My blog is 2 now!

Saturday, January 05, 2013

Hey, beauties!

Year 2012 is over now and today my blog has 2nd birthday. Passed year was not overly exciting, so the main moto might be slow and steady. Maybe my expectations were higher, but all in all it has been a good year!
Aasta on möödunud lennates ja täna on mu blogi 2.sünnipäev. Möödunud aasta ei ole olnud minu meelest ülimalt põnev, äkki ma ootasin lihtsalt rohkemat. Pigem on olnud märksõnadeks aeglaselt aga kindlalt. Üks on kindel - lugejate arv on minu jaoks juba nii suur, et seda on raske ette kujutada... üle 800 inimese ühes ruumis koos oleks juba päris arvestatav kogunemine! :) Mõttes saate kõik minult ühe armsa roosa glasuuriga muffini :)

What I was up to this year? /Mida ma siis sellel aastal teinud olen, mis on olulisemad muudatused? 
  • I posted 154 posts- main difference with last year was that I do more and more reviews and post my own content. I don´t like posting giveaway posts here on my main blog... maybe I should do another one for giveaways?
    Kokku kirjutasin 154 postitust, võrreldes eelmise aastaga on rohkem tootearvustusi, meike. Vähemaks on jäänud teiste blogide loosimiste jagamisi - olgem ausad, võidušanšš on nagunii kaduvväike... Võib-olla peaks loosimiste jagamiseks eraldi blogi tegema? 
  • Here are some of my FOTDs / makeup looks from last year: / Alumisel pildil näete väikest läbilõiget minu aastajooksul postitatud meikidest. Päris igapäevaseid meike ma väga postitanud ei ole, pigem siis kui midagi põnevamat teen. 
    Click on the photo to view larger.
  • I didn't go to any makeup courses- I really wanted to, but I just didn't find financial resources for it. If I want to do anything at all, then maybe some longer course. Make up store does 10-week makeup courses, but they cost around 1900€....
    Kuigi ma väga tahtsin mõnele meigikursusele jõuda, siis sellel aastal oli muid kulutusi nii palju, et lihtsalt ei leidnud selleks vahendeid. Praegu on mu arstiõpingud ka lõpusirgel, eks näis, kui soovitud erialale sisse ei saa, siis äkki on see vihje, et peaks loovama elukutse valima ;) Kes ei tea, siis arstid õpivad kõigepealt 6-aastat, saavad üldarsti kutse ja seejärel on vajalik edasi õppida eriarstiks - residentuuris. 
  • March 2012: I did makeup for a fashion show in Tartu with gorgeous and talented Kätlin Planken, you can find here blog here. Here is photo of all the gorgeous people I did makeup on: I am in the middle, with orange cardigan. :) You can see photos from the actual fashion show here.
    2012.a Märtsis abistasin EAÜSi toitumishäirete vastase moeshow korraldamises, mina ja imeliselt andekas Kätlin Planken tegime 12le neiule ja 4le noormehele meike. :) Moeshow toimus Tartus Tasku keskuses Moekese raames. Rohkem pilte näete siit
  • May 2012: My photo quality has become better, thanks to DSLR camera, I try to take my swatch photos only in the daylight to show the actual color. I started to enjoy doing foundation posts - showing my bare skin next to the after one. Here are my old camera on the left and new camera on the right.
    Mai lõpus oli mul sünnipäev, nii et sain oma unistuste kingi - uue kaamera ja seekord ikka peegli. Kindlasti on see kaasa aidanud fotokvaliteedi tõusule, aga eks mul ole veel ruumi arenemiseks. Alustasin ka jumestuskreemide/põhjade arvustuste kirjutamist nii, et näitan kõrvuti enne ja pärast pilti, et näidata kuidas toode päriselt katab ja kas on tegu tõesti ideaalse jume saavutamisega või ainult hea reklaamiga... Pildil on siis vasakul mu vana kaamera Canon S2(oli 7a vana, töötas veel ideaalselt ja läks edasi sugulasele), uus kaamera on canon 600D. 
  • Instead of getting to 500 followers I got to 806 - thank you all from the bottom of my heart! I hope you stick with me in the future!
    Lugesin oma esimese sünnipäeva postitust ja seal olin eesmärgiks pannud 500 jälgijat, nüüd on aga teid juba üle 800 - suur suur aitäh teile kõigile ja loodan, et loete mu blogi ka edaspidi! 

