Monday, December 17, 2012

Kuidas osaleda loosimistes?

Hei, kaunitarid!

Lubasin eelmisel nädalal, et kirjutan postituse selle kohta, kuidas loosimistes osaleda, kuna paljud teist ei ole jätnud ettenähtud lahtritesse vajalikku infot. Pikendan kinnaste loosi 2,5 päeva võrra, et saaksite vajalikud parandused teha, kui midagi valesti läks. :) Kinnaste loosi leiate siit.
Selles postituses selgitan, mis on GFC, kust te leiate enda kasutajanime, miks on vajalik jälgima hakates valida "public", kust te võiksite leida FB ja twitteri lingi. Enda loosimistes-ärajagamistes kasutan pea alati rafflecopteri abi, kuna see on minu jaoks kõige mugavam ja teie andmed jäävad privaatseks. Loosimine toimub ka selle kaudu, nemad kasutavad oma programmis ikkagi sama põhimõtet, mida random.org. Aga hakkame siis informatiivse osaga pihta.

Mis on GFC?
GFC on pikemalt google friend connect, mille kaudu saab hetkel jälgida kõiki blogisid, mis on blogger.com'is host'itud. Google algne idee oli selle abil tõesti sõpru ühendada, nagu nimi ka vihjab, aga kuidagi on nii läinud, et väga paljud inimesed kasutavad seda hoopis blogide lugemiseks. Üldiselt kehtib see gmaili meiliaadressiga kasutajate kohta.

Kuidas ma siis sinu blogi jälgida saan?
GFC'ga jälgimiseks tuleb paremal küljeribal vajutada "Join this site",
Seejärel avaneb uus aken: Nime saate ise valida ja kindlasti jätke punktike follow public lahtrisse, kuna muidu ma ei saa teie võidu korral lihtsalt näha, et te ka tõesti mu jälgijad olete.  

Nii et järgmine kord kui on palutud jälgida GFC kaudu, siis teate mida teha ja kust oma nimi leida. :) Ei, teie nimi ei ole teie blogi aadress või suvaline hüüdnimi- ikka see, mille te sinna lahtrisse jätsite. :)

Kuidas ma näen nende blogide postitusi, mida ma jälgin?
Minul tulevad kõik postitused nähtavale, kui ma lähen blogger.com aadressile. Seal ülemises osas on näha kõik minu blogid ning allpool on siis nö google reader, kus kuvatakse postituse esimene pilt ja väike lõiguke. Selle kaudu on väga lihtne kõigil blogidel silma peal hoida. :)

Aga muud jälgimisvõimalused, mulle meeldib bloglovin rohkem jms
Muude võimalustena olen teile võimaldanud jälgimise meili teel - seda ma kahjuks kuidagi kontrollida ei saa, nii et loosimistes selle kohta lahtrit pole.
Bloglovin'i jälgijaid blogiomanikud ei näe, aga jälgimine käib seal sisuliselt läbi meiliaadressi, mis ongi teie kasutajanimeks. Võite selle vastavasse lahtrisse jätta. Võidu korral ootan teilt ikkagi print screen'i. (selleks on eraldi nupuke teie klaviatuuril ja pildi "ilmutamiseks" sobib täiesti, kui vajutate Paintis paste ja salvestate pildi. (vabandust, ma tõesti ei tea, kuidas iOS süsteemis asjad käivad)
Selle kaudu jälgimiseks leiate jälle mu blogi küljeribalt nupukese:
Sellele vajutades avaneb uues aknas: 
Seal peaksite vailma siis Yes, I want to follow Beauty from Liz.
Seejärel logite bloglovinisse sisse ja jälgitavate blogide nimekirjas võiks minu oma olemas olla. (Ei ma ei jälgi iseennast meelega, tõin teile lihtsalt näite :) )


Kust ma leian oma jagamise lingi? 
Linkimisel palun olla võimalikult täpne ja suunata mind konkreetse postituse juurde!
FB kohta olen isegi kunagi pannud abistava pildi, aga postitan selle siia uuesti, siit leiate vajaliku õpetuse.
Aga twitteris jagamine?
Samamoodi klikite aja peale ja teie tweet avaneb uues Tabis/aknas - kopeeritegi selle lingi mulle rafflecopterisse ja korras. :) 

Like'i ma seletama ei hakka, sellega on kõik siiani korrektselt hakkama saanud :) 
Üldreegel on see, et peab ära tegema 2-3 asja: ALATI peab olema minu blogi jälgija ja like ka FBs - üritan seal natuke teistsugust sisu teiega jagada. 3.asi kehtib sponsoreeritud loosimiste puhul, siiani on see olnud like konkreetse firma kodulehel. Lingid on alati olnud rafflecopteris olemas, nii et ise otsima midagi ei pea. 
KÕIK need 2-3 asja peavad olema tehtud, et loosimises osaleda. Kui need olete ära teinud, siis vahel avaneb veel võimalus kuidagi lisahääli teenida - see on juba teie enda soov, mitte kohustus. 

Kommenteerimine annab alati lisahääli ja mulle väga meeldib neid lugeda - ausõna, ma loen kõik läbi! Päris kõigile ma loosimiste postitustes vastata ei jõua, aga üldiselt suhtlen küll teiega aktiivselt :) 

Võib olla mõne jaoks on see õlekõrre lõhki ajamine, aga tunnen, et ausam osalejate suhtes on ikkagi, et loosis osalevad need, kes kõik korrektselt teinud on. Pole ju palju palutud, ega?! Oma tulevases töös ei saa ma kindlasti asju nö üle jala teha, vaid pean äärmiselt korrektne olema... eks sealt see pedantsus tulegi. 
Kui teil jäi veel mõni asi lahtiseks, siis palun jätke oma küsimus kommentaaridesse, üritan neile alati vastata. Vajadusel täiendan ka seda postitust. Edaspidi lisan lingi sellele postitusele kõigi oma loosimiste juurde :) 


Aitäh, et lugesite!
Rahulikku pühadeaega!

This post is in Estonian, because many Estonians don't understand how to take part in my giveaways. I have had so many entries that I just can't count, because the information provided by them is wrong. I haven't had any problems with international readers, thank you for understanding. 

No comments:

Post a Comment