Small & Sweet giveaway

Monday, December 03, 2012

Hei, kaunitarid!

Käes on juba 3. detsember ja nagu te kõik teate, siis jõulukuul juhtub aegajalt imesid või lihtsalt mõnusaid, pisikesi üllatusi. See väike loos on mõeldud kõigile mu lugejatele, kes elavad Eestis ja tahaksid endale magusalt lõhnavaid ja armsaid huulepalsameid võita.
Igal aastal tuleb The body shop välja imearmsa jõulukollektsiooniga, millest võib leida laias valikus erinevaid tooteid kehale, kätele ning huultele. Traditsiooniliselt on saadaval kolm erinevat lõhna: cranberry joy, mis on magusalt marjane; Ginger spice, mis on kergelt vürtsikas; vanilla bliss, mis lõhnab nagu creme brulee või vaniljepuding. Kogu kollektsiooni näete nende netilehelt.
Vanilla bliss huulepalsam sisaldab mesilasvaha ja lubab lisaks heale lõhnale ka huuli mõnusalt niisutada. 7.3€ eest saab 6g toodet. Ka mul on antud toode olemas ja minu huultele sellest niisutusest täiesti piisab, aga samas ei ole mul ka maailma kõige kuivemad huuled. Sisaldab veidi sädelust, kuid huultele kandes jääb see üsna tagasihoidlik, nii et ka teie teine pool saab seda vabalt kasutada, kui talle magusad lõhnad meeldivad. ;) Hea lõhn tuleneb vanilje ekstraktist, mitte tehislikust vanilliinist. 
Kui tahad ka vanilla bliss huulepalsamit proovida, siis palun täida ära allolev vorm ja ära jäta esimest 3 lahtrit tühjaks, kui midagi on puudu, siis loosis osaleda ei saa. Loosin välja 2 huulepalsamit ja kui osavõtt on eriti aktiivne, siis lisaks veel ühe üllatusauhinna! :) 
Loosimine on avatud kuni pühapäeva hilisõhtuni ja võtjad saate teada juba järgmisel esmaspäeval. Kindlasti on jõulukuul tulemas veel üllatusi, nii et soovitan siin blogis käies silmad lahti hoida. :) 
 Rafflecopter giveaway

Hey, beauties!

This small giveaway is open to only my Estonian readers, sorry, because the prizes were provided by The body shop Estonia.


I am giving away 2 vanilla bliss lip balms, in Estonia they cost 7.3€ each, in UK only 4£ - so they are perfect stocking stuffers ;)
What the body shop says about this lip balm: This shimmering, moisturising lip balm is perfect for mistletoe moments. It has vanilla extract for delicious flavor. This scent is limited edition and usually available only around christmas time from november to january. 
I have owned this lipbalm for a few days now and for my lips this delivers everything it claims to. It moisturises, has delicious scent and subtle shimmer. :)
Thank you for reading!

You Might Also Like

55 comments

  1. Väga lahe, neist kolmest meeldibki mulle vanilla bliss enim :)

    ReplyDelete
  2. Teepuuõli näopesuvaht on tõesti super, mul hetkel 2.pudel käsil. Kui eelmisel-üleelmisel aastal oli minu isiklik lemmik jõhvikas, siis sellel aastal on vist ingver. Mu elukaaslasele meeldib ka see variant rohkem, sest kuigi jõhvikalõhn on imehea, siis millegipärast talle see ei meeldi. niu.

    ReplyDelete
  3. Neist kolmest meeldib mulle enim jõhvikas. Senine lemmiktoode on mango body butter ;)

    ReplyDelete
  4. Olen üsna uus The Body Shop'i kasutaja, seega ei oska veel öelda, milline toode on minu lemmikuim. Viimane ost oli "Madagascan Vanilla Flower" kehakreem, mis lõhnab suurepäraselt - ilmselt aroom ongi see, mis teeb nendest toodetest kõige paremad üldse! :)

    ReplyDelete
  5. Aroom on kindlasti kõigil toodetel superhea, aga lisaks heale lõhnale on minu arvates oluline ka toime nahale - minu jaoks on kõik tooted olnud mõnusalt niisutavad ja ei ärrita nahka. Teine pluss on kindlasti ausa koostööleppe programmi läbi hangitud tooraine- eks see kergita veidi hindasid, aga ma tean vähemalt, et arengumaade farmerid saavad sellest vähemalt osa endale. :)

    ReplyDelete
  6. Mango body butter ootab kasutusjärjekorras, sain selle sügisese kampaania ajal üle 30€ ostuga tasuta kaasa... hetkel on käsil ingveriga kehavõie :)

    ReplyDelete
  7. Lemmik TBS tooted on kindlasti kehavõid, eriti shokolaadi ja kirsi. Aga jõulukollektsioonist meelib vanilje kõige rohkem, topsist nuusutades on ka jõhvikas hea, kuid minu nahal muutub selle lõhn kahjuks kuidagi eriti halvaks.

