Monday, January 21, 2013

My 2012 favorites part I

Hey, beauties!

I know that I am a bit late with this favorites post, but better late than never, right? So these where my absolute favorites in the sense that I used them most, some of them even every single time I did my makeup. I have a ton of eyeshadows and lipglosses, but I usually don't keep that many concealers and foundations around - they do go bad, you know and that would be such a waste. I am a beauty blogger, but I don't own excessive amount of makeup compared to many other bloggers or youtubers.

Ma tean, et olen selle postitusega veidi hilja peale jäänud, aga parem hilja kui mitte kunagi. Siin mainitud tooted on seni proovitutest kõige enam meeldinud ja paljud neist leiab ka mu igapäevasest meigikotist. Mul on enda arvates väga palju lauvärve ja huuleläiked, aga peitepulgad ja jumestuskreemid ning ripsmetušš on küll asjad, mida ma kokku ei kuhja - nimelt riknevad need kõige kiiremini ja ma lihtsalt ei taha raha tuulde loopida. Kuigi ma olen ilublogija, siis lademetes asju ikkagi mul pole ja uusi tooteid, mida katsetada on veel küllaga. :) 
Some of these products will be features in part 2 :) / mõned siin pildil olevatest toodetest leiate selle postituse 2.osast.
Concealer: Maybelline Fit Me Concealer / Peitekreem: Maybelline'i Fit Me
Creamy, covers well, doesn't irritate my eyes and doesn't cause breakouts. Great for covering small imperfections and dark circles. Lasts all day and creases only a tiny bit.
Kreemjas, katab hästi, ei ärrita silmi, sobib kasutamiseks nii näol kui ka tumedate silmaaluste varjamiseks. Kestab kogu päeva ja kortsukestesse koguneb minimaalselt. Hetkel on mul vist(silt on ära kulunud) toon medium, aga tahaks kõige heledamat proovida. :) Kusjuures see tumedam kollane on siiani pigem hästi mu tumesiniseid silmaaluseid varjanud. 
Poodides minu teada neid veel pole, aga peaksid kohe kohe tulema. :) 
Foundation: Lumiere Cashmere Mineral Foundation / Põhi: Lumiere'i mineraalne Cashmere puuder
Mineral foundation looks nautral on my skin, gives just the coverage I desire, leaves semi-matte finish and stays around 10 hours without primer on my skin.
Keskmise katvusega poolmati lõpptulemusega puuder, mis jääb nahal väga loomulik, kuid aitab siiski piisavalt jumet ühtlustada. Üks minu igapäevaselt kasutust leidvatest meigivahenditest. Vajab üldiselt hästi niisutatud nahka enda alla, et hea välja näha - võib väga kuiva naha ketendamist muidu rõhutada. Kindlasti ostaksin uuesti kui see otsa saab - tõenäoliselt jätkub veel paariks kuuks. 
Mascara: Clinique High Impact Mascara in black / Ripsmetušš: Clinique High Impact Mascara
Worth it's prize! Brush is just the right size, is nicely pigmented, doesn't clump my lashes, doesn't make you look like a panda and at the same time it is easy to remove with face cleanser and warm water. Honorable second place goes to 2000 Calorie by Max Factor.
Tušš, mis minu arvates oli oma hinda väärt: mugav hari, hea pigment, ei aja ripsmeid tükki ja ei pudene. Teise koha annaksin ma Max Factor 2000 Calorie tuššile. Käituvad üsna sarnaselt minu ripsmetel. Kahjuks pilti polnud enam millestki teha, tušš sai septembris otsa.

Lipgloss: NYX Mega Shine Lipgloss in Beige / Huuleläige: NYXi megasärav huuleläige toonis Beige.
Don't be fooled by the name, this isn't actually beige, but gorgeous neutral baby pink lipgloss that goes almost with every look. Especially great for everyday wear and smokey looks. + it is cheap! Some people mind the cough medicine cherry scent, but I like it.
Ärge laske ennast nimest heidutada, tegu ei ole beeži tooniga, vaid hoopis imearmsa ja naturaalse roosaga, mis sobib pea iga look'iga. Tekstuurilt on täpselt paraja paksusega ja pole kleepuv. Plussiks on ka soodne hind. Mõnda inimest häirib magus kirsilõhn, mis meenutab neile köharohtu, aga minul seda probleemi pole :)
Brow product: NYX Eyebrow Cake Powder in Blonde / Kulmutoode: NYXi kulmupuuder blondidele
Just right product when my brows need a bit help.. comes with 2 brow powders and wax. Wax helps to keep your unruly brows in place and gives them more sculpted look. If you want more natural look, then just use powders alone.
2 külma alatooniga pruuni + läbipaistev vaha - ideaalne, et kulmudele veidi "järeleaitamis tunde" anda ja neid ühtlasemaks muuta, samas jätab loomuliku lõpptulemuse. Võib kasutada koos või ilma vahata - vaha aitab jonnakaid kulmukarvu taltsutada, aga samas muudab lõpptulemuse kunstlikumaks ja saad tugevamad kulmud. Vahel olen ainult puudreid ka kasutanud. 
Blush: ELF Mineral Blush in Coral / Põsepuna: ELFi mineraalne põsepuna toonis Coral
Easy to work with matte peachy blush, perfect for pale girls. It is quite light in color, so it might not show up on medium to dark skintones. One small jar has lasted me over a year and I use it almost daily! :)
Matt, hele virsikutoon, mis sobib suurepäraselt sooja alatooniga heledama nahaga neiudele - tumedama naha pealt ei pruugi lihtsalt välja paista. Pisikesest potsikust jätkub kauaks - olen seda juba vähemalt aasta väga tihti kasutanud - minu igapäevane põsepuna hetkel :)

