Review: December Adorebox

Tuesday, January 08, 2013

Hey, beauties!

A few hours ago postman came to my home and brought me December Adorebox! I am always really excited to recieve! But this months box wasn't overly exciting for me again - only one makeup product. I got black eyeshadow from Annemarie Börlind. If I could pick anything for my box it would be from rimmel, manhattan, max factor or Lumene - adorebox has their logos on their homepage, so they should send us something from those brands.. maybe.
Small introduction:
It is a beauty box service and it costs 11.99€(includes free shipping to your doorstep). They promise to deliver 4-5 beauty products each month- full size & samples. The products that you get are somewhat personalized because you have to fill out questionnaire about yourself. They want to know your skin color, what kind of makeup and nail colors do you prefer etc. At the moment they offer this service to Estonians, Latvians and Lithuainians.

Kõigest paar tundi tagasi jõudis minuni selle kuu Adorebox. Kes veel pole sellest midagi kuulnud, siis väike lühitutvustus teile:
Tegemist on Ilukarbi teenusega, mis maksab 11.99€ - asjade lihtsustamiseks on kulleriga koju toomine hinnas, ülimugav! Karbis on 4-5 ilutoodet ja testrid. Tooted, mille oma karbist leiate on ikkagi veidi personaliseeritud, näiteks toonide valik on karbiti erinev ja mulle tundub, et minu küsimustiku vastuseid on ikka loetud ;) Küsitakse nt kas juuksed on värvitud, kas nad on lokkis või sirged, milliseid küünelakke ja meigitooteid eeslitate (silmad-huuled jms eraldi!).
Hetkel on teenus suunatud Baltikumi riikidele. Adorebox on olemas ka Facebookis, kus aegajalt korraldatakse ka magusate auhindadega fännimänge ;)
Kogu info leiate nende kodulehelt.


