Monday, December 10, 2012

Warm & Soft Giveaway

Hei, kaunitarid!

Lubasin eelmises postituses, et tulemas on veel loosimisi. Seekord annan ära Mithio soojad ja mõnusad käpikud. Tegu on erkroosade, fliisvoodri ja palmikutega käpikutega. Ilmselgelt on tegu naiste kinnastega, aga keegi ei keela osalemast ka meestel - mõnus oleks ju enda lähedasele neiule-naisele-emale-sõbrannale need kinkida. Kindad maksavad Matkaspordis nt 17.9€, nii et igati väärtuslik kink. :) 

Natuke kinnastest veel:

Palmikute ja pitsireaga ½ sõrme ja tanuga käpikutel on käelabal ja tanul sees soe tuult pidav fliisvooder. Kindad on ühes suuruses. Sisaldavad 100% akrüüli. Kindaid võib pesta mugavalt masinpesus 40 kraadi juures. Saadaval on neid valges, mustas või roosas toonis. 


Mithio on eestimaine bränd, nii et mul on ääretult hea meel neid teile tutvustada. :) 
Mithio teeb ka imearmsaid ja sooje kampsuneid, mida saate osta nii nende kodulehelt, matkaspordist kui ka siison.ee lehelt. Kampsunid on enamasti villast ja hirmus pehmed ning soojad, kui ma rikas oleks, siis ostaks endale kohe ühe mõnusa punase palmikutega kampsuni - Tartu Jõululaadal panin juba ühele pilgu peale. :) Kes teab, äkki varsti saan teile ka seda näidata. Hinna ja kvaliteedi suhe on nende puhul küll ilusti paigas!


Mithio kollektsioonid on inspireeritud esivanemate pärandatud sajanditevanused mustritest, õnne, tervist, energiat ja jõudu andvadest märgidest, vanadest legendidest ning müütidest. Neid lahti harutades ja uuesti kokku pannes lisatakse juurde tänapäevane vajalik funktsionaalsus, parimad materjalid ja uusimad tehnoloogiad. Tulemuseks on igapäevaselt kantav mõnus kampsun, millest ei taha kuidagi loobuda. 


 Loosimises osalemiseks palun täida allolevad lahtrid - esimesed 3 on kohustuslikud, ülejäänud annavad lihtsalt võimaluse rohkemate häältega loosimises osaleda. :)
Aitäh, et lugesite ja palju edu loosis! Seekord on ainult 1 võitja. Loosimine on avatud kõigile eestlastele ja auhinna saadan teile mina. :)
a Rafflecopter giveaway

Sorry, my international readers, this giveaway is open only to Estonians!

31 comments:

  1. Ei olegi kuulnud midagi Mithiost. Talve lemmikud aksessuaarid ongi kokku sobivad soojad kindad ja suur sall :)

    ReplyDelete
  2. Esimene kommentaar oli minu poolt, millegi pärast ei ole nime näha.

    ReplyDelete
  3. Mina ei ole Mithiost varem mitte midagi kuulnud, aga selle talve lemmik on soe, ilus ja praktiline müts! :)

    ReplyDelete
  4. Mithiost ei ole kahjuks varem midagi kuulnud. Aga parim lemmikriideese on paks soe müts, soojad kindad veel puuduvad :)

    ReplyDelete
  5. Sama siin, varem pole midagi kuulnud. Aga loodame, et selle loosimiseg ehk õnnestub rohkem.

    ReplyDelete
  6. Mithious kuulen küll esimest korda ! Lemmikuks akssessuaariks on kindlasti sall, sest ma ei kannata, kui mu kael paljas on :)

    ReplyDelete
  7. Ei ole kahjuks midagi kuulnud, kuna tudengi rahakoti jaoks (või vähemalt minu pisikese musta rahakoti jaoks) on nende tooted esmasel pilgul pisut kallivõitu.. samas kindlasti kvaliteetsemad kui n-ö turukaup. Hoian silma peal nende tegemistel nüüdsest. Selle talve lemmikuks riideesemeks on uus talvejope - vana oli rohkem kui 4 aastat kindlasti vana, nii et uuega käin nüüd päris reipal sammul ringi. Plaanin veel endale korraliku sooja salli lähiajal muretseda (ehk päkapikud loevad seda ja võtavad kui vihjet) :)

    ReplyDelete
  8. Ei ole enne kuulnud Mithiost kuulnud. Talvel on lemmik riideese oversized kampsunid kindlasti.

    ReplyDelete
  9. Ei ole veel kuuulnud .Lemmi riideese on paks ja soe kampsik mida saab igalpool kanda !! ;)

    ReplyDelete
  10. Mithiost kuulsin just nüüd esimest korda. Päris lemmikut aksessuaari ega riietuseset pole, aga praegu fännan enam-vähem kõike, mis soe, näiteks oma villast mantlit ja kunstkarusnahast jakki. Jõgeval on jääaeg alanud, nii-et igasugused kindad-sallid lähevad ka kindlasti loosi. ah jaa, üks lemmikutest "aksessuaaridest" on ka auto, et mitte iga päev kilomeetreid külmaga maha kõndida :P

    Maiken,
    Maikeni blogi - part of me

    ReplyDelete
  11. Sellest võtaks isegi mina osa :) Ma olen ju jube külmavares ja ainuüksi lugedes hakkas soojem.

    ReplyDelete
  12. Esimest korda kuulen sellisest brändist.Lemmikud on suured pehmed sallid ja soojad kindad:) Need on ikka must have meie kliimas;) Ja vahest harva satub müts ka mulle pähe:)

    ReplyDelete
  13. Kuulen samuti sellest brändist esmakordselt. Lemmik aksessuaar sel talvel on suur soe sall!

