Friday, January 4, 2013

Best reviews of 2012

Hey, beauties!

All of these were my most read posts in year 2012, thousands of you have found my blog through these, thank you! I wrote over 150 posts and most fo them were Reviews and swatches - I think it paid off, you like to read those. :) I didn't include giveaway posts here and posts from 2011. I think that this post will be a good chronicle for the future. :) 

Kõik need postitused olid vaieldamatult minu lugejate lemmikud aastal 2012. Kokku on neid vaadatud tuhandeid kordi - ausalt ma päris täpselt ei jaksa teid kokku lugeda, aga suur suur aitäh teile, et te ikka minuga olete! Kokku kirjutasin ma 2012 aastal 154 postitust, kindlasti on nad muutunud palju sisukamaks võrreldes 2011.aastaga - kogemusi on juures, tooteid mida omavahel võrrelda on rohkem. Oma topis ei toonud ma ära ühtegi loosi postitust - loogiline ju, et ärajagamised on populaarsed ning ei toonud ära ka 2011.aastal kirjutatud postitusi. Ilmselgelt on publiku lemmikuks erinevad tootearvustused ja kindlasti jätkan nendega ka 2013.a. Mingit brändide eelistamist ei teinud, võtsin lihtsalt vaatamiste arvu järgi 12 esimest postitust ja panin need teile siia "taasavastamiseks". 
Kui ma 2012.a alguses lootsin, et näen ära 500 lugeja piiri, siis tegelikult sain kokku lausa 806 jälgijat. Selles suhtes on aasta väga edukas olnud! :) 
Üleüldine 2-aastapäeva postitus on ka tulekul, kes veel ei tea, siis mu blogi saab 5.jaanuaril 2-aastaseks. :) 



My most read posts were:
1. Review: The Body Shop All-in-one BB Cream - This was definitely most popular post from 2012. / Kohe kindlasti tegi see postitus teistele pika puuga ära. Eriti palju on jõutud mu blogisse pildiga, kus on näidatud antud toote katvust. Postitasin selle alles septembris, nii et 5000 vaatamist 4 kuuga on päris hea tulemus ;) 
2. Battle: Urban Decay Naked vs MUA Heaven and Earth- People are really searching for cheaper alternatives to cult favorites. :) / Kes siis üldsuse lemmikule odavamat alternatiivi ei otsiks. ;)
3. Review: NYX Mega Shine Lip Glosses - My favorite lipglosses of all time. I am so sad that I have lost my smokey look lipgloss, I really started to enjoy that one! Should I order new one? / Minu lemmik huuleläiked! Kaotasin kahjuks smokey look läike ära, mida just viimasel ajal armastama hakkasin. Tea kas peaks uue tellima? 
4. Review: Too Faced Romantic Eye Palette - my favorite go to palette, if I want light and sweet look. My favorite all over the lid or highlight color is definitely soulmates from this palette. / Minu lemmik igapäevane palett, kui tahan tagasihoidlikku ja heledat lauvärvi-looki. Minu kõigi aegade lemmik highlight ja lihtsalt üle lau värv Soulmates on ka siit pärit! 
5. Review and Swatches: Make Up Store Spring&Summer collection products - who doesn't want to find out newest makeup trends from Scandinavia?/ Kes ei tahaks lugeda meigiuudiseid ja näha uusi tooteid otse Skandinaaviast? 
6. Review: Avon Ideal Flawless foundation - this review started my obesession with doing before and after photos side-by-side. / See oli esimene jumestuskreemi arvustus, kus panin enne ja pärast pildid kõrvuti - minu meelest on selliseid arvustusi väga vaja, sest näeb ära kuidas toode tõesti katab!
7. Review: MUA Undressed eyeshadow palette -  A really close dupe for Urban Decay naked palette for nearly 10 times cheaper! / Väga väga sarnane pea 10x kallimale Urban Decay paletile, soovitan, kui rahakott just puuga seljas ei ole, kuna hea aluskreemiga püsivad lauvärvid peal siiski kogu päeva, mis siis et neid veidi rohkem kulub sama tulemuse saamiseks.
8. Review: OPI Nicki Minaj mini set -  birght nail polish set just catches your eye. :) / Mis teha, erksad värvid lihtsalt jäävad silma. ;)
9. Review: August Adorebox - Adorebox has been pretty popular too, maybe beacause it is new-ish or maybe because people just like surprise boxes every month. / Adorebox on mu blogis olnud üllatavalt populaarne, võib-olla sellepärast, et tegu on suhteliselt uue tootega või ka selle pärast, et tegu on ju ülaltuskarbiga- kunagi ei tea, mille sealt leida võid. Siiani olen ma küll pigem rahul olnud ja ka paar suurt lemmikut sealt leidnud. :) 
10.  Review: Strawberry Body Mist from The Body Shop - mm sweet smell of strawberries. you can almost smell it trhough this post. / mmm.. magusad maasikad, seda postitust lugedes tunned peaagu nende imelist lõhna!
11. Review: NYX girls nail polishes  - one word glitters! / ainult üks sõna- sädelus! 
12. NYX 10 color eyeshadow palettes: smokey look and velvet rope -  I reviewed these when I just started out, I guess that reswatching really shows how good these palettes are! / NYXi 10 lauvärviga paletid on mul juba väga ammu ja olid ka tõesti esimesed, millest arvustuse kirjutasin - aga uuesti swatchitud fotodel on värvid palju paremini näha ja pildid toovad esile nende värvide tõelise palge. Tegu on väga heade toodetega!

I assure you that nobody pays me to do these reviews and I will stay honest! If I don't like anything at all, I will say so, but usually I don't buy any unusable products. 
Kinnitan veelkord, et keegi mulle postituste kirjutamise eest ei maksa ja olen alati üdini aus. Kui midagi ei meeldi, siis ütlengi nii, aga üritan leida ka plusspooli, tänu põhjalikule uurimistööle päris kasutuskõlbamtuid tooteid minuni jõudnud ei ole. :) 

Thank you for reading! / Aitäh, et lugesite!

6 comments:

  1. It feels so good when we see the count on our posts going up. I really like reading your posts. Keep up the good work. =)

    ReplyDelete
  2. Armsal kuupäeval Sinu blogi sünnipäev :) Mu sõbrannadel(kaksikutel) on samal päeval. Ja veel tehtsin ära mainida, et Sinu kõige populaarsem blogipostitus sai sama palju vaatamisi kui kogu mu blogi hetkel, niiet väga tubli oled :)

    katsiblogii.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. hey :) wanted to know - how you do swatches? because i would love to do that with you :) happy new year !

    ReplyDelete
  4. Palju õnne tagantjärgi su sõbrannadele ja aitäh kiituse eest! :)

    ReplyDelete
  5. Do you mean swap or swatches? I think that one can't do swatches together with someone :P
    Swatches I usually do on bare skin, with my fingertip and I prefer my inner arm now- more space to play :)

    ReplyDelete