Monday, January 7, 2013

Haul: My first iHerb.com order

Hey, beauties!

I haven't showed you my one and only Black Friday haul yet. This was my first order from iHerb and I got 10$ off it, you can use code PCN624 for getting 10$ off if you spend 40$ or more. You will get 5$ off, if your purchase is below that.
My purchase was over 40$, so I got 10$ off. Shipping to Estonia cost 6$ which is really reasonable in my opinion. The black friday special was 10% off your entire order. I got 14.85$ off with the 10% off and 10$ off my order. AMAZING! So here is what I got, I paid 34.22$ for everything inc shipping. 

I had been lusting for Real Techniques brushes for over a year, so I used this opportunity to buy these from iherb. Normal price for one set is 17.99$, but in Estonia only one shop sells them and they are 24€. So it was a bargain to buy them from iHerb. I ordered Your eyes/enchanted starter set and your base / flawless core collection. Then I wanted to try out Queen Helene Mint Julep Masque - this was 3.84$. I still had some room for a few smaller items, so I ordered dirt cheap Madre bees pomegranate lip balm for 84 cents! and Ecotools face buffs for 1.8$. 

There is going to be a surprise tomorrow! If you have clicked like on my Facebook page, then you know what is coming! :) 

Thank you for reading!

Hei, kaunitarid!

Pole teiega veel jaganud suure ostupüha "musta reede" ostusid. Kui eelmisel aastal läksin ma natuke hulluks ja kulutasin ikka meeletult(no mitte sadu eurosid, aga..), siis sellel aastal hoidsin ennast vaos ja raiskasin ainult 34$. Nimelt tellisin ammu ihaldatud RealTechniques pintslid ja paar pisemat asja iherb.com'ist. iHerb on suur netikaubamaja, mis müüb toidulisandeid, ravimeid, kosmeetikat, naturaalseid keha- ja juuksehooldustooteid. Toidulisandite tellimisel peate arvestama sellega, et pakk ei pruugi teieni jõuda kuna ravimeid postiga tellida ei tohi. soovitan enne järgi uurida, kas toode läheb ravimi alla või ei. 
Kui kasutate koodi PCN624 ja esimene tellimus on suurem kui 40$(enne allahindlust), siis saate 10$ soodustust. Kui kogusumma jääb alla 40$, saate 5$ soodustust. 
Mustal reedel oli lisaks sellele veel 10% soodustus! Kokku võitsin ma seega 33.6% võrreldes asjade täishinnaga. Rääkimata veel siis sellest, et mu ihaldatud pintslid Eestis palju kallimad on (17.99$ iherbis, ILU poes 24-25€). Kusjuures, saatmiskulud olid ainult 6$ ning pakk tuli kohale umbes 2 nädalaga. 
Katsetamiseks tellisin veel Queen helene mündiga näomaski - tegu on poore ahendava piparmündilõhnalise maskiga, proovinud veel ei ole seda. Kahjuks jäi mask Tartusse ja ma olen ise jaanuaris tallinlane.
Tellisin ka Madre Bees mesilasvahaga granaatõuna lõhnalise huulepalsami - niisutas hästi, aga oli veidi harjumatu lõhnaga, samas 0.84$ eest suurepärane!
Ecotoolsi nahapuhastuskäsnade komplektiga on mõnus maski maha võtta - ühelt poolt on ta karedam ja teisel poolt froteed meenutavast materjalist. Maksid need veidi alla 2$. 
Ühesõnaga olen tellitud toodetega rahul ja kindlasti tuleb vähemalt pintslitest ja maskist ka eraldi ülevaade. :)
Homme õhtul tuleb üllatus! Kes mu blogi FB lehel on meeldib vajutanud, need juba teavad, mis toimub. :) 

Aitäh, et lugesite!

12 comments:

  1. mul on see core collection ja kasutan buffing brushi pea igapäevaselt :)

    ReplyDelete
  2. Buffing brush on päris asjalik vedela jumestuskreemi pealekandmiseks - kuidagi eriti kiirelt ja kergelt läheb. :) Igapäevaselt kasutan mineraalset põhja, mille pealekandmiseks on mul everyday mineralsi flat top kabuki.

    ReplyDelete
  3. Kas USA-st tellides ei lisandunud mingeid tollimakse? Kunagi tellisin Coastal Scents´ist, siis pidin hullu summa pakile järgi minnes maksma. :(

    ReplyDelete
  4. Asjade eest maksin ju u 28$, mis jääb alla tollipiiri, mis on 21.98€. Pealegi see konkreetne pakk tuli millegipärast hoopis Saksamaalt.

    ReplyDelete
  5. Oeh need pintslid on mul kah sooviks :), kuigi viimasel ajal olen nii palju negatiivset kuulnud/lugenud neist, et pole ikka see jne. Just kuulnud YT-i videotest.

    ReplyDelete
  6. Silmapintslitega ma nii rahul pole - aga sellest eraldi arvustuses, kogu komplekt pole halb, aga 2ga neist küll rahul pole.

    ReplyDelete
  7. Ahjaa, siis pole muud kui tellima, ma VAJAN neid pintsleid. ;)

    ReplyDelete
  8. veel selline küsimus (kuna ma pole kosmeetikat kunagi internetist ostnud), et millistest poodidest tasub osta ja millal soodukad on? või saab kuhugi ennast meililisti kirja panna?

    ReplyDelete
  9. I have that mask it is wonderfull

    ReplyDelete
  10. Mina olen lisaks iherbile tellinud veel:
    eyeslipsface.co.uk
    muastore.co.uk
    sleekmakeup.com
    ja ebay.com lehtedelt.
    Kursis hoian ennast nii nende meililistide kui ka FB fännilehtede kaudu. Meililisti leiad vast interneti leheküljelt.

    ReplyDelete
  11. I can't wait to try it, probably feels really refreshing due to mint :)

    ReplyDelete
  12. great haul :) I want to buy RT brushes, they really look great!

    ReplyDelete