  • February, July, August: I started to work with one big company(you may guess which one in the comments below) and tried to work with a few smaller ones, some Estonian PR companies found my blog also, but that didn't turn into anything bigger unfortunately.
    Olen väikestviisi koostööd teinud erinevate Eesti ja välismaiste firmadega. Minule üllatuseks katsetati isegi PR firmade kaudu oma toodete pakkumist, kahjuks sellest midagi püsivamat ei kujunenud. 
  • August 2012: Started working with Adorebox- I really love the idea behind this beauty box and you will see the next one's here too! :) New exciting makeup products each month is really "my cup of tea".
    Augustis hakkasin koostööd tegema Adoreboxiga. Tegu on siis igakuise üllatuskarbiga, mille kõik soovijad saavad endale tellida 11.9€ eest kuus ja kuller toob teile karbikese ukse taha! :) Tegemist on minu andmete järgi Leedu firmaga ja loodan südamest, et neil läheb paremini kui Glamboxil. 
  • I started my own makeup series inspired by the Hunger games. I think that I will continue with it, when the next movie comes out. So far I have done district 7, district 4 and district 9.  I love the last one most :)
    Tegin algust väikese meigiseeriaga, mis inspireeritud Näljamängudest, nüüd on kahjuks asi soiku jäänud. Ära jõudsin teha 3 meiki 13st... Äkki jätkan siis kui teisest raamatust film tehakse? :) Või sooviksite neid meike pigem kohe näha? Millised on ära tehtu- lingid inglise keelses tekstis :) 
  • I went to beauty fair's both in Tartu(May 2012) and in Tallinn(October 2012). There was a small blogger's event in Tallinn's fair. 15 minutes of fame- a live interview with 5 gorgeous bloggers + small little me. And this was all my doing - showing interest in doing something with the beauty fair crew. :)
    Ühe asjaliku ilublogijana on lausa minu kohustuseks tuua teieni aasta suursündmuseid, milleks Tallinna ilumess kahtlemata oli. Soovisin messikorraldajatega koostööd teha ja ajasin kokku 6 ilublogijat, kellega tehti messi 2.päeval väike intervjuu. Saime ka oma 15 minutit kuulsust. 
  • Ilublogijate grupp ja fännileht on siiani alles. Fännilehega mul kahjuks ei ole olnud väga palju aega tegeleda - idee poolest pidi see olema kohaks, kust publikum leiaks linke meie blogidele. Grupiga on liituma oodatud kõik need inimesed, kes ise peavad peamiselt iluteemalist blogi - saatke mulle oma blogilink ja võtan teid vastu kui olete liitumissoovi avaldanud. 
Sellel korral ei sea ma endale mingeid suuri eesmärke, eks näis mis aeg toob :) Blogimine on ikkagi minu jaoks hobi, mitte põhitöö!
This year I won´t givw out any promises and we will see what time brings. Blogging is just a hobby for me and I want to keep it fun!

Thank you for rading!
Aitäh, et lugesite!

You Might Also Like

14 comments

  1. congrats with your 2 years

    ReplyDelete
  2. Palju õnne! Oled ikka uskumatult tubli olnud ja nii tore on see, et sa viitsid ja soovid alati erinevaid üritusi korraldada ilublogijatele:) Jätka kindlasti samas vaimus ja edu blogimisel!

    Angeelika
    http://iluelu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Väga huvitav blogi! Kui küsida tohib, siis mis eriarsti erialale sa sisse soovid saada?:)

    ReplyDelete
  4. See on praegu saladus. :) Tegelikult ei ole isegi veel 100% kindel, eks nüüd praktika käigus selgub, mis kõige hingelähedasem on, sest kõik põhi erialad käime me läbi.

    ReplyDelete
  5. Aitäh sulle, armas Angeelika! Kindlasti korraldame ühiselt midagi veel, kui mul pingelisem aeg koolis läbi saab ehk siis kahjuks alles suvel.

    ReplyDelete
  6. tahtsin ka kohe nuhkida, millele sa täpsemalt spetsialiseeruda tahaksid, aga vot siis. igatahes mul on hea meel, et su blogi leidsin! eriti meeldivad mulle erinevad silmameigi postitused - mul on samuti rohelised silmad ja hea sinu pealt näha, millised lahendused toovad silmavärvi eriti esile, millised mitte, kuidas rõhutada jne :)

    ReplyDelete
  7. Palju õnne! :)

    ReplyDelete
  8. Palju õnne muidugi blogi sünnipäeva puhul.. Ma püüan ja püüan Su blogi lugeda, kuid minu jaoks ei ole Su jutt ja su olek ja kõik muu üldse siiras. Teiste TÕELISTE ilublogijate lehtedel Sa võtad sõna ja need on kuidagi nii õelad ja vastikud.. Blogi kujundus pole su väga ilus ja üldse.. Kunstianne peab olema, see sul puudub (:):

    ReplyDelete
  9. PS! Sul ei saa isegi anonüümselt kommenteerida, are you scared or what?

    ReplyDelete
  10. See, et anonüümselt ei saa kommenteerida, tuleneb sellest, et ma kasutan disqus programmi. Palju mugavam minu jaoks kui tavaline bloggeri platvorm.

    ReplyDelete
  11. Mis ma ikka oskan kosta nii ÕELA kommentaari kohta. See polnud ju siiras õnnesoov... Keegi ei käse mu blogi lugeda, see on vabatahtlik. Palun mine pritsi sappi mujal! See ei ole konstruktiivne kriitika.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images