For Contouring: Sleek Face Contour Kit in Light / Sleeki heledanahalistele mõeldud kontuurimise duo
This kit comes with matte powder and shiny highlighter. Easy to travel size and comes with a mirror. Matte powder isn't too muddy or orange.
Sisaldab endas nii matti neutraalset tooni pruuni puudrit kui ka säravat highlighterit. Mõnusalt pisike  ja peegliga pakend, mida on hea reisile kaasa võtta. 
Eyeshadows: 
I couldn't just pick one, so I chose 2 palettes that I love equally: / Ma ausalt ei suuda ainult ühte välja valida, kuna mõlemat olen võrdselt armastanud. :) Klikk nimel viib tootearvustuse postituseni :) 
1. Urban Decay Naked
2. Too Faced Romantic Eye palette

Ja äramärkimist väärib ka:/ And I also should bring out:
3. Sleek Oh So Special palette

Eyepencils: Avon Super Shock Gel eyeliners in black & blackberry
Creamy, long lasting and pigmented, what more could you ask from an eyeliner.
Kreemjas, kauapüsiv ja pigmenteeritud, mida veel võiks ühelt silmapliiatsilt tahta. 
Liquid eyeliner: Art Deco High Precision eyeliner 
Long lasting, pigmented and precise.
Väga täpse otsakesega(ei ole marker tüüpi!), hea pigmendiga ning täpne. :)
Favorite brush: Everyday minerals Flat top kabuki / Lemmik pintsel: Everyday mineralsi flat top kaubki
I use it for mineral foundation, gives great coverage and is comfortable in my hand.
Kasutan seda mineraalse puudri pealekandmiseks, annab hea katvuse ning on käes mugav. 

Tomorrow I will post part 2 of my favorites in 2012 and it will feature skin and bodycare items, hair care, perfume an so on. Have you tried any of my favorites? How did you get along?

Juba homme postitan oma lemmikute teise osa, kus kajastan nahahooldustooteid, kehahooldust, parfüümi ja muud sellist. :) 
Olete te midagi mu lemmikutest proovinud? Kuidas teile meeldis? 

Aitäh, et lugesite! / Thank you for reading!

13 comments:

  1. Eva Maria SoodlaMonday, January 21, 2013

    Mulle samui meeldib väga see kabuuki! Väga mõistlik hind ja kvalikteetne.
    Tahaks väga proovida Naked paletti, see võiks Eestisse ka tulla.

    ReplyDelete
  2. Vaevalt, et Urban Decay Eestisse tuleb, aga seni võid tellida selle nt [url=http://www.lookfantastic.com/urban-decay-naked-palette-multi/10368656.html] siit [/url]

    ReplyDelete
  3. Fit Me Concealer on ka üks minu lemmik. Sain jumestuskreemi ostuga kaasa selle ja ku isee tühjaks sai siis käisin kõik poed läbi, et seda uuesti osta, aga ei leidnud kusagilt. Sain aru, et kohe-kohe on see Eestis ka müügil - jess!

    ReplyDelete
  4. Täpselt samamoodi "omastasin" ka mina selle. Täpsemat infot, millal see tuleb, mul veel ei ole.. kuigi maybelline'iga olen suhelnud küll ;)

    ReplyDelete
  5. see Clinique'i tušš on minu kõigi aegade lemmik, mida olen a la 8 aastat kasutanud vist juba, kui nüüd õigesti mäletan. ja üks olulisemaid plusse on kindlasti asjaolu, et see jookseb duši all käies lihtsalt maha ja ei jäta musti plekke sealjuures (ma ei kasuta meigieemaldajat ega näopiima). muide, eelmisel aastal oli üks kolmest Clinique'i populaarsemaist tootest high impact extreme volume mascara, mida ma Eestis küll kohanud pole, aga kui peaks millalgi aasta jooksul Eestist välja saama, siis hoian kindlasti silmad lahti. ja see concealer huvitab mind ka. olen just uue otsinguil, kuna praegune Oriflame'i oma on kohe otsa lõppemas.

    Maiken,
    Maikeni blogi - part of me

    ReplyDelete
  6. Sain uut infot: fit me peitekreemid tulevad turule veebruaris ja saadaval on toon 10 ja 20.

    ReplyDelete
  7. So many great products I would like to try also, but most of them aren't available here. I've purchased Too Faced palette though and love it, it's so versatile. and cute :)

    ReplyDelete
  8. I can buy locally only Everyday minerals (online shop), Too faced, Art Deco and Avon(order from catalogue, my boyfriends mother is avon lady).

    Everything else I have purchased online
    ELF - eyeslipsface.co.uk (they ship to EU)
    NYX - from ebay, different sellers
    Sleek - sleekmakeup.com (they ship worldwide)
    Lumiere - lumierecosmetics.com (they ship worldwide too)

    So no, they are not available where I live too, but you just have to find a way, when you want to try out different brands. : )

    ReplyDelete
  9. Võid nüüd vaikselt nädala pärast silmi hakata poodides lahti hoidma - maybelline´ i peitekreem peaks veeburaris poodidesse jõudma. :)

    ReplyDelete
  10. Tere! Väga huvitav blogi :) Siin leidub Lumiere Cosmetics tooteid Eestis www.mineralcosmetics.eu

    ReplyDelete
  11. I've had some bad experiences with online purchases, so it isn't really my fav way of buying. Anyway, thanks for the links!

    ReplyDelete