Keune So Pure Natural Balance Shampoo & Conditioner for colored hair/ Keune So Pure Nautral Balance Šampoon ja palsam värvitud juustele. 50 ml, 8.9/8.7€. 
Color Care Shampoo, gently cleanses color treated hair while maintaining the integrity of the color. It leaves the hair soft and shiny and restores the natural moisture balance. Sunflower Seed extract and Amylose provide maximum color protection and condition the hair. Color Care Conditioner is a rinse-out conditioner for color treated hair. Sunflower seed extract and Amylose reduce fading of the hair color and protect the hair. Leaves the hair smooth and shiny and provides with extra volume. Both products are parabene and sulphate free and contain argan oil. Vegan. 
I tried them out today and so far I like them, if you mind medicinal smell, then these are probably not best products for you. They made my hair smooth, shiny and shampoo gave volume to my thin hair. 
Õrnatoimeline šampoon on tasakaalustatud päevalille-ekstrakti ja orgaaniliste eeterlike õlidega sandlipuult ja jasmiinilt. Tagab värvi pikaajalise püsivuse ja sära. Ingliskeelses kirjelduses selgub veel, et juuksed peaksid muutuma siledaks ning kohevamaks. Mul pole täielikult värvitud juuksed, vaid ainult triibutatud, nii et värvi püsivuse osa ma hinnata ei saaks - vesinikuga heledaks tehtud juuksed üldiselt tagasi ise tumedaks ei lähe. :P Nii šampoon kui ka palsam on parabeeni ja sulfaadivabad ning sisaldavad lisaks väärtuslikku argaaniaõli. Koostises on minu jaoks üllatavalt vee asemel hoopis aaloe :)
Katsetasin mõlemad täna ära - toodetel on üsna ravimtaime lõhn - pigem siis sandlipuu kui magus jasmiin. Šampoonitama pidin oma juukseid 2 korda, kuna esimesel korral tundus, et šampoon ei vahuta piisavalt. Palsam tundub ka piisavalt niisutav olevat- mis on hea, kuna tavaliselt looduslikumad tooted minu jaoks seda pole olnud. Juuksed on tõesti pehmed, siledad ja veidi kohevamad kui tavaliselt.
Lavera Basis Sensitive 2-in-1 Cleansing milk / Lavera näopuhastuspiim 2-in-1  125ml, 10€
Lavera Basis Sensitive Organic Facial Cleansing Milk 2 in 1 with organic jojoba and organic shea butter offers two uses in one product. Organic Facial Cleansing Milk 2 in 1 gently cleanses your skin and removes make up, can be used around the sensitive eye area. Suitable for the whole family to use. Rinse off with warm water.
I used it today and it definitely removed my makeup and left my skin well-moisturized- maybe even too well, so I recommend this to everybody who suffer from dry skin, if you like herbal-medicinal scents. I don't really, so this will be probably the only time I use it... 
Lubab puhastada naha ja eemaldada meigi õrnalt, kuid efektiivselt. Sisaldab jojobaõli ja shevõid, mis on head naha niisutajad ja toitjad. Võib kasutada ka õrnas silmaümbruse piirkonnas.
Õhh.. täpselt sama lõhnaga, mis Lavera kätekreem ühest eelmisest Adoreboxist - vaatamata lõhna vastumeelsusele katsetasin ka selle ära ja ütleks, et toode sobib tõesti rohkem neile, kes praeguse külmaga kuiva naha käes piinlevad. Minu meelest eemaldas meiki hästi, aga on tõesti üsna niisutav - ehk liiga niisutavgi minu kombineeritud naha jaoks. Kiskuvat tunnet pärast puhastsupiima mahapesemist ei olnud, mis mul tavaliselt näopesuvahenditest tekib. Tõenäoliselt ma selle omapärase lõhna tõttu seda enam uuesti ei kasuta.
Soft & natural linen face buff/ Pehme ja naturaalne linane näopuhastuskäsn, diameter 8.5cm, 4€
Soft enough to use on your baby, you can use it to remove makeup or wash your face. I tried it out today when washing off Lavera cleansing milk and I would not say that it is that so, felt quite exfoliating on my skin. But it will definitely find use in my hands.
Lubatakse, et käsna on mugav kasutada meigi eemaldamiseks, näo pesemiseks - viimaseks ma teda täna kasutasingi ja pean ütlema, et minu naha jaoks oli see küll üsna kooriv kogemus - ühesõnaga beebi õrnal nahal ma teda ei kasutaks. 100% puuvilla ja 100% lina (lina on minu meelest ainult servades).
Annemarie börlind eyeshadow in black/ Annemarie Börlindi puuderlauvärv toon black, 2g, 16€
Unfortunately I am disappointed, eyeshadow isn't pigmented enough so instead of nice deep black you will just get dark gray color. The texture wasn't that great either - it isn't exactly chalky, but it isn't smooth and buttery too. Not worth it's price in my opinion.
Kahjuks olen pettunud, lubatud musta värvi asemel on pealekandes näha pigem tumehalli. Tekstuurilt ei ole ta ka midagi erilist, päris kriitjas ei ole, aga kahjuks mulle ei meeldi. Võib-olla on asi lihtsalt selles, et olen paremate lauvärvidega harjunud ja tavakasutajale on just tegu mõnusa tootega. Minu meelest pole oma hinda väärt. Kui keegi tahab seda tasuta endale, siis kirjutage mulle. 
Adorebox bonus:
Sellest karbist olen ma kõige rohkem rahul šampooni ja palsamiga ning kookoselõhnalise kehakreemi testriga- see on nüüdseks otsas :P Imendus kiirelt ja jättis naha pehmeks, olles samal ajal mõnusalt tagasihoidliku kookoselõhnaga. :) (Rafaello isu tekitas, mmm...)
I liked Keune shampoo and conditioner from this box and I also loved dr.organic coconut skin lotion- it is all gone now and made me crave for rafaello - do you have this candy where you live?
Thank you for reading! / Aitäh, et lugesite!

You Might Also Like

6 comments

  1. Mul veidi on kurb küll, et selle kuu boxist ilma jäin, aga õnneks midagi nii tohutult ägedat ei olnud, et päris nutma hakkama peaks..:D
    Neid šampoone ja asju hakkab juba päris palju kogunema, vahelduse mõttes võiks mõnes boxis midagi muud ka olla.

    http://everythingbyeve.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jõudsin juba veidi kahetseda, et detsembris Adoreboxi ei tellinud. Nüüd läks kahetsus üle, sellest valikust oleks mind rõõmustanud ehk vaid shampoon ja palsam...

    ReplyDelete
  3. Ma eile õhtul kasutasin neid ja täna terve päeva olen üritanud nuputada, kust ma saaks need tooted täissuuruses ka. No juuksed on tõesti siledad ja katsudes tunduvad tervemad-tugevamad. Parem kui care line kindlasti - puhtam koostis ja minu juukseid niisutasid rohkem.

    ReplyDelete
  4. Ära kurvasta, pai sulle! Õnneks Adorebox käib iga kuu, nii et äkki sul õnnestub küüned järgmise kuu karbile taha ajada. :D

    ReplyDelete
  5. ı have got this shadow too. please look and follow my blog:http://tsmakeupblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. People are looking for safe and effective beauty products and I want to share with you the best product such as the beaute pacifique which provides good results.

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images