    ReplyDelete
  14. Kas oled juba Mithiost kuulnud? Ei ole kahjuks, aga mul on hea meel, et nüüd kuulsin. Armastan kudumeid : )

    Milline on sinu selle talve lemmik aksessuaar või riietusese? - Mõnus soe kampsun ning suuuuuur soe sall.
    Varsti loodetavasti ka need vahvad kindad!

    ReplyDelete
  15. Polnud kunagi kuulnud, kuid tõepoolest õnn, et kuulsin! Juba varasügisel algab periood, mil tundub, et kõik mida ma vajan on kampsunid, kampsunud..ja oh! kampsunid. Hiljem tulevad juba sallid, kindad, mütsid :)

    Seega minu lemmikk aksessuaariks talvel on mõnus, soe kampsun. Mida huvitavamad mustrid-värvid (piltidelt jäid isegi mõned silma), tegumoed seda suurepärasem.

    ReplyDelete
  16. Need käpikud on hädavajalikud!

    ReplyDelete
  17. Ei olnud kuulnud :) Kindad on imearmsad.

    Selle talve uus lemmik on mõnusalt soe parka moodi jope Zarast. Ülejäänud lemmikud ja mitte-nii-lemmikud on kõik eelmistest aastatest.

    ReplyDelete
  18. Ei ole kuulnud enne midagi sellest firmast. Kuid väga huvitav ja lahe, ning kindad on tõesti mega armsad.
    Lemmik ese talveks on värskelt ostetud klassikaline mantel. :)

    ReplyDelete
  19. Ei ole kahjuks enne kuulnud, aga nüüd läksin kohe nende e-poodi uudistama. Minu talvised lemmikaksessuaarid on kampsunid, sallid, mütsid kindad, ühesõnaga kõik, mis vähegi sooja annab ja just kootud :)

    ReplyDelete
  20. Mithiost ei olnud enne midagi kuulnud, kuid tore, et nüüd sellest teada sain. Lemmik riietusesemeks sel talvel on mul minu soe ja karvane "jänesemüts", taoline mis oli populaarne paar aastat tagasi.

    ReplyDelete
  21. Kuulsin Mithio'st ka esimest korda tänu sinu blogile. Kindlasti lähen uudistama, mida põnevat neil veel pakkuda on, käpikud on küll täpselt minu maitsele ja tunduvad tõesti niiii mõnusad! :)
    Talvel on minu lemmikuteks riietusesemeteks suusapüksid- ja jope. Need on lihtsalt kõige soojemad ja mugavamad Eesti kliimas ja lumes sumpamiseks. :)

    ReplyDelete
  22. PS! Ma ei saa kunagi aru, mida peab kirjutama esimeses punktis "Follow via GFC or Bloglovin´" järel olevasse tühja kastikesse. Loodetavasti on siiski kõik nii nagu peab ja ma osalen loosimises ilusasti. :)

    ReplyDelete
  23. Mina ei olnud enne Mohitost kuulnud, aga vähemalt sain nüüd teada :) Mis on minu selle talve lemmik riietusese? no sellele ma ei oskagi vastata. Kindlasti kampsunid, tutimütsid, villased sokid, käpikud :)

    ReplyDelete
  24. Tegelikult on firma nimi ikka MITHIO - mohito on ka olemas, aga see on kiirmoe bränd...

    ReplyDelete
  25. GFC puhul enda nimi, millega mu blogi jälgid- oled vjautanud paremal küljeribal "Join this site" ja oled valinud public (st jälgid nii,et ma su nime nimekirjas näen). Bloglovin'i puhul võid kirjutada meiliaadressi, aga selle kontrollimiseks on mul vaja ikkagi printscreeni, bloglovin ei näita jälgijaid nimekirjana, nagu seda teeb blogpsot.

    ReplyDelete
  26. Ma arvan, et ma esimese küsimuse panin ka valesti (jälgin Mel M-ina). Aga firmast kuulnud ei olnud siiani, aitäh, et tutvustasid. Erinevat ilmet välimusse saab anda erinevat värvi sallide-käpikutega. Need giveaways olevad on väga nunnud!

    ReplyDelete
  27. Mithiost kuulsin esmakordselt, kui Jõululaadal olevate firmade listi nägin. Väga armas kaup tundub olevat, aga veidi kallis tudengi jaoks tõesti. Lemmik talvine aksessuaar on kindlasti sall - nii mõnus on sall ninani tõmmata, kui tuul on tugev ja väljas on külm.

    ReplyDelete
  28. Ma Mithiost pole küll varem kuulnud, aga minu selle aasta lemmikuks riietusesemeks sattus erkkollane tutimüts. Aga tavaliselt mul on hästi palju erinevate mustrite ja värvidega labakindaid ja villaseid sokke. Mulle lihtsalt nii meeldib talvel villaseid sokke kanda, selline mõnus vanaema tunne tuleb :)

    ReplyDelete
  29. Mina kuulen ka Mihiost esimest korda. Minu üheks talviseks lemmikuks on sall, kuid kindad on teisel kohal;). Eriti veel sellised millel käivad näpud vabaks:).

    ReplyDelete
  30. Ka minul puudub varasem kokkupuude Mithioga, aga tundub, et tegu on taaskord millegi väga omanäolise ning armsa kodumaise üllitisega, mille üle on üksnes hea meel! :)
    Minu selle talve lemmik on vaieldamatult suur kohev tuubsall, mida olen nüüdseks omale juba mitmeid heegeldanud. :')

    ReplyDelete