Monday, November 26, 2012

Small Haul: Rimmel & Christmas-y shirt

Hey, beauties!

Last Friday I went to Lõunakeskus and purchased a few things from there. I have heard good things about Rimmel Stay matte powder and decided to try it. There were only two shades available in ideaalkosmeetika and I bought the lighter one in 003 Peach Glow. I wish there were one in transparent, but unfortunately there wasn´t. Stay matte powder has a faint fruity scent. It did what it promised- kept my skin looking matte for 5 hours or even longer, I didn´t take time. Price was 6.5 €
 I also purchased new Rimmel Match perfection in 103 Ivory- I am very happy that they do a shade light enough for me. The older version of this foundation was on sale, but the lightest shade was darker than this one. Foundation feels light on the skin, but it does offer pretty good coverage. If you have very sensitive skin, I would skip it, because it has pretty strong fruity scent that might irritate it. 
Last thing was Burgundy shirt with lace detail from Reserved, this cost me 9.95 €. Perfect for holiday season or casual night out for me. I didn´t try it on in store, but I wish I did, because it is a bit long for me. 

Hei, kaunitarid!

Eelmisel reedel oli asja Tartu Lõunakeskusesse ja siis ma nii muuseas mõtlesin, et võiks osta endale uue puudri, kuna ELFi oma on praktiliselt otsas, mingist hit-te-panist pole enam juttugi. Kuna olen palju head kuulnud Rimmel Stay matte puudrist, siis mõtlesin seda proovida. Tegu on üsna odavava tootega, 6.5€ eest saab 14g puudrit. Kahjuks on Eestis saadaval ainult 2 tooni: 003 peach glow on neist heledam. Ideaalis oleks soovinud osta läbipaistvat puudrit - piisava katvuse saan juba jumestuskreemist nii, et katvust ma otseselt puudrist ei oota. Kuna talvel muutub mu nahk kohati ketendavaks ja kuivaks - olen märganud, et mineraalmeik ikkagi veidi kuivatab nahka, siis otsustasin osta ka uue jumestuskreemi. Kui ma juba seal Rimmeli leti ees olin, jäi silma ka Match perfection jumestuskreem. Katsetasin kõige heledamat tooni käe peal ja rõõmustasin, et leidsin ometi ühe tooni, mis sobib ka heledanahalistele. Juttu on siis toonist 103 Ivory. Jumestuskreem on koostiselt kerge ja ei pannud väga tähelegi, et midagi näol oleks- ühesõnaga laseb nahal hingata. Katvuselt on vähemalt keskmine - sain oma tumedad silmaalused ka peaaegu sellega peidetud. Jumestuskreem maksis 12 €. Nii puudril kui ka jumestuskreemil on puuviljane lõhn, nii et kui teie nahk on ülitundlik, võib koostises olev parfüüm seda ärritada. 
Jumestuskreemidest vaatasin veel Loreal True matchi, mida olen ka varem kasutanud ja on täitsa meeldinud. Praegune potsik oli aga juba 1.5a vana ning oleks tahtnud selle välja vahetada. Kahjuks poes hakkavad toonid C3, mis on minu jaoks ilmselgelt liiga tume. Ideaalis tahaks katsetada tooni W1, aga pole seda veel meie poelettidel kohanud. Maaletoojad, palun arvestage põhjamaiselt kahvatute neiudega ka - eriti veel nüüd, kui solaariumi kasutamine tunduvalt langenud on tänu heale teavitustööle nahavähkide vallas. Kes ei tea, siis Rimmelit müüakse nt Ideaalkosmeetikas. 

Kolmanda asjana ostsin ühe mõnusa jõulutoonides pikkade varrukatega pluusi Reserved´ist. Silma jäi see pluus nii värvi kui ka pitsdetaili pärast. Kuna olin selleks ajaks juba kõik poed läbi kõndinud ja pluusi proovida ei viitsinud, siis sain omad vitsad- pluus on kerest pikk. Ühesõnaga peaksin seda veidi lühemaks tegema, sest tagasi viia ma seda ei taha - üldiselt ta mulle ju meeldib. :) Pluus oli üsna odav, maksis 9.95€

Kas olete ka viimasel ajal poest midagi põnevat leidnud? 
Aitäh, et lugesite!

9 comments:

  1. Triinu Liis RaudmägiMonday, November 26, 2012

    Võiksid uusi riideesemeid seljas pildistada .. saaks palju paremini aru millega tegu on :)

    ReplyDelete
  2. Minuteada on Rimmeli Stay Matte puudrit Eestis saada tegelikult neljas toonis :)

    ReplyDelete
  3. Kahjuks Lõunakeskuse ideaalkosmeetikas oli kohapeal ainult 003 ja 005 olemas. Võiks ju neid seal ka rohkem olla, tegu pole ju väga pisikese poega.

    ReplyDelete
  4. Usun täiesti, et saaks, aga kahjuks pole ma oma kehaga hetkel üldse rahul... + ma ei oska absoluutselt poseerida :D

    ReplyDelete
  5. Ooo, Tartust! Väga vahva :D

    ReplyDelete
  6. hehee.. ma elupõline tartukas ;)

    ReplyDelete
  7. I love Rimmel Stay matte powder, I used it for more time!
    Shopping Girls

    ReplyDelete
  8. L'oreal True Mach on mini lemmik-lemmik jumestuskreem olnud, nii ka mu õel ja emal ja tõsiselt kahju, et poes talveks sobivat tooni ei leia. Ei ole kindel, kas mäletan õigesti, aga mu õde vist kunagi sai Tallinna Lennujaama Tax Free poest ka heledama tooni...

    ReplyDelete
  9. Eks kuskilt netist tellides vast leiaks, aga pole veel head kohta leidnud. Tallinna lennujaama olen kahjuks oma elus ainult 1x sattunud, Riiast on odavam lennata...

    ReplyDelete