My 2012 favorites part II

Thursday, January 24, 2013

Hey, beauties!

I know that I promised to post second half of my favorites earlier, but my medical practice took up more time than expected and I had time today to finish this post. If you would like to see my makeup favorites, then you can find first part here.

Ma tean, et ma eelmises postituses ütlesin "juba homme", aga kahjuks läks praktikal nii kiireks ja ei leidnud aega, et seda õigeks ajaks valmis kirjutada. Meigilemmikuid piiluge siit, selles postituses räägiksin aga hoopis kehakreemidest, juukseõlidest, näokreemidest jne. :)
Alustuseks siis nägu. 


Favorite Face cream: NovExpert Essentiel Velvety cream
I didn't feature it in my winter skin care tips post, but now I think that I should have! At thtat moment, winter had just started in Estonia and my skin wasn't that dry yet. In december I felt that my skin needs more hydration and nourishment - this cream has definitely delivered well. The formula is 100% natural. Besides moisturizing well, it definitely has made my complexion more even. That's why I will continue to use this! Has mild scent, absorbs quickly. This cream is actually meant for people that suffer from cuperosa and has extra sensitive skin. Price is around 20€. 
Oma talvise nahahoolduse postituses ma seda ei kiitnud, sest olin selle alles saanud ning sellel hetkel minu kombineeritud nahatüüp veel nii palju niisutust ei vajanud. Lemmikuks kujunes see aga detsembris - aasta lemmikutesse jõuab, kuna lisaks niisutamisele on ta kindlasti ka mu nahatooni ühtlustanud, mida kreem ka lubas teha (vähendab punetust). Tuub on ainult 30ml, nii et kindlasti olen kurb, kui see otsa lõpeb ja järgmine talv ostan uue! 
Mõeldud on see kuperoosa all kannatavatele ülitundliku naha omanikele. Maksab 20€, aga on seda minu arvates kohe päris ausalt ka väärt. Minu näonahk on selle 2 kuulise kasutamisega kindlasti paremaks muutunud. :)


Favorite makeup remover / toner: Bioderma Sensibio H2O
I think that this micellar water doesn't need any comments. :) Just total HG product!
Usun, et see puhastusvesi ei vaja palju lisakommentaare, sest kõik, kes on proovinud, armastavad seda! Tõeline Püha Graal! Olen varsti terve liitri seda ära kasutanud :D Ilmselgelt ma ei osta seda Eestist, kuna ebayst tellides on niivõrd palju odavam. :) Loomulikult kõige suurepärasem oleks ise Prantsusmaal käia ja seda võileiva raha eest osta (a la 10€ eest 2x500ml). 


Favorite Facial Wash: The Body Shop Tea Tree Foaming Cleanser
Tea tree has drying and antibacterial properties, but in this foam form it hasn't made my skin too dry. I have had less breakouts when using this. This is already my second bottle of it - it is realtively expensive, but it lasts you at least 4 months, so worth the investment if you have combination skin type.
Teepuuõli annab sellele tootele antibakteriaalsed ja punne kuivatavad omadused, aga samas ei ole see muutnud minu nahka liiga kuivaks. Käsil on mul hetkel juba teine pudel, kuna tõesti ta täidab oma ülesannet - mul on olnu vähem probleeme punnikestega ning see eemaldab ka meigi. Kuigi tegu on üsna kalli tootega, siis minul jätkub küll ühest pudelist vähemalt 4 kuuks- nii et on väärt investeeringut, kui sul on kombineeritud nahatüüp. Maksab 10.9€. 
(pilt on erinev kuna praegune pakend näeb kergelt öeldes räbal välja, kuna ta on juba 3 kuud mu vannitoas elutsenud :))

Favorite lip balms: EOS smooth sphere lip balms. I have tried several of them and loved all.. :) 
Suur lemmik, olen proovinud mitut erinevat ja kui küsite, kust neid saada, siis ainult üks sõna: ebay. :) Hetkel on mul kasutuses limiteeritud väljaande isend- väike lilla muna. :) Proovitud on siit pildilt kõik peale piparmündise huulepalsami. 95% orgaaniline, 100% naturaalne- jee! :)

Favorite hand cream: The body shop Almond nail & hand cream
I just LOVE the product itself- absorbs quickly, moisturizes well, has mild almond scent. Contains shea butter, almond oil, ricinus oil etc, so very good for your skin. :) Price is 12.8€
BUT I hate the packaging, very inconvenient to screw the top back on and the package itself doesn't look that pretty anymore...
Armastan toodet selle ebamugava pakendi sees väga palavalt, kuna see imendub kiirelt, niisutab ka kõige karedamat nahka hästi ning on tagasihoidliku mandlilõhnaga. Kuna sisaldab nii sheavõid, parapähkli, mandli kui ka riitsinuse õli, siis on ka see nahale väga kasulik. Hind on aastaga tõusunud 12.8€'ni, aga kuni veebruari alguseni on kampaania, et 20€ ostuga, saab ükskõik millise kätekreemi 6€, nii et hea pakkumine, millest kinni haarata.

