Saturday, December 15, 2012

Winterlicious TAG

Hey, beauties!

Today I am doing a TAG post and of course it is Christmas- themed. I was tagged by Maarja (well, kind of, we just talked and decided to do this TAG... ) You can read here answers here.
Täna ma teen järjekordse TAG postituse ja loomulikult on see jõuluteemaline. Minu TAG´is Maarja- no tegelikult me leppisime omavahel kokku, et võiksime mõlemad sama teemalise postituse teha ja loomulikult parim variant selleks on TAG. :) Tema postitust saate lugeda siit.

1) Favourite Winter Nail Polish - 
This Year I am really into metallics and reds, so here are my picks. Of course holiday season just scream glitter, so I chose red and gold glitter polish too.
Sellel aastal meelivad mulle eriti metalliktooni lakid ja punane on loomulikult klassikaline jõuluvärv, lisaks valisin välja ka kaks glitterlakki: punane ja kuldne ju lausa hõiskavad: "Pühad!" 


2) Favourite Winter Lip Product - 
Any sort of lip balm to keep my lips hydrated and smooth. In my handbag I always keep my EOS lip balm in Passionfruit (it was lmited edition and came in duo with Strawberry sorbet). I am also keeping one on my desk, at the moment it is The Body Shop vanilla lip balm. And of course, red lips are very festive, so I picked out one lipstick & lipgloss to show you: Calvin Klein Lipstick in Eros, Make up store lip pencil in Russian matt, NYX lipgloss in perfect red. 
Kohe kindlasti on lemmikuks erinevad huulepalsamid, praegu on mu käetkotis EOS ja laual The body shopi vanilje huulepalsam. Loomulikult on punased huuled väga jõululikud, seega valisin välja enda kollektsioonist ka mõned huuletooted. Nimesid näete ingl. keelsest tekstist. :)

3) Favourite Winter Clothing Piece -
Wool cardigan and jumpers to keep myself warm in the winter. I don´t have anything to show you yet... 
Villane soe ja pehme kampsun, hetkel pole mul teile kahjuks ühtegi näidata. Eelistaks punast või valget värvi ning kampsun võiks olla palmikutega. 

4) Most Worn Winter accessory - 
Mittens and scarves. I just got myself new mittens by Estonian company Mithio. They are super cute and come in 3 different colors: pink, black and white. :) Price is around 15€. Scarf was given to me by my mother, I have no idea where she bought this, it is about 4 years old.
Sallid-kindad, mütsi ma nii palju ei kanna, kuna vahel täidab selle koha ära ka seest karvane kapuuts. Kindad on Mithio´lt ning salli andis mulle paar aastat tagasi ema. Kui a õigesti mäletan, siis see oli kaltsukaleid, aga tõenäoliselt leidub sarnase mustriga salle praegugi poodides, kuna selline muster ei lähe kunagi moest- ajatu klassika see "houndstooth" :) 
5) Favourite Winter Scent/Candle -
Favourite scents are smell of baking gingerbread cookies and clementines. Favourite winter candle is Spicy Cranberry by Estonian company called JOIK. Candles are made from soy wax and every single one that I have tried have smelled so good. Price is 5.5€ online and 6.5€ in Kaubamaja. 
Lemmiklõhnad vallanduvad kui küpsetan piparkooke või koorin mandariine. Kui aga küünaldest rääkida, siis hetkel fännan äsjaostetud JOIKi küünlaid. :) 

6) Favourite Winter Beverage -
Alcohol free mulled wine/gloegi with almonds and raisins. 
Glögi, aga ma eelistan alkoholivabu variante - üldiselt ka joon minimaalselt ja veini "õpin" alles jooma. Kindlasti kuuluvad ühe hea glögi juurde pähklid ja rosinad.



7) All Time Favourite Christmas Movie -
First one that comes to my mind is Grinch with Jim Carrey. And of course the traditional "Home alone" marathon. :D
Esimene film, mis seoses jõuludega meenub on "Grinch, kes varastas jõulud". Loomulikult ka "Üksinda kodus" maraton, mis siis et ma seda päris mitu korda näinud olen, ikkagi on tore :) 

8) Favourite Christmas Song - I enjoy classic Christmas songs, so here are my picks
Mulle meeldivad klassikalised jõululaulud, seega mõne teile kuulamiseks.

And if you are bored or you like to listen to christmas song- here is 3 hour medley for you! :)
Ja kellel on väga igav või on ülisuur jõululaulude fänn, siis võite kuulata seda 3 tunnist mixi jõululauludest. 

9) Favourite Holiday food/treat?
Clementines - they have always been part of my Christmas since early childhood.
Mandariinid on alati minu jaoks seostunud jõuluajaga, nii et kindlasti on need ka mu lemmikud! Eriti kergesti kooritavad, õhukese koorega, pisikesed ja mahlased mandariinid - klementiinid. 

10) What's your favourite Christmas Decoration this year?
My little Christmas tree on my window sill - it is potted tree, so I can plant it outside if it survives the winter. I just decorated with light up tinsel and 2 ceramic ornaments. I think it looks super cute and gives just enough holiday feeling to my small apartment. 
Sellel aastal on minu lemmik jõulukaunistus pisike potikuusk, mille kaunistasin karraga, millel on tulukesed juba küljes, sest ega pisikesele kuusele rohkem midagi ei mahukski. Piisavalt jõulutunnet 1-toalise jaoks. :P 
11) What's at the top of your Christmas List?
First of all, of course I want my family and friends to be well and healthy. But on the materialistic side of things: I want new lens for my camera. At the moment I have canon 600d with kit lenss and I want to get 50mm lens for christmas. I am kind of tech geek, so I am excited about things like that... 
Ei peagi vist ütlema, et loomulikult on esikohal see, et kõigil mu peres kõik hästi oleks ja nende tervis neid alt ei veaks. Kui nüüd materiaalsetest kinkidest rääkida, siis tahaksin kaamerale uut objektiivi- 50mm f1.8 canoni objektiivi, millega on hea teha toote fotosid ja portreesid. Olen veidi tehnofriik, nii et sellised kingitused tavaliselt meeldiva mulle. 

12) What are your plans for Christmas this year?
We are probably going to Tallinn to celebrate Christmas with my boyfriend's family, beacause my boyfriend´s birthday is on 21st December and I see no point in driving here for 23rd and then back to Tallinn on 25th. So we will do this christmas like last 3 years in a row... being in Tallinn with his family on the "right" day. 
Kõige tõenäolisemalt oleme Jõululapupäeval Tallinnas, kuna mu elukaaslase sünnipäev on vahetult enne jõule. 1. või 2. jõulupüha ajal tuleme tagasi Tartusse, et jõule ka minu perega tähistada. Oleme nii juba varasemad 3 aastat teinud.. Päris esimesel aastal me suutsime ikka jõulude ajal oma perede juures olla. :P 

TAG ka: Grete from g-reveals, Miss L from beautybymissl. 

Aitäh, et lugesite ja rahulikku jõuluaega!
Thank you for reading and have a peaceful christmas time!

7 comments:

  1. Mina olen ka sel talvel punaste huulevärvide usku pööranud. Imeilusad pildid!

    ReplyDelete
  2. :D Väga lahe postitus ja aitäh tagimise eest :P

    ReplyDelete
  3. Aitäh ja jään sinu vastuseid ootama! :)

    ReplyDelete
  4. Väga armas ja ajakohane postitus :)

    ReplyDelete
  5. :) Ja saidki valmis postituse. Väga põnev oli lugeda :)

    ReplyDelete