    ReplyDelete
  8. Mu lemmik Body Shopi toode on oliivi kehakreem. See on mõnusalt niisutav ega ole väga tugeva lõhnaga.
    Jõulukollektsiooni parim lõhn on jõhvikas :)

    ReplyDelete
  9. ma vist pole isegi ühtegi neist jõulukollektsiooni toodetest nuusutanud.. või siis nuusutasin ja ei mäleta :D usun igatahes, et mulle võiks nad kõik meeldida.
    ühte lemmiktoodet mul ka pole, aga igapäevaselt kasutan näiteks Chocomania dušikreemi ja teepuu näovett - mõlemad on igati toredad tooted :)

    Maiken,
    Maikeni blogi - part of me

    ReplyDelete
  10. Teepuu tooted on väga head ning ka kanepi omad. Talvistest on vaieldamatu lemmik jõhvikas, niiii hästi lõhnav ja ka head tooted :) Kiidan!

    ReplyDelete
  11. Teepuu tooted on väga head ning ka kanepi omad. Talvistest on vaieldamatu lemmik jõhvikas, niiii hästi lõhnav ja ka head tooted :) Kiidan!

    ReplyDelete
  12. Ma pole ühtki jõulukollektsiooni lõhna nuusutanud, kuid usun, et mu kindel lemmik on siiski jõhvika oma, sest ma lihtsalt armastan jõhvika lõhna.
    Ühtki lemmiktoodet mul pole välja kujunenud, kuna hind on neil kaunis krõbe ning pole just eriti tihe nende toodete tarbija, kuid teepuu näokreem on küll üks hea toode.
    Mõni aeg tagasi tegin referaadi TBS sheavõi kehakreemist, mis sisaldab parabeene ning pärast seda vaatan ma alati kriitilise pilguga nende toodete koostisosad üle. Peale selle lugesin seda referaati koostades üht artiklit, kus TBS oli andnud lubaduse, et lõpetavad parabeenide kasutamise oma toodetes (see artikkel oli ilmunud 1994 vist). Nagu näha pole nad oma lubadustest kinni pidanud. Aga see selleks, kindlasti on nende valikus nii mõnigi toode, mis ei sisalda parabeene ning on oma omadustelt väga hea.

    ReplyDelete
  13. Usun, et jõulukollektsiooni lõhnadest on kindlasti vanilje. Jõhvikas üldiselt ei meeldi ja vürtsikas värk ei ole minu teema.
    TBS tooteid olen kasutanud üsna vähe just nende kõrge hinna tõttu, aga arvan et parim on kookose kehavõi :)

    ReplyDelete
  14. Ma ei ole siiani ühtegi TBS toodet proovinud. Olen kuidagi imekombel sellest poest kaugeks jäänud. Mõned üksikud korrad olen läbi astunud, aga hinnad hirmutavad alati ära. Samas kui kord hinnast mööda vaataksin ja midagi ära prooviksin, oleksin kindlasti rahul, sest lõhnad mulle meeldivad ja ma ei usu, et TBSi niisama igal pool kiidetakse. Jõuluaeg on tulemas, ehk teen omale selle kingituse :).

    ReplyDelete
  15. HeartMari-Liis R.Monday, December 03, 2012

    Minu lemmik TBS'i toode on kindlasti miski teepuu sarjast :) Sobib mu nahaga ideaalselt.
    Ma arvan, et minu lemmik lõhn jõulukollektsioonist oleks ilmselt vanilje, aga samas, see muutub juba nii tavaliselt, et siis ehk jõhvikas :)

    ReplyDelete
  16. Jah, Eestis on tõesti TBS veidi kallis, aga pärast jõule on alati päris asjalikud soodustused, nii et kui praegu pilk peale panna ja hiljem osta, siis ei tee rahakotile ka nii palju liiga. :)

    ReplyDelete
  17. Minu lemmik on kehavõie (vaarikas). Lemmiklõhn jõulukollektsioonist on jõhvikas

    ReplyDelete
  18. Lemmik: teepuuõliga näoveed/kreemid jne.. :)

    ReplyDelete
  19. Pole veel j6udnud TBS tooteid proovida seega ei oska öelda parimat.Kuna ise olen suur vanilje fänn siis pakun et vanilje on parim l6hn:)

    ReplyDelete
  20. Lemmiktooted on teepuuõliga näohooldustooted, lemmiklõhn jõulukollektsioonist on vanilje :)

    ReplyDelete
  21. Läbi aegade on minu lemmikuks jõhvikas! Jõhvika kehavõist ei saa kunagi küllalt!