Favorite Body cream: The body shop ginger sparkle body butter
Absorbs quickly, has nice scent and moisturizes well. Unfortunately you can get it in Winter, around Christmas time. Full review here.
Minu nahal imendub kiirelt, on mõnusa lõhnaga ja niisutab hästi. Kahjuks saab seda osta ainult novembrist jaanuarini. Täispikk arvustus siin.



Favorite hair product: RICH Argan Oil Elixir
Great for those dry ends, at least I use it for that. Doesn't make my hair heavy as macadamia hair oil did. Comes in a glass bottle with pump and normal price is 12.9€. 
Suurepärane vahend, et kuivasid juukseotsi veidi elustada, olen kasutanud nii kuivades kui ka märgades juustes. Ei muuda juukseid raskeks, nagu Macadamia natural oil minu peenikese karvaga tegi. Tuleb mugavas pumbaga klaaspudelis ja täishind on 12.9€. Minu "isend" on pärit ilumessilt ja sain selle 5.65€ - seal oli lihtsalt super pakkumine ja ma prooviks otsustasin osta - ei kahetse! 

Favorite perfume: Acqua di gioia essenza
I usually use one perfume for prolonged period of time, so for 2012 it has been Acqua di gioia essenza. I am bad at describing scents, so just go into a store and have a sniff. :) If I finish this bottle, I will definitely purchase another! Since I travel a lot, I have discovered Travalo. It is sold in Kaubamaja and the price is 13.5€, which is pretty expensive. Ofc my travalo is red, I just love red - my laptop is red, my phone sleeve is red, my hard drive ise red :D I am sad that my new laptop is boring gray... but since I share that with my boyfriend it is logical that I can't have girly color. :P
Ma olen selline naine, kes kasutab pikka aega ainult ühte parfüümi korraga ja sellel aastal on mu kinnisidee ja ainus olnud Acqua di gioia essenza. Kuna ma olen ülihalb lõhnade kirjeldaja, siis soovitan teil pigem minna poodi seda nuusutama. Kirjelduse kohaselt on selles nii valgeid õisi kui ka puidunoote ning tsitrust ja sügavust lisab muskus. Kui see pudel nüüd tühjaks saab, siis kindlasti ostan seda veel, sest jõuluks saadud Viva la Juicy La fleur on pigem tütarlapselikult kerge. Hea lõhna kaasaskandmiseks on suurepärane abimees Travalo, mis on huulepulga suurune, mahutab u 50 "pritset" ning seda on lihtne ka täita. Maksab Kaubamajas 13.5€. 
Järgneb täiesti muu jutt, vabandust :) Loomulikult on minu Travalo punane, sest ka muud isiklikud asjad on punased: mu praegune läpakas, mu mobiilikott, mu väline kõvaketas. :D Kahjuks uus arvuti on igavalt hall ja saan selle juba homme kätte - värvitooni ei saagi väga naiselikku võtta, kuna jagan seda oma elukaaslasega, kes praktika tõttu veedab mitu kuud ka Eesti väikelinnades ja tahab selle kaasa võtta. Mulle jääb siis klassikaline lauaarvuti, sest minu punane kullake on aeg vanaduspõlve veetma saata. 


Aitäh, et lugesite! / Thank you for reading!

You Might Also Like

8 comments

  1. Mul on selline tunne, et peaks ka BIOTERMAT proovima- kõik niii armastavad seda :)

    ReplyDelete
  2. Demy allaboutbeautyFriday, January 25, 2013

    Great post!!!
    I love Bioderma, too!!!

    ReplyDelete
  3. Kas annaksid ebay lingi, kust tellid Biodermat? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Olen kõigile kordadel tellinud erinevalt müüjalt. Tellin UK ebayst ja panen pakkumised soodsama järgi ritta. ;)

      Delete
    2. Apteekides ju ka saadaval, täpselt sama hinnaga mis ebayst tellides :)

      Delete
  4. Kahjuks ei näita su uut kommentaari, aga vastuseks, siis:
    250 ml biodermat maksab kõige odavamas apteegis ravimiinfo andmetel 14.90€ (varieerub 14.90 kuni 19ni)
    Mina ostsin viimati 2 pudelit 23€ eest ;) (s.h. on juba postikulu)

    ReplyDelete
  5. Tõesti on ebays hind tõusnud võrreldes 4 kuu taguse ajaga, millal ma viimati sealt tellisin.

    ReplyDelete
  6. Ma arvan, et me saaks selle pundi kokku küll!? Ehk teed mingi postituse või Facebookis rahvas kokku ajada? :P See on tõesti hea pakkumine!

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images