bit redness mainly on my cheeks and a few small spots here and there, mainly on my forehead, so this coverage was enough for me. 
Also, I am happy that the product isn't too yellow or dark on my skin. Fianlly a BB cream that suits us, pale girls. Product doesn´t have any smell, so it is definitely fragrance free, but I couldn't say that I am that impressed with rest of the ingredients. 
It gave my skin dewy and well-hydrated look, but it stayed on pretty well. My skin started to look more oliy than usual after 3-4 hours of wear, so I think it is more suitable for normal to dry skin. Maybe I can use it more, when the weather becomes more colder and my skin will be more dry, because I don't like to wear that much powder on my skin. It definitely felt light-weight and hydrating on my skin, so no mask- like effect. 
Garnier Mircle skin perfector did not break me out or irritate my skin. 



In conclusion:
I would recommend it to you if you have pale skin, normal to dry skintype and you want something with light coverage. I wouldn't purchase it again, because it was too shiny for my combination skin, I prefer matte finish  
that lasts all day. 

Thank you for reading!

Hei, kaunitarid!

Täna teeksin kiire ülevaate Garnieri uuest tundlikule nahale mõeldud Miracle Skin Perfector BB kreemist, mis mul juba umbes 2 nädalat olemas on. Nö tavaliset Garnieri BB kreemi ma ei ole proovinud, kuna ka kõige heledam toon tundus minu nahatooni jaoks liiga kollane. Minu nahatüübist natuke: mul on kombineeritud nahk st et otsaesine-nina-lõug ehk nn T-tsoon, kipuvad olema rasusemad ning põsed kuivemad. Kui nahal on nö halb päev, siis on põsed punetavad, vahel kuskil veidi ketendust jne, päris kõike ma oma nahale määrida ei saa, nii et võib öelda, et tegu on ka tundliku nahatüübiga. Seetõttu tundus tundlikule nahale BB kreem üsna hea variant, mida katsetada. Osta saab seda üle Eesti suurematest kauplustest, kaubamajas on hetkel näiteks pakkumine, kus selle hind on 7.6€, tuubis on 50ml toodet.

Gariner lubab:
Tegu on parfüümivaba ja hüpoallergilise tootega, mis niisutab su nahka 24 tundi ning samas ühtlustab jumet, varjab punetust ning on nahal kerge ja laseb sellel hingata. Sisaldab päikesekaitsefaktorit SPF25, mis on tegelikult ka talvel oluline- kui ükskord lumi maha tuleb, siis sealt peegeldab üsna palju kiirgust ka näkku. Mineraalpigmendid ja allantoiin rahustavad ärritnud nahka ja vähendavad punetust.

Minu arvamus:
Toode on tõesti lõhnavaba, kerge katvusega ning niisutav. Kombineeritud nahal hakkab siiski pärast 3-4 tunnist kandmist liiga läikima, nii et on vaja pidevalt nina puuderdada. Kuna mina enda nahka nii palju koormata ei taha, siis pigem hoian selle toote ajaks, mil ilmad lähevad veel külmemaks ning minu nahk on veidi kuivem. Ühesõnaga soovitaks pigem seda normaalse või kuiva naha omanikele. 
Olen rahul, et lõpuks ometi on turul ka meile, heledanahalistele sobiv BB kreem, sest The Body Shopi heledaim toon on minu jaoks hetkel kindlasti liiga oranž. Katvuselt on ta TBSi BB kreemiga umbes samal tasemel. Kui nüüd võrrelda ka Aasia BB kreemidega - suvel tellisin ju endale skin79 hot pink BB kreemi, siis Garineri oma on kergema katvusega ning kollakam. Aasia BB kreemidel on pigem hall alatoon.
Koostisosade nimekirja näete ülevalt pildilt, selle põhjal ma ütleks, et kui on väga tundlik nahk, siis ma seda ikkagi ei soovitaks, kuna see sisaldab talki, parabeene ja silikoone. Minu nahka antud toode ei ärritanud, pigem rahustas. Õnneks näonaha olukord kreemi kasutades ei halvenenud, pigem sain otsaesise ketendusest lahti, nii et võib öelda, et kreem on tõesti niisutav. 

Kokkuvõttes: on tegu normaalsele/kuivale nahale sobiva kergema katvusega BB kreemiga, mis väheste nahaprobleemidega inimesele võiks sobida igapäevaseks kasutamiseks jumestuskreemi asemel. Kuna minu nahatüüp on pigem kombineeritud, siis hetkeseisuga ma uuesti Garnier Miracle Skin Perfector' it ei ostaks, sest minu jumet ta imeliselt kauniks ei muutnud, kuna hakkab ikkagi päeva peale väga läikima. 
Tean, et mujal maailmas on saadaval ka õlivaba BB kreem Garnierilt ja oleksin väga huvitatud selle proovimisest - kas see suudaks püsida mu näol kogu päeva muutumata läikivaks.

Aitäh, et lugesite!

*This product was provided for me by Garnier Estonia for review purposes. My opinion is always 100% honest. /
Toote andis mulle Garnier Estonia testimise eesmärgil. Minu arvamust ei mõjuta toote omandamise viis, nii et see on alati 100% aus. 

You Might Also Like

3 comments

  1. Tundub täitsa huvitav. Peaks isegi proovima, kuigi sai just ostetud uus tuub Maybelline'i BB Creami.

    ReplyDelete
  2. The coverage for me is too light :(, thank you for review!
    Compliments for your blog, I follow you with pleasure if you want you're the welcome on my blog :)
    Shopping Girls

    ReplyDelete
  3. Great review , i have dry skin so like you said it might be better x

    http://hevastyle.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images