Haul: Small package from bornpretty.com

Saturday, February 23, 2013

Hey, beauties!

Last week I recieved small parcel from Born pretty. I get to choose 2 products to test out this time. Since I can´t really to anything with my nails now, I discovered they sell lip balms that look very much like famous EOS lip balms, even the flavors have the same names. This cute pink sphere costs 5.5$ and you can buy it here. It comes in 4 flavors: Summer fruit, green tea, honeysuckle and lemon. Mine has Summer fruit flavor. The lip balm is very moisturzing, but I can´t really belive that it is 100% natural, the taste of it on my lips is kind of artificial. The package isn´t rubberized, so you can´t open it with your gloves on (a must have omadus in Estonian climate). So I am not that impressed and it is definitely not a great dupe for EOS smooth sphere lip balms.
Second item is round wheel of half pearls, perfect for classic nail art or DIY project or why not even fantasy makeup.
Although I didn´t like the lipbalm, I still like born pretty store, because they offer wide variety of nail art tools, stamping plates, nailpolish and so on for affordable prices. As a bonus they offer free worlwide shipping, no matter how many items you buy. If you want to get 10% off, then use this code: BECJ61 in checkout:)
I will have next week off my practice, so I can do more posts for you, not just hauls- I promise!
Thank you for reading!


Eelmisel nädalal sain oma esimese paki born pretty netipoest, mis peamiselt müüb erinevaid küünekaunistusi, kuid ka ehteid ja kosmeetikat. Välja sain valida 2 toodet, mis mulle seejärel saadeti. Kuna ma praktika tõttu hetkel tõesti küüntega suurt midagi ei tee, valisin välja hoopis huulepalsami ning poolikud pärlid, mida saab kasutada nii küüntel, DIY projektides kui ka miks mitte fantaasiameigis. Minu pärlid on 3mm diameetriga ja maksavad 3.02$ , osta saab siit.
Huulepalsamis olen pettunud ja ei soovita seda teile. Pakil olev kirjeldus oleks nagu google translate´iga tehtud ja kogu jutt meenutab kangesti EOS huulepalsamit - 100% naturaalne, 95% orgaaniline, naturaalne maitse jms. Jah, on niisutav, aga olen täpselt sama nimelist EOSi omanud (Summer fruit) ja see Yamadi on ikka kohe kindlasti kunstliku lõhnaga. Kera ise ei ole kummine nagu on EOS, vaid on sile-libe plastik, mida kindaga avada ei saa - EOSi omasid saab. :) Maksab see 5.5$ ja osta saab siit. EOSi palsameid olen mina ostnud ebayst (link otsingule + Eestisse saatmine). Kõige suurem valik erinevaid maitseid on sellel müüjal.
Kuigi ma huulepalsamis pettusin on born pretty store hea koht kust hankida küünekaunistusi. Lisaks pakuvad nad tasuta saatmist üle kogu maailma, mingit miinimumsummat, mille kindlasti täis saama peab, ei ole. :) Kui te tahate 10% soodustust saada, siis võite kassas kasutada koodi:  BECJ61.
Nüüd tuleb mul vaba nädal, nii et luban, et näete muid postitusi ka peale haul´ide. :)
Aitäh, et lugesite!

You Might Also Like

2 comments

  1. Ma tellisin millalgi Ebayst EOS- i sarnase huulepalsami (kahjuks ei ole see veel kohal), seega neid tehakse ikka palju järgi nagu näha. Aga sellest netipost- kas seal on saatmine tasuta? :)

    ReplyDelete
  2. Sellest netipoest peaks saatmine tõepoolest tasuta olema. :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images