    ReplyDelete
  22. Konkreetselt lemmiktoodet polegi. Väga meeldivad shea kehavõi ning ka seni ainsad katsetused näopesuvahendite hulgast: kurgi- ja teepuusari.
    Jõulutooteid pole katsuda-määrida-nuusutada saanud, aga kipun arvama, et jõhvikas ning vanilje oleksid oma aroomi poolest minu teetassi esimene valik. :)

    ReplyDelete
  23. The Body shopi toodest meeldivad väga kehavõid :)
    Vanilje, mmm :)

    ReplyDelete
  24. Lemmikut päris ei olegi, aga väga head on kehavõid, huulepalsamid, kanepiseemneõliga kätekreem. Jõulukollektsiooni lõhnadest meeldib kõige enam jõhvikas.

    ReplyDelete
  25. Lemmikud ongi huulepalsamid, need lihtsalt suurepärased. Jõulukollektsiooni lemmiklõhn on jõhvikas :) (eelmisele kommentaarile ei tulnud juurde nime :)

    ReplyDelete
  26. mandliga kätekreem . Jõulukollektsiooni lemmiklõhn on vanilje

    ReplyDelete
  27. Lemmiktoode on Chocomania kehavõi. Lemmik lõhn vanilje.

    ReplyDelete
  28. Enne jäi vist nimeta.

    Lemmiktoode on Viinamäe virsiku kehavõi, C-vit. seerum. Neid häid on veel. Ainus, mida nuusutanud uutest olen, on vanilje. Kuigi usun, et jõhvikas võiks rohkem meeldida.

    ReplyDelete
  29. Ei ole lõhnu nuusutanud :)
    Aga lemmiktooteid ikka leidub... Kehavõid on TBSil näiteks vägaväga mõnusad :)

    ReplyDelete
  30. Pole varem TBS tooteid kasutanud, aga see huulepalsam tundub väga ahvatlev.

    ReplyDelete
  31. TBS'i pea kõik tooted on mu lemmikud. Eriti meeldib teepuusari.. Ja jõululõhnadest jõhvikas :)

    ReplyDelete
  32. Minu lemmik TBS'i toode teepuu näovaht. Jõululõhnadest on vanilje :)

    ReplyDelete
  33. Minu lemmikud on vanilje lõhnalised tooted! Aga minu nr. 1 kõigist minu ilividinatest on TBS vaarika kehavõi,see on lihtsalt võrrrratu lõhnaga,vot seda ma armastan! :)

    ReplyDelete
  34. Minul nagu sellist täitsa lemmikut ei ole ... neid häid lõhnu ja asju on meeletult mis Body Shopis pakkuda on . Jõulukollektsioonis kõige lemmikumaks jäi Vanilje , mis on meeletult hea ;)

    ReplyDelete
  35. Lemmik toode on aaloe niisutav päevakreem, jõululõhnadest jõhvikas.

    ReplyDelete
  36. Kõige rohkem meeldivad mulle kehakreemid. Need lõhnad on nii head ja valik nii suur. Jõulutoodetest on jõhvikas hea lõhnaga. :)

    ReplyDelete
  37. Lemmik The Body Shop toode on hetkel shea kehavõi. Jõulukollektsiooni lõhnadest on parim vanilje :)

    ReplyDelete
  38. No siis sa oled õnnega koos, sest hetkel on kliendikaardi omanikele üle 35€ ostu korral see täiesti tasuta! ;)

    ReplyDelete
  39. Nimi oli täitsa olemas, selguse mõttes jätsin ainult ühe kommentaari alles. C-vit seerumit tahaks ma isegi proovida, aga kehavõide jätan tulevikku - kuigi, jah see on limiteeritud lõhn kahjuks. Mul on lihtsalt hetkel 2 kehavõid, mis vajavad kasutamist.. :)

    ReplyDelete
  40. Mandliga kätekreem on ka minu lemmik, eriti praeguse külmema ilmaga. Teeb mu kätel oleva paberõhukese ja kuiva naha jälle pehmeks ja siledaks.

    ReplyDelete
  41. Nimi on täitsa olemas :) Aitäh kommentaari eest!

    ReplyDelete
  42. Vanilje on parim, hea on ka ginger spice.

    ReplyDelete
  43. Grete - Liis PintFriday, December 07, 2012

    Vanilla :)

    ReplyDelete
  44. Pole kindlat lemmiktoodet, aga jõululõhnadest jõhvikas.

    ReplyDelete
  45. Lemmiktoodet veel ei ole, lõhnadest vanilje

    ReplyDelete
  46. Lemmik tootet veel ei ole. :) Ja lõhnadest tundub kõige ahvatlevamana vanilje.

    ReplyDelete
  47. Lemmiktooteks on Body Shopi kehakreemid. Huulepalsami lõhnavalikust on parim kindlasti Ginger Spice!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images